Kutsutko isovanhempia kylään, vai ovatko he aina tervetulleita?
En tiedä uskallanko kutsua itse itseni poikani luo kylään, vai pitääkö minun odottaa kutsua. Kävin pari kuukautta sitten ja miniäni oli hyvin närkästynyt, kun tulin päivän varoitusajalla. He eivät ole käyneet luonani, koska vauvan kanssa on niin hankala liikkua.
t. tuore anoppi ja isoäiti
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:23"]
Olen niin kateellinen kaikille isovanhemmille, joilla on mukava miniä. Minä en ole tervetullut koskaan. En ole tehnyt tai sanonut mitään pahaa. Kaukana ovat ne ajat, kun miehet saivat olla herroja talossa. T. Yksi yksinäinen mamma
[/quote]
Et varmaan ole, mutta mielipiteesi ovat siihen malliin sovinistisia, etten minäkään sinua toivottaisi kotiini tervetulleeksi. Zori!
[/quote]
Näinpä. Voin oikein sieluni silmillä kuvitella sen silmin pyörittelyn ja päivittelyn, kun tuo mamma on käynyt poikansa kotona, ja huomannut, että herranenaikasentään miniä on pannut POJAN vaihtamaan vaipat ja petaaman sängyn...
[/quote]
Kuvaan kuuluu myös usein, että lapsenlapsista tytöt eivät ole mitään, pojanpoikia suositaan ja muistetaan aina korostaa, miten pojat on poikia jne.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:23"]
Olen niin kateellinen kaikille isovanhemmille, joilla on mukava miniä. Minä en ole tervetullut koskaan. En ole tehnyt tai sanonut mitään pahaa. Kaukana ovat ne ajat, kun miehet saivat olla herroja talossa. T. Yksi yksinäinen mamma
[/quote]
Et varmaan ole, mutta mielipiteesi ovat siihen malliin sovinistisia, etten minäkään sinua toivottaisi kotiini tervetulleeksi. Zori!
[/quote]
Sinun mielestäsi on siis oikein, että naiset yksin päättävät ketä saa käydä kylässä? Toivottavasti sinulla on paljon poikalapsia ja saat huomata miltä tuntuu olla hankalan miniän anoppi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:23"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä. Voin oikein sieluni silmillä kuvitella sen silmin pyörittelyn ja päivittelyn, kun tuo mamma on käynyt poikansa kotona, ja huomannut, että herranenaikasentään miniä on pannut POJAN vaihtamaan vaipat ja petaaman sängyn...