Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haiseeko nukkuvan koiran tassut voimakkaammin?

Vierailija
26.02.2022 |

Mulla koira hiihtoloman hoidossa ja aina sen nukkuessa tassuista lähtee mun mielestä voimakkaampi haju. Oon tarkastanut, ei näy astuneen mihinkään likaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ulkona väkisin astuu toisten koirien pisseihin, jää helposti hajua karvoihin.

Vierailija
2/5 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niistä tulee jotenkin hikisemmät nukkuessa <3 niin ihana tuoksu! Sitten kun se jämähtää siihen koiran petiin, se muuttuu vähän ikävämmäksi koiran hajuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se on varmasti joku hormonijuttu. Tassut alkaa haista popcornilta tai basmatiriisiltä.

Vierailija
4/5 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaantuneen koiran tassut haisevat. Meillä on mukavuudenhaluinen koira, jonka tassut haisevat aina aamulla sillä hetkellä, kun menen herättelemään sitä ulkolenkille ja sen uni häiriintyy.

Vierailija
5/5 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaantuneen koiran tassut haisevat. Meillä on mukavuudenhaluinen koira, jonka tassut haisevat aina aamulla sillä hetkellä, kun menen herättelemään sitä ulkolenkille ja sen uni häiriintyy.

Meidän pienet koirat nukkuu näin talviaikaan paljon peiton alla sohvalla, ja kun peiton reunaa nostaa, tulvahtaa varvastuoksu sieltä. Ei ole stressin merkki, ei se sekunnissa turskahda sieltä varpaanvälistä.