Nainen, olisiko sinulle ongelma, jos miehellä ei olisi yhtäkään kaveria?
Kommentit (57)
Yhteinen nimittäjä näille
- voiko kaveriton mies saada naista
- voiko kokematon mies saada naista
- voiko työtön mies saada naista
- voiko lyhyt mies saada naista
jne
on se, että nämä miehet eivät koskaan edes ole tilanteessa, jossa naisten kiinnostus loppuisi siihen, ettei heillä ole kavereita/kokemusta/whatever. Eli kysymys on alunperinkin väärä. Jos kukaan nainen ei tule edes tietoiseksi kyseisen miehen olemassaolosta, niin ei siinä ole väliä, onko hänellä kavereita/kokemusta jne vai ei.
Se oikea kysymys olisi:
Missä ja miten tutustun suunnilleen ikäisiini naisiin?
Ja sitten kannattaisi ihan oikeasti myös lukea ne vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin vähintäänkin hyvin epäilyttävänä. Miksi kavereita ei ole? Miten hän on viettänyt vapaa-aikansa ennen tapaamistamme? Eikö kavereita ole koskaan ollutkaan ja miksi ei? Kyllähän se jostakin kertoo.
On kyllä sen verran epäilyttävää, että pitäisi varmaan laittaa poliisin seurantaan ja kotiin pitäisi asentaa teknisen tarkkailun laitteet. Ja naapuriin pitäisi asuttaa poliisin tiedonantajia. Tuollaisessa tapauksessa tarvitaan ennalta estävää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä näille
- voiko kaveriton mies saada naista
- voiko kokematon mies saada naista
- voiko työtön mies saada naista
- voiko lyhyt mies saada naista
jne
on se, että nämä miehet eivät koskaan edes ole tilanteessa, jossa naisten kiinnostus loppuisi siihen, ettei heillä ole kavereita/kokemusta/whatever. Eli kysymys on alunperinkin väärä. Jos kukaan nainen ei tule edes tietoiseksi kyseisen miehen olemassaolosta, niin ei siinä ole väliä, onko hänellä kavereita/kokemusta jne vai ei.
Se oikea kysymys olisi:
Missä ja miten tutustun suunnilleen ikäisiini naisiin?
Ja sitten kannattaisi ihan oikeasti myös lukea ne vastaukset.
Noille kyselijöille täytyy myös muistuttaa, että naiseen ei saa haluta tutustua siksi, että haluaa seksiä ja että heidän pitää oppia ensin antamaan itselleen seksiä ennen kuin voivat saada sitä naiselta.
Tykkäisin. En tajua aikuisia miehiä, jotka ovat kuin teinejä kavereineen. En kyllä vastaavia naisiakaan. Teiniaika elettiin. Sitten aloimme arvostaa perhe-elämää.
Ei haittaisi, ei minullakaan ole kavereita.
Moni unohtaa kaverinsa kun löytää kauniin naisen. Muuten on vaara, että oma nainen ja kaveri alkaa pelehtiä selän takana. Miehelle on todella helppoa löytää tarvittaessa uusi kaveri, mutta uuden naisystävän löytäminen on monille todella vaikeaa.[/quote]
Tämä ajatusmaailma olisi mulle suuri hälytyssignaali, kavereiden puute ei.
Kaverit kertakäyttökamaa, ja pelkää hysteerisen mustasukkaisesti että kaverit varastaa aarteen. Tulee klonkkufibat.
Miehen itsetunnon täydellinen puuttuminen ja naiskuva aivottomasta seksinukesta ei viehätä.
Olen nainen jolla tosi vähän kavereita. Se on naisilla ihan sama, piilovittuilua, kisaamista, leveilyä tms.
Toivon että joku voisi olla mun kaa silti. Jos miehellä ei oo äijäjengiä niin hyvä vaan. Parhaimmillaan siihen uppoaa vaan hirveesti rahaa.
Olisi merkittävä ongelma
Elin 13 vuotta parisuhteessa sellaisen miehen kanssa. On hyvin raskasta olla toisen ainoa kaveri
Mun miehen kaveripiiri on jäänyt pois kuvioista perheellistumisen myötä. Mies on passiivinen eikä ole pitänyt hteyttä kavereihin. .. Joten ei ihme, että näin kävi. Itsellä on ystäviä, ja välillä harmittaa epätasapaino suhteessamme tämän asian takia. Koen, että ystävyyssuhteet vähentävät painetta parisuhteesta, kun yhden ihmisen ei tarvitse täyttää kaikkia tarpeita. Esim. voin käydä kavereiden kanssa menoilla, jotka eivät miestä kiinnosta., keskustella naisten juttuje jne...
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys on ihmiselle vähintään yhtä haitallista kuin ylipaino ja tupakointi.
Kannattaa siis pysyä ilman ystäviä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin vähintäänkin hyvin epäilyttävänä. Miksi kavereita ei ole? Miten hän on viettänyt vapaa-aikansa ennen tapaamistamme? Eikö kavereita ole koskaan ollutkaan ja miksi ei? Kyllähän se jostakin kertoo.
Moni unohtaa kaverinsa kun löytää kauniin naisen. Muuten on vaara, että oma nainen ja kaveri alkaa pelehtiä selän takana. Miehelle on todella helppoa löytää tarvittaessa uusi kaveri, mutta uuden naisystävän löytäminen on monille todella vaikeaa.
Tämä on on kaikessa karuudessaan aivan totta, miehet varsinkin nuoret, saalistavat, unelmoivat ja havittelevat kyllä kavereiden kauniita naisia, silläkin riskillä, että menettää kaverin.
Ja kun nainen tulee tiettyyn ikää se rupeaa arvostamaan miehessä enemmän miehen tulotasoa ja statusta kuin muuta, eli rakastuvat miehessä enemmän elatuskykyyn.
En itsekään harrasta ihmisiä kuin näön vuoksi. Olen dark triad persoona, joten onhan se hienoinen red flag sen puolesta että toinenkin on. Neurotyypillisillä ihmisillä tarve kuulua johonkin ja saada hyväksyntää muilta ihmisiltä. Jos mieheltä puuttuu tämä piirre, niin silloin pitää kysyä syytä sille miksi hän haluaisi olla minun kanssa ja mitkä on hänen tavoitteensa? Minä kun ei muiden pelejä pelaa ja näin vanhemmiten ei enää edes kiinnosta. Olen omat tavoitteeni jo saavuttanut.
Kivalla miehellä on aina kavereita.
Jos miehellä ei ole kavereita, niin hän ei ole kiva mies.
Joten kyllä - kaverittomuus olisi ongelma.
Ei olisi ongelma. On todella helppo ajautua sellaiseen elämäntilanteeseen että kavereita ei vaan ole. Itsekin olen elänyt täysin erilaista elämää kuin lapsuudenkaverit, muuttanut useamman kerran, opiskellut ulkomailla ja työskennellyt pienessä yrityksessä jossa ne pari muuta työntekijää ovat minua huomattavasti nuorempia. Enkä käy baarissa. Olen sosiaalinen, mutta niin vain ne kaverit ovat kaikonneet. On suorastaan ihme että minulla on vielä pari kaveria. Ymmärtäisin hyvin jos miehellekin olisi käynyt samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään harrasta ihmisiä kuin näön vuoksi. Olen dark triad persoona, joten onhan se hienoinen red flag sen puolesta että toinenkin on. Neurotyypillisillä ihmisillä tarve kuulua johonkin ja saada hyväksyntää muilta ihmisiltä. Jos mieheltä puuttuu tämä piirre, niin silloin pitää kysyä syytä sille miksi hän haluaisi olla minun kanssa ja mitkä on hänen tavoitteensa? Minä kun ei muiden pelejä pelaa ja näin vanhemmiten ei enää edes kiinnosta. Olen omat tavoitteeni jo saavuttanut.
Mitä tarkoitat dark triad persoonalla?
Vierailija kirjoitti:
Moni unohtaa kaverinsa kun löytää kauniin naisen. Muuten on vaara, että oma nainen ja kaveri alkaa pelehtiä selän takana. Miehelle on todella helppoa löytää tarvittaessa uusi kaveri, mutta uuden naisystävän löytäminen on monille todella vaikeaa.
Tämä ajatusmaailma olisi mulle suuri hälytyssignaali, kavereiden puute ei.
Kaverit kertakäyttökamaa, ja pelkää hysteerisen mustasukkaisesti että kaverit varastaa aarteen. Tulee klonkkufibat.
Miehen itsetunnon täydellinen puuttuminen ja naiskuva aivottomasta seksinukesta ei viehätä.
Miehille seksinsaanti kauniilta naiselta on kaiken yläpuolella. Osa miehistä pettää kaverinsa tosta vaan kauniin naisen takia.
Kertoisi että miehessä jotain pahasti vialla. En koskis.