Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa ja talous mietityttää, kertokaas?

Vierailija
19.07.2015 |

Ero siis tulossa ja asunto hakusessa, olen perusvakaassa virassa, joten tulot on säännölliset, mutta eihän näillä huimia maksella. Mitä mieltä olette, jos jää asumisen ja laskujen jälkeen käteen 800€/kk, eikö tuolla pitäisi pärjätä. Lapset muut jo isoja, yksi 17v vielä kotona?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla auto?

Vierailija
22/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia ja mielipiteitä? Olisi muuten myös mahdollisuus myös halvempaan asuntoon, mutta paljon huonomalla alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan riittävältä summalta minun mielestäni. Meillä ei jää miehen kanssa yhteensä edes noin paljoa vuokran ja laskujen jälkeen. Itse naisvaltaisella alalla töissä ja mies yrittäjä, alaikäisiä lapsia 2. Kädestä suuhun eletään...

Vierailija
24/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosta on maksettu harrastuskin, niin onhan toi ihan hyvä raha. Kyllä tuolla pärjää ihan normaalisti. 200 viikko. 

Vierailija
25/25 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota asuntoasiaa myös. Piti valita kalliimpi asunto hyvällä alueella ja lähellä kavereita, mutta ei varaa matkustella tai hankkia tietokoneita ym, tai sitte halvempi vaikkakin siisti asunto huonommalta alueelta ja kauempaa kavereista. Valitsin sen tutun hyvän alueen, eikä ole tarvinnut katua. Niin kuin joku sanoikin, säästämällä ja valitsemalla ei-sesonki halpamatka, ollaan sitten päästy lomareissuunkin.

-11-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan