Te jotka matkustelette yksin
Mitä kaikkea teette lomalla ja kuinka saatte ajan kulumaan yksin? Suunnittelen yksin matkustamista etelään. Olen itse todella ujo, joten en osaa hankkia juttuseuraa vieraista ihmisistä selvinpäin. Kauhea matkakuume mutta ei ketään josta saisi seuraa. :(
Kommentit (23)
Yleensä kaikissa yksinäisyysketjuissa on se huono puoli, että niihin tulee kertomaan kokemuksiaan sellaiset, joita ei yksinäisyys haittaa. Tietysti ap voi ottaa niistäkin vinkkejä, mutta "minusta on kiva olla yksin" ei yleensä auta ihmistä, josta ei ole kiva olla yksin.
Matkustan yksin. Kävelen matkan aikana todella pitkiä matkoja, on kohde sitten kaupunki tai luontokohde. Yleensä matkaan sisältyy sekä kaupunki- että luontokohteita. Matkaan sisältyy joko useita maita tai sitten yhden maan sisällä useita kohteita. Joskus jotain toiminnallisempaa, esim. suuren huvipuiston vuoristoradat ja kulttuuriesitykset.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:32"]Muista varoa tyrmäystippoja, kannattaa pitää juomalasia silmällä todella tarkkaan. Yksin oleva turisti on periaatteessa helppo kohde kaikelle tuontyyppiselle toiminnalle. Ei myöskään kannata antaa liikaa tietoja itsestään muiden kanssa jutellessa, minä en ainakaan koskaan kertoisi että olen yksin matkalla esim paikallisten kanssa keskusteltaessa.
[/quote]
Kuulostaa jo hysteeriseltä. Tervettä järkeä pitää käyttää, mutta miksi pitää esittää että matkustaa seurassa? Jos olet yksin sillä hetkellä, niin onko siitä apua jos sanoo että kaveri tulee ihan kohta tähän. Kun sitä kaveria ei koskaan tule eikä näy. Jos tieten tahtoen matkustaa maihin, joissa omasta mielestä on kovin paljon jotenkin epäilyttäviä paikallisia, niin pitäisikö miettiä sitä matkakohdetta vähän tarkemmin.