Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä on tapahtunut miehille?

Kommentit (584)

Vierailija
461/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tajua mikä naisia vaivaa.. aina jotkut muut miehet kiinnostaa.

Vierailija
462/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulma. Ei ole sattunut sopivaa kohdalle. Joko minussa tai tapaamissani naisissa on ollut jotain vikaa, eli ei sen pidemmälle ole mennyt deittailut saralla. Yksi henkilökohtainen tapaaminen on riittänyt ja asia aina sillä kertaa ja sen yksilön kohdalta nähty. No, pärjään minä toki ilman naistakin joten eipä se aiheuta sen enempää ongelmaa. Huonoa en ota riesaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
464/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa mulla ei ole ja kovin isoa palkkaa mutta tämä riittää ja pärjään, on autoki.. en tarvitse itselleni bimboa vaan tavallinen nainen.. mutta ilmeisesti luonteessani on jotain vikaa etten kelpaa tai en ole vielä löytänyt sitä sopivaa.

Ei tuo noinkaan taida olla mutta maailma on muuttunut somen ja nettitreffikulttuurin myötä. Aikoinaan hiljaisemmatkin miehet löysi puolison tanssilattialta mutta nettimaailmasta on vaikeampaa

löytää kumppania. Toisaalta maailma on myös pinnallisempi.

Pahinta on se jos asiasta tekee itselleen liian ison asian. Tärkeintä on vaan tutustua eri ihmisiin ja joskus siitä ihmisestä johon on vaan halunnut tutustua ilman suuria odotuksia tuleekin se oma kulta. Naiset huomaavat helposti epätoivon ja se voi karkoittaa naiset.

Joo mutta pitää muistaa sekin, että naisista harvat ja varsinkaan varovaiset tykkäävät tutustua uppo-outoihin miehiin netin kautta. Sen takia nettideiteissä on miehiä valtaosa ja naisia vain vähän. Ja niistä vähistäkin osa on feikkiprofiileja joilla on tarkoitus saada miehet koukuttumaan ja maksamaan lisäosista. Näin se oli jo ennen nettiä, silloin sama tapahtui puhelimitse. Eli netin kautta naisen saaminen on todella heikkoa muille kuin niille miehille, jotka muutenkin saavat naisia helposti. Koska he osaavat jutella ja olla sosiaalisessa vuorovaikutuksessa naisten kanssa muutenkin.

Kyllä kannattaa ihan oikeasti tehdä elämälleen jotain sellaista, että osaa olla luontevasti tekemisissä ihmisten kanssa. Eri ikäisten ja näköisten, ilman mitään takaa ajatuksia. Jokin harrastus tai työ, jossa tapaa ihmisiä ja oppii juttelemaan niitä näitä.

Tiedän että se on aluksi vaikeaa, se oli itsellänikin ihan helvettiä aluksi. Mutta kun pakko oli niin opin.

Aivan! Kun nauttii elämästä nauttii kaikesta muustakin. Just tossa toisessa topassa sanottiin oman itsensä ja elämänsä kehittämisestä. Elämässä täytyy olla muutakin kuin parisuhde. Et voi ripustautua toisten varaan.

Vierailija
465/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on parisuhteessa.

Vierailija
466/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vaan jaksa seurustella? Ei kiinnosta sillain, kun ei ole enää syytä miks me miehiä tarvittais kumppaniksemme. Tienataan ite jne.

Pitääkö sulla olla joku syy miksi kumppani hankitaan? En mä syitä ajatellut kun vaimon otin. Tai jos syitä miettii niin oli vain hyvä olla ja kiva kun on seuraa, lapset siihen ovat tuoneet mukanaan oman lisän. Mut ei mulla ole mitään esim että hyötyisinkö jotain. Tykkään vain olla näin... Ja ei ole vaikea löytää naista ei...

Vierailija
467/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat ovat leuhkoja nykyään

Vierailija
468/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti saa naisen tai vaikka naisia. Tarvitsee vain olla komea, rikas ja iso muna. 

Vierailija
469/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi niille ihmisille jotka miettivät parisuhdetta sillä tavalla kuin "tarvitsisi" toista ihmistä. Kukaan tarvitse ketään enää mihinkään. Itse näen näen parisuhteen sillä tavalla että kaksi ihmistä tapaa, rakastuu, saa lapsen/lapsia, menee naimisiin ja elää yhdessä hautaan asti. Moni puhuu parisuhteista kuin ne olisi kasa palveluita tai resursseja mitä voi toiselle ihmiselle tarjota.

Miehet menevät parisuhteeseen vakituisen seksin takia, naiset miehen rahan takia, blaa blaa blaa, jne... Seksi ei tapahdu yksin, siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Lapsi ei tapahdu että mies saa geeninsä eteenpäin ja nainen saa hoivaviettinsä tyydytettyä vaan on tulos kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja haluavat perheen. 

Sairasta nähdä toiset ihmisiä sellaisina mitä voi käyttää omakseen edukseen.

Vielä tarvitsisi tietää, että mitä se rakkaus on tai mistä sitä saa. - Oma kohtaloni on aina ollut päästä (tai joutua) parhaimmassakin tapauksessa vain naisen kanssa kaveriksi tai jopa ystäväksi.

Älkää ymmärtäkö väärin. Arvostan ja kunnioitan ja iloitsen suuresti heistä jokaisesta yhdessä ja erikseen. En koe, että läheiset ystävyydet ja kaveruudet olisivat "kakkos-sijoja" joille joutuu kun ei parempaakaan ole tarjolla. - Kyse on vain erilaisesta ihmissuhteesta.

Silti tai ehkä juuri siksi toivoisin myös löytäväni ja kohtaavani sen yhden ja erityisen; oman rakkaani. Sillä lienenkö sitten jollain tavoin konservatiivi kun minusta on asioita jotka kuuluvat vain ja ainoastaan parisuhteeseen. 

Esimerkiksi yksikään naispuolinen kaverini saati ystäväni ei ole minulle potentiaalinen seksikumppani. Hän on joitain kertoja voinut olla sitä, esimerkiksi silloin kun olen häneen ihastunut mutta viimeistään siinä vaiheessa kun on käynyt selväksi, että jatkamme yhdessä enempi tai vähempi läheisinä (aina ei ole etukäteen osannut ennustaa kuinka syväksi "suhteemme syvenee ja kasvaa ajan mittaan), niin osaa tai en oikeammnin halua ajatella tai pyrkiä siihen, että voisimme harrastaa seksiä yhdessä. 

Tiedän toki, että on ihmisiä, jotka ovat halukkaita luomaan erilaisia säätöjä ja viritelmiä ja saattavat muodostaa kokonaisia suhteita tosien kanssa niin, että ainoa, mikä yhditssä on enemmän tai vähemmän usein tapahtuva seksin harrastaminen. Mutta minusta ei ole tällaisiin. En myöskään viehäty (ns.) yhdenyön seikkailuista. En tyrmää niiden(kään) harrastajia. Tai en väitä etteikö itsestänikin olisi kiinnostusta jos vain potenttiaalinen osuisi kohdalle, mutta toistaiseksi ei ole osunut, enkä ole sellaista koskaan itse etsinyt. Enemmän luulisin, että jäisin tuollaisesta vain entistäkin nälkäisemmäksi tai vain hämmentyneeksi; miten tässä näin kävi.

Olen noin 40 vuotias ja yhä useammin kysyn itseltäni, että mitä oikeastaan menettäsin jos eläisin ja olsin loppuikänikin sinkkuna. - Vai menettäisinkö lopulta mitään. Sekä sinkkuna eläessä että parisuhteessa olemisessa on varmasti kummassakin omat niin hyvät kuin heikommat puolensa.

Tietysti, jos saisin mahdollisuuden elää ja olla parisuhteessa niin haluaisin ajatella ja kokea ja tuntea että siinä (parisuhtessa) oleminen on huomattavasti miellyttävämpää kuin jos jatkaisin eloani sinkkuna. Koska ei ole minusta vaikuta kovin lupaavalta parisuhteen jatkumsien kannalta, jos kokee jatkuvaa tarvetta vertailuun ja haikailuun, että voi, voi miten tämä tai tuo juttu on tai oli paremmin sinkkuna ollessa. 

