Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miellyttävin vartalotyyppi miehellä ja naisella

Vierailija
20.07.2015 |

Mikä vartalotyyppi miellyttää sinua eniten? Mikä vartalotyyppi olet itse?

http://i.imgur.com/CRSjQwl.jpg

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:04"]

Itse olen noista kuvista tuo chubby, mutta lyön vaikka äitini vetoa että kuvan nainen on ihan normaalipainoinen. 

[/quote]

Painoindeksi on tosiaan naisille armeliaampi. Miehistä chubby on ylipainoinen "for sure".

Vierailija
42/43 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:04"]

Itse olen noista kuvista tuo chubby, mutta lyön vaikka äitini vetoa että kuvan nainen on ihan normaalipainoinen. 

[/quote]

Painoindeksi on tosiaan naisille armeliaampi. Miehistä chubby on ylipainoinen "for sure".

[/quote]

Yleensäkin ottaen nainen näyttää hyvältä laihana (ei anorektinen), hoikkana, normaalipainoisena ja hieman tukevana (eli chubby) sekä tietysti myös urheilullisena, jos ei nyt ihan hirveä lihaskimppu ole.

Miehillä taasen hyvältä näyttää lähinnä hieman urheilullinen - urheilullisuuden taso riippuu naisesta, joko vähän tai vähän enemmän. Laiha ja hoikka on epämiehinen ja poikamaisen heikon oloinen, normaalipainoisella ei usein näy esimerkiksi rintalihakset ollenkaan, vaikka vatsaa ei olisikaan paljoa. Tukevana miehelle taas tulee rinnat usein melko helposti näkyviin ja paino tulee monesti lähes kokonaan vatsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, toned/fit

Naisissa miellyttää eniten curvy, athletic tai skinnyfat. Eli hoikka, mutta sopivasti muotoja ja lihaksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi