Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä on tapahtunut miehille?

Kommentit (584)

Vierailija
521/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkanu tulemaa jo tympeeksi ja ilkeeksi kun ei millää naisia kiinnosta.. Jatkuva yrittäminen syö ihmistä ja masentaa.

Mikä yrittäminen? Juuri sanoit ettet ole puhunut kellekään naiselle aikoihin. Ei naisen katsominen ole mitään yrittämistä!

Yrittäminen esim tinderissä.. ei ne suostu juttelee ja vastaa.. mä en tajua miksei kiinnostu.. miten voi olla aina yksipuolista.. en juttele missää koska ei ole naispuolisia kavereitakaan yhtään.

Vierailija
522/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai pitäs vähä laihduttaa niin kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta ylipaino ja maha on naisille niin iso turn off.. herranjumala mitä paskaa.

Vierailija
524/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksei allu suostu syömään riisiä?

Te miehet olette nirsoja, kuka teille viitsii ruokaa laittaa.

Vierailija
525/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette liian nirsoja.. laskekaa rimaa!!!

Vierailija
526/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkanu tulemaa jo tympeeksi ja ilkeeksi kun ei millää naisia kiinnosta.. Jatkuva yrittäminen syö ihmistä ja masentaa.

Mikä yrittäminen? Juuri sanoit ettet ole puhunut kellekään naiselle aikoihin. Ei naisen katsominen ole mitään yrittämistä!

Yrittäminen esim tinderissä.. ei ne suostu juttelee ja vastaa.. mä en tajua miksei kiinnostu.. miten voi olla aina yksipuolista.. en juttele missää koska ei ole naispuolisia kavereitakaan yhtään.

En ole tinderissä, mutta olen nähnyt muualla miesten tekstejä enkä ihmettele ettei niillä saa naista.

Vierailija
527/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vaikka heittäytyä metron tai junan alle, sit ei tarvi enää kitistä.

kyllä kitisen koska en hyväksy tilannetta,, ja joo en todellakaa tuu koskaa hyväksyyn

Ei tilanne oo sun hyväksymisestä kiinni. Naista sinä sairas vajaaälyinen hullu et ikinä saa.

Vierailija
528/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tinderissä, mutta olen nähnyt muualla miesten tekstejä enkä ihmettele ettei niillä saa naista.

Moni mies ei saa naista huonon käytöksen vuoksi ja huonojen tekstien.

Vierailija
529/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele miksei naiset saa naisia kun vain se komea adonis status mies teille kelpaa.

Vierailija
530/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele miksei naiset saa naisia kun vain se komea adonis status mies teille kelpaa.

Anteeksi saa miehiä

Vierailija
531/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä kitisen koska en hyväksy tilannetta,, ja joo en todellakaa tuu koskaa hyväksyyn

Ei tilanne oo sun hyväksymisestä kiinni. Naista sinä sairas vajaaälyinen hullu et ikinä saa.

Ai en saa.. olen montaki saanut ja seurustellut.. eli olen kuitenkin saanut.. se lasketaan :D mä olen ihan hyvä tyyppi en vammainen en hullu.. elän normi elämää ja käyn töissä.

Vierailija
532/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität? Mulla on jo mies, joka on komea, korkeakoulutettu (kuten minäkin) älykäs ja lempeä. Miksi pitöisi laskea rimaa? Meillä on jo miehet, ja miehillä naiset. SINÄ et saa naista, se ei ole muiden ongelma.

Vierailija
533/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai en saa.. olen montaki saanut ja seurustellut.. eli olen kuitenkin saanut.. se lasketaan :D mä olen ihan hyvä tyyppi en vammainen en hullu.. elän normi elämää ja käyn töissä.

Olet oksettava, kehitysvammainen vinkuja joka tekee vauvapalstalle kymmenien sivujen ulinaketjuja. Olet menetetty tapaus. Muilla on kumppanit, sinä et tule ikinä saamaan kumppania.

Vierailija
534/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ulinaketjussa päästy jo raiskaussuunnitelmiin, mitä ap aina joskus kertoilee? On myös kehitysvammainen, itse sen kertonut monta, monta kertaa.

Vierailija
535/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität? Mulla on jo mies, joka on komea, korkeakoulutettu (kuten minäkin) älykäs ja lempeä. Miksi pitöisi laskea rimaa? Meillä on jo miehet, ja miehillä naiset. SINÄ et saa naista, se ei ole muiden ongelma.

No just ja komea kelpas ja oikein korkeakoulutettu.. miksei ruma kelvannut ja amis? No luuletko et mua kiinnostaa. ei kaikki ole fiksuja ja korkeasti koulutettuja.. siis ihme touhua.. kyllä haluan naisen.

Vierailija
536/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava, kehitysvammainen vinkuja joka tekee vauvapalstalle kymmenien sivujen ulinaketjuja. Olet menetetty tapaus. Muilla on kumppanit, sinä et tule ikinä saamaan kumppania.

Munpa ei tarvi kuunnella ventovieraan ihmisen tommosta sairasta kertomaa paskaa.

Vierailija
537/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munpa ei tarvi kuunnella ventovieraan ihmisen tommosta sairasta kertomaa paskaa.

Ruikuttaja voin olla.. mutta en ole missää nimessä kehitysvammainen. Olen jo saanut kumppaneita ennenkin.. toiset ei ole koskaan seurustellut.

Vierailija
538/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sairaita ihmisiä.. huhu-..- ei voi ku nauraa tommosille jotka ei ees ihmistä tunne

Vierailija
539/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä monet muutkaa miehet naista koskaan tule saamaan. Ja naisetkaan.. elämä on, ei voi mitään.

Vierailija
540/584 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa hyväksy en mitenkää tätä tilannetta.