En nyt (sinkkuna) jaksa tai halua kaikkea aikaani käyttää vain kumppanista haaveilemiseen saati hänen metsästämiseen.  Ehkä tässä on myös perimmäinen syy miksi olen sinkkuna. Siis se että en käytä aikaani kumppanin metsäsätämiseen, kun viihdyn kai liian hyvin sinkkuna. Samalla kun aika ajoin haaveksin ja unelmoin sen yhden ja erityisen löytämisestä. Tietämättä ehkä oikeastaan mitä tarkalleen unelmoinkaan, silloin kun koen  halua rakastaa ja olla itse rakastettu.        

Vierailija
470/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole mitään tarjottavaa seksin lisäksi ja sitä saan ilman parisuhdettakin. En halua lapsia, joten syyt seurustelulle siltäkin osin hyvin vähissä.

Vierailija
471/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkojen jorinoita ei jaksa kuunnella.

Vierailija
472/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti saa naisen tai vaikka naisia. Tarvitsee vain olla komea, rikas ja iso muna. 

Serbiassa riittää ettet kitsastele. Paha vaan kun aletaan sit vinkumaan laiskasta elätistä.

Mikään ei kelpaa.

Vierailija
473/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan, jos ne ovat tätä Allun tasoa. "Olen komea, pitkä ja minulla on työpaikka, miksei naiset kiinnostu? Kyllä pitäisi kiinnostua, koska olen komea ja pitkä. Ja minulla on työpaikka. En ole luuseri, koska minulla on työpaikka. Ja olen komea ja pitkä. Naiset on nirsoja."

Just. :D

Vierailija
474/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan, jos ne ovat tätä Allun tasoa. "Olen komea, pitkä ja minulla on työpaikka, miksei naiset kiinnostu? Kyllä pitäisi kiinnostua, koska olen komea ja pitkä. Ja minulla on työpaikka. En ole luuseri, koska minulla on työpaikka. Ja olen komea ja pitkä. Naiset on nirsoja."

joo. ja seuraavassa viestissä allu on rupsahtanut, on kaljamaha, hiukset harventuneet ja miksi naiset etsii vain sitä täydellistä prinssiä ja tavallinen mies ei kelpaa?!!

Vierailija
475/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua piikitettyä aids-emätintä lähelleni.

ja siis siksi sun on vaikea löytää kumppania nykyisin? okei. on sulla outo maku.

Vierailija
476/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja.. olkaa sitte sinkkuinka.. no kyllä mussa muutakin on kun pelkkä pitkä mies ja suht komea ja työpaikka.. mutta naiset eivät edes anna mahdollisuutta tutustua,, kukaan itse ei voi ottaa yhteyttä, miksi ihmeessä miehen pitäs koko työ tehdä ja tutustua.. ääs en jaksa.. ei tuommosta loputtomiin jaksa yksipuolista juttua.

Vierailija
477/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ainaskaa itse viihdy sinkkuna oon mies, kaivannu jo kauan parisuhdetta, on mussa varmasti vikaa mutta kukaan ei ole täydellinen.. on deittipaikkoja sun muut.. mutta olen lähinnä naisille ilmaa.. ei ketää oikee kiinnosta.. minua kyllä kiinnostaa,, miten se voi olla jatkuvasti näin?

Vierailija
478/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kerta voi mitää asialle niin ollaan sitte sinkkuina.

Vierailija
479/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo. ja seuraavassa viestissä allu on rupsahtanut, on kaljamaha, hiukset harventuneet ja miksi naiset etsii vain sitä täydellistä prinssiä ja tavallinen mies ei kelpaa?!!

Mitä sitte.. ei kaikki miehet ole täydellisiä?

Vierailija
480/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl mitenkää nykyää tajua naisia.. itse liikun tuolta ulkona ja olen naisille lähes ilmaa.. ketään ei oikein kiinnosta.. ja minä katson paljon naisia koska minua kiinnostaa.