Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehditkö vastaantulijaa esim. jossain luontopolulla?

Vierailija
19.07.2015 |

Minä tervehdin aina, vaikka en tunne kyseistä ihmistä, mutta kunhan ollaan satuttu samalle polunpätkälle samaan aikaan :) Enkä muuten ole ainoa, joskus vastapuolikin ehtii ensin! En tiedä kyllä mistä tällainen tapa mahtaa juontaa juurensa. Varmaan vaan mukava osoittaa että olen ihan normaali ja ystävällismielinen ihminen vaikka tulenkin vastaan täällä keskellä metsää, kilometrien päässä asutuksesta.

Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:31"] Tervehdin. Vaikka en tuntisikaan. Moni vaikuttaa hämmästyneeltä tai sitten ovat kuuromykkiä. [/quote]Ihanko totta? Mun kokemus on että "vastapuolikin" tervehtii yhtä luontevasti, usein jopa jutellaan jotain hetki. [/quote] Kuule, ei tarvitse olla edes missään asumattomilla saloilla, kun normaalia tervehtimistä vieroksutaan. Olen viimeiset 30 vuotta asunut samaa mökkiä kesäisin ja olen tervehtinyt ja tullut tervehdityksi. Viimeisen parin vuoden aikana asiat ovat muuttuneet, kun osa vanhoista kesäasukkaista on myynyt mökkinsä ja uusiksi naapureiksi on muuttanut 35-40 -vuotiaita kaupunkilaisia. Kun nämä tulevat vastaan metsäautotiellä, mökkitiellä tai kylän raitilla, niin tietysti tervehdin, mutta nämäpä eivät vastaa tervehdykseen vaan katsovat kiusaantuneesti taivaita tai oransseja lenkkitossujaan... Ja ei, en ole mikään juorumummo, joka tuppaan juttuseuraksi!

[/quote]

Hiljaa mummo! Täälläkin jo juoruat! Arvaa miksi eivät vastaa.

[/quote]

Tämä ei siis juorua ja kirjoittelee naapureistaan valtakunnallisesti nettiin?? Hahaha...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän