Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella parisuhteessa olevalla heteronaisella on parisuhteessa oleva heteromies eli tilanne on täysin tasan, mitään ap:n esittämää ongelmaa siis ei ole olemassa, matemaattinen mahdottomuus, koettakaa nyt pikkuhiljaa tajuta!
Jäin pohtimaan tätä ja edellä jonkun lyhyen matikan kirjoittaneen huomautusta siitä, kuinka asiat tavallaan kasaantuu. Eli on ihmisiä, jotka syystä toisesta elävät sinkkuna löytämättä ja kohtaamatta itselleen kumppania. Heissä voi olla itsessään, jotain vikaa ja puutetta, joka vähintään hankaloittaa kumppanin saamista tai sitten ei mitään erityistä kuin vain erinomaisen huono tuuri, kun omaa sen verran oma-arvon tunnetta, ettei pyri suhteenseen kenen hyvänsä kanssa, vaikka ei vaatisikaan, että kumppanin tulisi olla ns. täydellisen virheetön.
Toisaalta sitten on heitä, jotka ovat kuten "lyhyen matikan kirjoittaja"pohdiskeli, jotka onnsituvat aina tai korkeintaan verratten lyhyen sinkkuajan jälkeen löytämään itselleen kumppanin. Sen sijaan, että he pariutuisivat pitkään sinkkuna olleen kanssa, niin saattavat sen sijaan löytää itselleen kumppaniksi toisen, joka joka on ellei edelleen suhteessa niin sellaisen joka on jo ollut yhdessä tai useammassa suhteessa. Siis ikäänkuin se, että on ollut "liian kauan"sinkkuna muodostuisi ikävimmillään kuin kiroukseksi. Toisaalta omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin itse olen myös oppinut nauttimaan ja iloitsemaankin sinkkudestani.
Mutta olen kyllä oppinut myös olemaan erityisesti korostamatta tai alleviivaamatta sitä. - Jos tai kun aina joskus mm. treffien yhteydessä joku on saattanut udella suoraan parisuhde historiaani. Kun olen avoimesti kertonut niin en tiedä kumpi on ollut yllättävämpää minun "kokemattouudesta" kuuleminen vai ne reagtiot ja eleet ja imeet joita olen saanut sitten kohdata.
- Toki on heitäkin, jotka ovat ottaneet asian rauhallisesti sen kummemmin hämmentymättä tai alkamatta tivaamaan tai tosinaan piikittelemään, joskus aika vihlaisevastikin. Toisaalta uskon ymmärtäväni heitä.
Mutta silti on hämmentävää kun on kohdannut heitä joille parisuhdetta (naien kanssa) kokematon noin 40 vuotias mies, joka on suunnilleet sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa on joko homo tai eunukki tai sitten vain kaveri jolla on erinomaaien alhainen libido , ellei sitten vain mielenterveyspotilas tai harras uskovainen, joka elää omassa vinksahataneessa maailmassaan. - Kaikki asenteita, joita olen joko khdannut tai saanut lukea, että joku toinen on kohdannut,
- Aina joskus onkin käynyt mielessä, että seuraavan kerran, jos joku vielä kysyy, niin olisiko parempi, että vain valehtelesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että kohta saadaan kuolla sodassa. Jipii, miesten oikeudet!
Sun kaltaiset ruikuttajat ammutaan jo ennen sotaa
37/10 peukut, vaikka tuo on sellaista kielenkäyttöä, mikä olisi Putinille ominaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan naisen jos haluan, mutta vain ylipainoisia ja mt-ongelmaisia. Itse olen ihan normaalipainoinen ja normaalinnäköinen. Voin kyllä paneskella niitä lihavia, mutta en ala suhteeseen. Ihan mukavaa seuraakin olen, mutta nuo normaalipainoiset naiset ovat todella nirsoja täällä Helsingissä, joten taidan jäädä ikisinkuksi.
Lopeta se lihavien naisten paneminen. Sinun ongelma on siinä, että olet liian helppo.
En todellakaan ole helppo, enkä lopeta, koska muuten saan onanoida yksikseni. Millä perusteella panemisen lopettaminen edes parantaisi mahdollisuuksiani?
Eihän metsojen soitimellakaan pääse kaikki panemaan. Siitä tulee "hullut metsot" eli ihmismaailmaan inkelit.
Oikeasti jos miettii niin suomalainen nainen on todella itsenäinen raataja. Meillä ei ole koskaan ollut ns. kotirouvakulttuuriakaan vaan naiset ovat miestensä kanssa rakentaneet talojakin. Nykyisellään erona on ettei naisilla ole enää yhteiskunnan taholta painetta ottaa miestä.
