Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
Ei oikee naisia ymmärrä miksi ne ei nykyään kiinnosta.. sitä ihmettelen suuresti.
Nykyajan naiset on niin hitto muuttunu. ei ymmärrä.
Miesten on syytä haistattaa naisille paskat ja ryhtyä oikeisiin gay-suhteisiin keskenään. Seksissä tai rakkaudessa ei naista tarvita yhtään mihinkään.
Ei jaksa naisia ku tää on tällästä. Ilmeisesti lievä ylipaino ja pieni maha on naisille turn off. Ketään ei tunnu enää kiinnostavan. Enkä jaksa enää edes laittaa naisille viestiä. Baaritkaa ei enää niin kiinnosta. Siis kai pakko unohtaa naiset.
Kai pitäa ettiå nainen jolla on Mt-ongelmia ja samanlainen ku itte.
Ei normaaleita koulutettuja kiinnosta amis. Joka on hieman erikoinen. Mutta ruma en ole. Ja sosiaalista eläm ei ole ja kavereita. En edes ikinä juttele naisille.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on jo ajat sitten edotettu sitä. Joku yhdistys, jonka nieä en nyt enää muista, mutta jossa kaltaisesi... hieman poikkeavat voivat tavata toisiaan. Ethän sinä siitäkään neuvosta ottanut koppia.
Pitäs olla kavereita. Hyvä markkina-arvo. Ei ylipainoa. Status kunnos. Eipä kelpaa. Nii antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on jo ajat sitten edotettu sitä. Joku yhdistys, jonka nieä en nyt enää muista, mutta jossa kaltaisesi... hieman poikkeavat voivat tavata toisiaan. Ethän sinä siitäkään neuvosta ottanut koppia.
Joo en sekaannu kehitysvammaisiin.
Luulisi että kelpaisin työttömälle lihavalle naiselle. Mutta en ilmeisesti.
Vähä tuntuu etten ole edes olemassa. Ja asiat on hyvin.
Monet mun ikäset 37 v jo seurustelee. Mulle kyl moni kelpais. Nuorempana kelpasin helposti. Mulla ei ole rahaa. Velkaa on paljon. Mutta työ on.
Jotenki en ymmärrä naisia. Kyllä lihava mt nainen kelpaa työtönkin. Mun mielestä se ei ole oikein.
Eipä naisetkaa kovin kauniita ole. Monet lihavia ja rumia. Eikä vaan kelpaa.
Kai mä unohdan vaa naiset. Läheisyys ja kaikki. Harmi ku en ole enää nuori.. sai kyllä seksiä ja kauniita naisia.
Enkä hae thaimaasta naista ei vaa kiinnosta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaisi hieman yksinkertainen nainen kyllä. Ei ole siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaisi hieman yksinkertainen nainen kyllä. Ei ole siitä kiinni.
Mutta tuntuu että sellasiin naisiin ei törmää niinku ei missään.
Miehet jää yksin, koska ne ei saa Äiti 2:ta passaamaan. Masentuvat sitten nurkkiinsa
Kyllä tässä jo masentunut on kun ei saa naista ja läheisyyttä
Kenellä on vaikeata ja kenellä ei. En ole mitenkään poikkeavan hyvän näköinen tai edes kovin varakaskaan. En ole lihaskimppu tai ns. "pahapoika", mutta silti lähes, joka paikassa missä olen ollut vähän aikaa (opiskelu, työ, harrastus), niin ainakin yksi nainen rakastuu muhun. Jos olisin pettävää sorttia, niin "kaatoja" olisi ollut koko nykyisen avoliiton aikana kymmeniä.