Nainen, olisiko sinulle ongelma, jos miehellä ei olisi yhtäkään kaveria?
Kommentit (57)
Olisihan se outoa. Itse arvostan ystävyyssuhteita. Vaikea sanoa pääsisikö sen yli. Ehkä ei - toivoisin melko sosiaalista yhteiseloa enkä haluaisi olla kumppanin ainoa ystävä.
Pitäisin vähintäänkin hyvin epäilyttävänä. Miksi kavereita ei ole? Miten hän on viettänyt vapaa-aikansa ennen tapaamistamme? Eikö kavereita ole koskaan ollutkaan ja miksi ei? Kyllähän se jostakin kertoo.
Ei olisi. Nykyään on paljon yksinäisiä eikä pelkkä yksinäisyys ole oma syy tai merkki mistään huolestuttavasta. Olen seurustellut miehen kanssa, jolla ei ollut ystäviä eikä tuolla seikalla ollut mitään osuutta suhteen kaatumiseen.
Mitä hän olisi tehnyt vapaa-aikanaan ennen tapaamistamme?
Kyllähän se kertoo että on aika tossu äijä jos ketään mieskään ei jaksa kattella.
Olisi ongelma. Kertoo joko sosiaalisten kykyjen puutteesta, tai luonnehäiriöstä (esim. narsisti, joka on tuhonnut kaikki ihmissuhteensa). Voi olla myös merkki äärimmäisestä työorientoitumisesta, jolloin alkuhuuman jälkeen sitä aikaa ei olisi edes seurustelusuhteelle.
Menneiden virheitteni takia vältän nykyään miestä, jolla ei ole kaverisuhteita.
Yhdellä oli viisi veljeä, ei se oikein kaivannut kavereita niiden lisäksi.
Mutta jos ei ole mitään sosiaalista elämää niin se voisi olla aika raskasta. Saattaisi olla turhan ripustautuva.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin vähintäänkin hyvin epäilyttävänä. Miksi kavereita ei ole? Miten hän on viettänyt vapaa-aikansa ennen tapaamistamme? Eikö kavereita ole koskaan ollutkaan ja miksi ei? Kyllähän se jostakin kertoo.
Moni unohtaa kaverinsa kun löytää kauniin naisen. Muuten on vaara, että oma nainen ja kaveri alkaa pelehtiä selän takana. Miehelle on todella helppoa löytää tarvittaessa uusi kaveri, mutta uuden naisystävän löytäminen on monille todella vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo että on aika tossu äijä jos ketään mieskään ei jaksa kattella.
Olen mies enkä jaksa kattella miehiä. Tyhmiä juttuja ja itsensä korottamista, sovinistista läpp'ä ja lapsellista äijäilyä ja jatkuvaa kisailua ja piilovittuilua "huumorilla".
Naisille status (koulutus, ammatti, kaverisuhteet) on erittäin tärkeää miehessä.
Joten mitäpä luulet...
Also, naiset eivät tiedä yksinäisyydestä mitään, joten he eivät kykene samaistumaan miesten tilanteeseen. Ja näkevät sen uhkana. M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni unohtaa kaverinsa kun löytää kauniin naisen. Muuten on vaara, että oma nainen ja kaveri alkaa pelehtiä selän takana. Miehelle on todella helppoa löytää tarvittaessa uusi kaveri, mutta uuden naisystävän löytäminen on monille todella vaikeaa.
Ai että jokaisen säädön jälkeen kaveriporukka uusiksi? Voi hyvänen aika. Siinä on mies, jolla on kyky kiintyä ihmisiin elämässään juu 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä jaksa kattella miehiä. Tyhmiä juttuja ja itsensä korottamista, sovinistista läpp'ä ja lapsellista äijäilyä ja jatkuvaa kisailua ja piilovittuilua "huumorilla".
Vedät puoleesi kummallisia mieskavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että jokaisen säädön jälkeen kaveriporukka uusiksi? Voi hyvänen aika. Siinä on mies, jolla on kyky kiintyä ihmisiin elämässään juu 🙄
Ei vaan ainoastaan vakavan suhteen tapauksessa.
Ei mitään ongelmaa. Mieheni on akateeminen introvertti ja minä erittäin puhelias ja ulospäin suuntautunut. Täydennämme toisiamme ja onnellista avioliittoa on jo 18 vuotta. Meillä on (minun haalimia) ystäviä riittämiin ja hyvä olla ja elää myös ihan kahdestaankin.
Vierailija kirjoitti:
Naisille status (koulutus, ammatti, kaverisuhteet) on erittäin tärkeää miehessä.
Joten mitäpä luulet...
Also, naiset eivät tiedä yksinäisyydestä mitään, joten he eivät kykene samaistumaan miesten tilanteeseen. Ja näkevät sen uhkana. M26
Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.
Naiset eivät halua esitellä miestä, jolla ei ole ystäviä tai hienoa koulutusta tai rahaa.
Ei olisi ongelma jos saisin kuitenkin tavata omia kavereitani.