Ennenhän vielä 70-luvulla naisen oli mentävä naimisiin tai elettiin susiparina. Kauempana menneisyydessä nainen saatettiin lähettää Seilin saarelle arkkulautojen kanssa jos nainen ei käyttäytynyt yhteiskunnassa sopivasti.
Eikä siitä ole kuin reilut sata vuotta kun moni nainen menetti henkensä koska piti lyhyttä tukkaa ja housuja, kuului punakaartiin. Heille oli ihan yleinen nimityskin ja heitä vihattiin.
Jos ei nyt mennä turhan pitkälle allegorioissa niin edelleen yhteiskunnassa on tätä pohjavirettä jossa itsenäistä naista jopa vihataan mutta samalla itsenäisyyttä naiselta odotetaan. Naisen kotona olokin on "makaamista" ja naisen odotetaan olevan työhevonen.
Kun naiselle näin annetaan työtä työn perään ja nainen voi toivoa, että mies on "mukava" eikä mitään muuta, koska mies on kotona oppinut että äiti hoitaa kaiken, koska on niin "itsenäinen ja sisukas" niin naiselle tämä näyttäytyy vain työhevosen osana.
Orwellin Eläinten vallankumouksessa Työhevonen kaatui lopulta työtaakan alle, koska ajatteli, että raatamalla aina kovempaa voi ratkaista tilan ongelmat. Jos nainen haluaa nykyään miehen niin mies ei voi odottaa naisen rupeavan työhevoseksi ellei siitä saa mitään etuja. Ennen naiselle parisuhde oli riski jos mies jätti, koska yksinhuoltaja oli yhteiskunnan pohjasakkaa, mutta nykyään asia on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa somen kautta tuhannet synttärionnittelut, muuttoapua, työtarjouksia, tapahtumavinkkejä, kehuja, päivityksille tykkäyksiä jne. ja sitten aikuisten somessa eli Tinderissä miesmalleilta seksiä. Naisella on miesarmeija, joista osa on nöyriä palvelijoita ja osa seksinvälittäjiä.
En saa synttärionnitteluja, koska mulla ei ole syntymäaikaani missään somessa. En halua antaa itsestäni liikaa infoa.
Myöskään kukaan muu kuin vanhempani eivät muista syntymäpäivääni, joten saan onnittelut vain heiltä ja sen jälkeen veljiltä, koska he vanhempien onniteltua muistavat itsekin.
Muuttoapua en ole koskaan saanut miehiltä. Pelkästään perheenjäseniltä. Minulla ei edes ole miespuolisia kavereita tällä hetkellä. Silloin kun oli miespuolisia kavereita, he lähinnä käyttivät kiltteyttäni hyväkseen, eivät auttaneet missään.
Työtarjouksia en ole saanut ikinä mistään. Valmistumisen jälkeen hain 200 työpaikkaan, enkä saanut ainuttakaan haastattelukutsua. Amk-koulutus.
Tapahtumavinkkejä tulee feediin facebookissa, ei kenenkään laittamana.
Kun minulla ei ole kuin 3 kaveria, niin ei tule tykkäyksiä. Kun avaan facebookin, siellä ei ole ainuttakaan tykkäystä tai viestiä keneltäkään.
Tinderissä olen matchannyt 35 miehen kanssa, laitoin viestiä n. 25 miehelle, kukaan mies ei itse laittanut minulle viestiä.
Kolme vastasi, mutta eivät halunneet keskustella. Yhden näin, mutta halusi vain seksiä.
En ole harrastanut seksiä 8 vuoteen. Enkä ole koskaan seurustellut.
Siinä sinulle todellisuutta, jota et millään suostuisi näkemään.
N36
Okei. No sulla ei sit mene hyvin. Täytyy vain jaksaa olla sinkkuna.
Itseäni sanotaan tyhmäksi ja sekopääksi mutta ilmeisesti mulla on vain adhd se ei tee musta tyhmää.. en tajua vain ihmisiä.. emmä vaan tajua mistä sen naisen saisi.
Mulla on kuitenkin ollut nuorempana hyvin paljonkin erilaisia naisia ja ihan kauniitakin. Nyt kaikki on ohi jotenki ja ramasee ja masentaa.
Voi olla että myös ikä ja oon lihonut ja rupsahtanut se vaikuttaa.
Ja naisten kriteerit on vain kasvanut nykyään. Ikävältähän se tuntuu. En mäkää nyt ketä vain halua naista niin epätoivonen en kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että kohta saadaan kuolla sodassa. Jipii, miesten oikeudet!
