Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten ikäkriteerit

Vierailija
19.07.2015 |

Olen selaillut suomi24 treffien naisten ihannekumppaneita ja todella usein ikä on vähintään saman ikäinen kuin itse tai vuoden vanhemmasta 10-15 vuotta vanhempaan mieheen. Tämä siis 20-29-vuotiaden uusimaalaisten nasiten profiileissa. Ja monta kertaa olen kuullut naisen suusta, että se mies on ihana, mutta se on mua nuorempi, niin sen takia en voi aloittaa mitään sen kanssa.

Nuoret naiset siis selvästi haluavat sellaisen 5-15 vanhemman miehen. Täällä kuitenkin keski-ikäiset naiset ikävine kommentteineen ärjyvät, että "luuletko sä nuoremman naisen saavasi, haha hahah".

m32

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan siitä että ne kaikki on golddiggereitä ja vanhemmalla miehellä voi olla enemmän omaisuutta kasassa ja työ yms. Kun nuori saattaa vielä opiskella, tai sitten ei ole kerennyt vielä paljon kerätä omaisuutta.

Vierailija
2/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut pakit vaikka miten monelle miehelle sen takia, että hän ilmoittaa profiilissaan että kelpaa 10 vuotta nuorempi mutta ei vuottakaan vanhempi. Itse en ikimaailmassa kelpuuttaisi edes 40-vuotiasta. 25-vuotias olisi kyllä ihan OK. N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu ihan ettei ole vielä sosiaalisesti hyväksyttyä. monet kaverit sanoisivat, että mies oli kiva mutta on nuorempi, niin ajattelevat ettei siitä voi tulla mitään, mutta kun ovat päässeet tämän vaiheen yli, niin suhteesta on tullutkin hyvä. no itse kun tapaan pelkästään nuorempia niin ei haittaa, ainoastaan jos on hyvinkin nuori, niin ajattelee vain hauskanpitona. itseäni ei kuitenkaan kiinnosta liian vanhat. yleensä nuoremmat miehet ovat tasa-arvoisempia ja kunnioittavat naista eivätkä halua alistaa, mitä nyt olen huomioinut. en poissulkisi kyllä vanhempaakaa, mutta en huomattavasti vanhempaa. ystävieni keskuudessa, ovat korkeakoulutettuja jos sillä on nyt väliä, niin ovat yleensä samanikäisiä ja samasta kaveripiiristä. itsekin olen sitä mieltä, että samanikäinen on paras. mutta ei se ikä siinä ole, vaan ne samanhenkisyys se pointti ja samanikäisillä on yleensä samat jutut. 

Vierailija
4/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 4 korjaa yhen kohdan tuolta, että kovinkaan paljon vanhempi ei kiinnosta. maksimi 5 vuotta vanhempi.

Vierailija
5/5 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, miksi pariskuntien normaali ikäero on max. 5 vuotta? Muistaakseni se oli noin 90%:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan