Nainen, olisiko sinulle ongelma, jos miehellä ei olisi yhtäkään kaveria?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi, ei mullakaan ole.
Eikä ole meillä.
Mihin minä tarvitsisin miehen ystäviä?
Ei haittaa. Hyvin mennyt, kolme lastakin saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo että on aika tossu äijä jos ketään mieskään ei jaksa kattella.
Olen mies enkä jaksa kattella miehiä. Tyhmiä juttuja ja itsensä korottamista, sovinistista läpp'ä ja lapsellista äijäilyä ja jatkuvaa kisailua ja piilovittuilua "huumorilla".
Vedät puoleesi kummallisia mieskavereita.
En. Olen kummallinen mies siis, koska en pidä miehistä? Ok.
Ei haittaa, kunhan ei yritä rajoittaa minun menojani
Ei haittaa, ei ole minullakaan. Ennemminkin jatkuva kavereiden kanssa jossain juokseminen ja kavereiden kyläilyt olisivat minulle ongelma.
Ei haittaa, omiakin ystäviä harvoin näen, kun asuvat kauempana, jotkut ulkomailla, joten mukava jos miehestä saisin itselleni myös ystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo että on aika tossu äijä jos ketään mieskään ei jaksa kattella.
Olen mies enkä jaksa kattella miehiä. Tyhmiä juttuja ja itsensä korottamista, sovinistista läpp'ä ja lapsellista äijäilyä ja jatkuvaa kisailua ja piilovittuilua "huumorilla".
Vedät puoleesi kummallisia mieskavereita.
En. Olen kummallinen mies siis, koska en pidä miehistä? Ok.
Et sä varmaan pidä ihan kaikista naisistakaan?
Just eilen oli Hesarissa juttu siitä, että yksinäisyys sairastuttaa ja saa kuolemaan nuorempana. Kannattaisi haastaa itseään saamaan ystäviä, ihan kaikkien.
No eipä ole mullakaan kavereita, joten ei se haittaisi. Tietysti se vähän herättää joitakin kysymyksiä ja varmasti mieskin vähän ihmettelee jos kivalla naisella ei ole kavereita?
Mikä suhteeni häneen sitten olisi, jos ei kaveri?
Ei mun miehellä aina ole ollut kavereita. Itsellä ei nyt ole kavereita, joita näkisin jos ei lasketa yhtä sisaruksista ja sitäkin kerran-kaks kuussa. Lisäksi vaihtelevasti hengaan tuskallisen kiusaantuneena lasten kaverien vanhempien kanssa. Itse asiassa oon olkut tosi iloinen kun mies hoitaa wilmat ja noi, mut hitsi, olishan se voinut vaikka hoitaa noita puistotreffejäkin. Joku niistä varmaan tykkääkin, mäkin yleensä aluksi kun ajattelin, että voitaisiin oikeasti kavereiksi tulla, mutta kiperää se on hengata vaan jonkun kanssa sen takia kun on samanikäinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen oli Hesarissa juttu siitä, että yksinäisyys sairastuttaa ja saa kuolemaan nuorempana. Kannattaisi haastaa itseään saamaan ystäviä, ihan kaikkien.
Me yksinäiset miehet emme ole sairaita.
Ei haittaisi, ei minullakaan ole yhtään kaveria mutta pari hyvää ystävää. Huonot vuorovaikutustaidot voisi olla este, mutta se ei tietenkään ole kaikkien kaverittomuuden syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette olekaan, vaan pikemmin ne jotka ovat sairaudellaan saattaneet aiheuttaa yksinäisyytenne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän olisi tehnyt vapaa-aikanaan ennen tapaamistamme?
Kaksi alapeukkua mutta ei yhtään vastausta. Miksi? Miksi kaverittomat miehet eivät halua kertoa, mitä he tekevät vapaa-aikanaan?
... Ai niin, juuri siksi. Kun vapaa-aika menee mammapalstalla ja nettipeleissä, niin eipä siinä edes tutustu naisiin. Sitten voi spämmätä, kuinka naisill ei kelpaa kaveriton mies.
Ap. moneenko naiseen tällä viikolla tutustuit ja missä kohtaa ja miten tutustumisenne tyssäsi siihen, ettei sinulla ole kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ehkä juuri nyt, mutta yksinäinen sairastuu jopa somaattisiin sairauksiin todennäköisemmin kuin ihminen, jolla on elämässään ystäviä. Ystävyys on ihmiselle vähintään yhtä haitallista kuin ylipaino ja tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ehkä juuri nyt, mutta yksinäinen sairastuu jopa somaattisiin sairauksiin todennäköisemmin kuin ihminen, jolla on elämässään ystäviä. Ystävyys on ihmiselle vähintään yhtä haitallista kuin ylipaino ja tupakointi.
Eläimet korvaa ystävät. Ne eivät petä sinua ja eläinten seurassa stressitasot laskevat.
Mulla itellä on tasan yksi ystävä, joten...