Sun kaltaiset ruikuttajat ammutaan jo ennen sotaa
37/10 peukut, vaikka tuo on sellaista kielenkäyttöä, mikä olisi Putinille ominaista.
Nuo peukut kertovat aika karua kuvaa naisista. Ja näitä naisia pitäisi lähteä sotaan puolustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa somen kautta tuhannet synttärionnittelut, muuttoapua, työtarjouksia, tapahtumavinkkejä, kehuja, päivityksille tykkäyksiä jne. ja sitten aikuisten somessa eli Tinderissä miesmalleilta seksiä. Naisella on miesarmeija, joista osa on nöyriä palvelijoita ja osa seksinvälittäjiä.
En saa synttärionnitteluja, koska mulla ei ole syntymäaikaani missään somessa. En halua antaa itsestäni liikaa infoa.
Myöskään kukaan muu kuin vanhempani eivät muista syntymäpäivääni, joten saan onnittelut vain heiltä ja sen jälkeen veljiltä, koska he vanhempien onniteltua muistavat itsekin.
Muuttoapua en ole koskaan saanut miehiltä. Pelkästään perheenjäseniltä. Minulla ei edes ole miespuolisia kavereita tällä hetkellä. Silloin kun oli miespuolisia kavereita, he lähinnä käyttivät kiltteyttäni hyväkseen, eivät auttaneet missään.
Työtarjouksia en ole saanut ikinä mistään. Valmistumisen jälkeen hain 200 työpaikkaan, enkä saanut ainuttakaan haastattelukutsua. Amk-koulutus.
Tapahtumavinkkejä tulee feediin facebookissa, ei kenenkään laittamana.
Kun minulla ei ole kuin 3 kaveria, niin ei tule tykkäyksiä. Kun avaan facebookin, siellä ei ole ainuttakaan tykkäystä tai viestiä keneltäkään.
Tinderissä olen matchannyt 35 miehen kanssa, laitoin viestiä n. 25 miehelle, kukaan mies ei itse laittanut minulle viestiä.
Kolme vastasi, mutta eivät halunneet keskustella. Yhden näin, mutta halusi vain seksiä.
En ole harrastanut seksiä 8 vuoteen. Enkä ole koskaan seurustellut.
Siinä sinulle todellisuutta, jota et millään suostuisi näkemään.
N36
Tuo koskee vain nuoria ja kauniita naisia.
En minä edes saa lihavia naisia tavis nättejä. sitä minä ihmettelen miksi en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olevilla heteromiehillä on täsmälleen yhtä monta kumppania kuin parisuhteessa olevilla heteronaisilla kun hetken asiaa mietit, joten ongelmaa ei ole tai se on molemmilla sukupuolilla (ja niitä on kaksi vaikka idiootit pää punaisena muuta väittäisivät...).
Olisiko niin, että suurempi osa niistä naisista, jotka eivät ole parisuhteessa, ovat tyytyväisiä tilanteeseen? Vastaavasti suurempi osa sinkkumiehistä kaipaa parisuhdetta. Nyky-yhteiskunnassa nainen pärjää mainiosti ilman miestä ja ei ole tarvetta ryhtyä epätyydyttävään parisuhteeseen. Ennen asiat olivat toisin, naiset olivat taloudellisesti täysin riippuvaisia miehistä ja joutuivat olosuhteiden pakosta tyytymään tarjolla oleviin miehiin tasosta riippumatta. Nyt on miesten aika pohtia, miten nousta sille tasolle, että ovat naisille varteenotettava puoliso ja houkutteleva vaihtoehto sinkkuelämälle.
Ihanne nainen olisi noin 80 kg muotoja ja pituudella ei väliä. Mieluite pidemmät hiukset.. vähän meikkaa.. naisellinen. pehmonen pylly olis kiva :D. mukava, rehellinen,, avoin voi luottaa, koulutus ei väliä.. työtön käy.. rahaa ei tarvi olla.
Mä en kuitenkaa niin epätoivonen ole että sekaantuisin thaimaalaiseen naiseen koska ei kiinnosta, eivätkä he ole yhtään mun tyyppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanne nainen olisi noin 80 kg muotoja ja pituudella ei väliä. Mieluite pidemmät hiukset.. vähän meikkaa.. naisellinen. pehmonen pylly olis kiva :D. mukava, rehellinen,, avoin voi luottaa, koulutus ei väliä.. työtön käy.. rahaa ei tarvi olla.
Sitä mä ihmettelen miksi en edes tuommoista naista löydä.
Oma veikkaukseni on että kaikenlaiset tinderit, badoot ja some on vääristänyt kuvaa parisuhteista ja hankaloittanut niiden muodostumista molemmille sukupuolille.