Miellyttävin vartalotyyppi miehellä ja naisella
Mikä vartalotyyppi miellyttää sinua eniten? Mikä vartalotyyppi olet itse?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:41"]
Curvin ja fitin yhdistelmä. Mun kropan malli on samanlainen kuin Halle Berryllä.
[/quote]
Tarkoitin että curvyn ja athleticin nyhdistelmä ;) Sorry...
Hah, just joo. Kaikki muka curvyja, vaikka oikeasti sellaisia ei nykypäivänä käytännössä näe kuin harvoin. :) Ja melko kummallisia "vartalotyyppejä" muutenkin, kauhean monta erilaista laihaa ja sitten normaalivartaloiset ja sitä lihavammat luokitellaan vaan samaan läskikastiin. Mikä noista miehistäkin muka olis semmoinen normaali sopivasti lihaksikas versio? Semmoisesta tykkään itse.
Naisessa curvy ylivoimaisesti. Itse athleticin ja builtfatin välissä.
Olen (nainen) athletic ja se on myös miellyttävin vartalotyyppi, varsinkin miehissä.
Eihän tuossa ap:n linkittämässä kuvasarjassa ollut sinänsä erilaisia vartalotyyppejä vaan erikokoisia. Itse käsitän vartalotyypiksi luuston rakenteen ja vartalon leveyden, mutta en sitä onko läski vai treenattu.
Athletic/fit on molemmilla paras, itse chubby/skinnyfat
Huomaan tykkääväni miehistä jotka ovat tuota builtfat mallia. Minua ei miellytä yhtään hintelät miehet.
Minusta miesten kuvista fit oli kaunis nuoren miehen malli. Itse olen Neandertal - tyyppinen, eli keskiverran rasvaa ja aika paljon lihaksia, mikä se nyt oli. Ns. hyvä työihminen...
N 57
Naisista Chubby, mutta pienemmillä tisseillä.
Curvy olen.miehistä fit tai atlethic paras.
N: Chubby
M: Skinny tai skinnyfat
Olen noista athletic, paitsi että masussa on chubbya neljän lapsen jäljiltä, en ole sitä jaksanut treenata niin hyvin kuin muita juttuja.
Miehissä vartalotyyppi ei ole minun juttuni, vaan korvien väli.
Olen chubby-nainen ja tykkään builtfat- tai strongfatmiehistä. Nam.
Ei ole kivaa olla mies. Joutuu rehkimään vuosikausia-vuosikymmeniä ja tarkkailemaan hiilareita sekä rasvoja. Välillä intervallitreeniä, välillä futista, välillä punttisalia, lenkkeilyä, uintia. Tästä tuloksena ihan siedettävä kroppa, joka tosin romahtaa kolmessa kuukaudessa jos ei ylläpidä jatkuvaa urheilua ja syömisen tarkkailua.
Naisille näyttää vastausten perusteella riittävän se, ettei syö ihan helvetisti ja makaa ihan koko viikkoa uuninpankkolla. Aina näyttää hyvältä, vaikka olisi 15kg rasvaa. Sekin taitaa mennä teillä vaan hyviin paikkoihin.
Hmm....olen kait lähimmäksi chubbya. Olen kyllä aika tasaisesti pötkylä.
Miehen kropista miellyttää eniten chubby.
Chubby. Athletic on paras sekä miehissä että naisissa.
Curvin ja fitin yhdistelmä. Mun kropan malli on samanlainen kuin Halle Berryllä.