Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulttuuriväki ja toimittajat lisää tehokkaasti rasismia

Vierailija
28.07.2015 |

Rasismia olisi paljon vähemmän ilman tätä kohkaamista ja vastakkainasettelua

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin pop, joukko hysteriaa niin kuin rasismikin tai jesuis charlie pillkkaamisen oikeuttaminen jne. Ihmiset on hulluja. Tämä osoittaa kuinka sekaisin ihmiset on päästään. No ymmärrän paremmin mistä sodat syntyvät, luokitteluista, ryhmittelyistä, vauhkoontumisesta sekä typeristä ihmisistä ja heitä on 99% vähintään. Pelottavaa. Valitse puolesi sota alkaa. Jos valitset oman järkesi olet kaikkien vihalistalla. Huh mitä demokratiaa.

Vierailija
2/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Eva Biaudet on yksi SUURI syy siihen miksi olen maahanmuuttokriittinen. Hän on pahin kukkahattutätivouhkaaja joka polkee mielellään tavan pulliaisen oikeuksia ja moittii kantasuomalaista saadakseen onnettomille mamuille ja suomenruotsalaisille kaiken mahdollisen. Haukkuu tyhmäksi ja sivistymättömäksi kaikki toisinajattelijat. Mutta olen huomannut, että vouhkaamisella saa eniten vastustajia kaikelle. Pitäisi olla ymmärtäväisempi ja kunnioittavampi ja tuoda aina esille molempien osapuolten tarinat, eikä mainostaa vain toista ehdottomana hyvänä ja toista ehdottomana pahana. Olemmehan nähneet miten Ruotsista on tullut turvaton ääri-islamistinen valtio, ei mamu-kriittiset täyttä peetä puhu, totuuden siemen siellä on ja sitä ei parane kieltää vaikka olisi kuinka monikulttuurinen. Itse yritän aina nähdä kokonaisuuden ja ymmärtää mistä pelot tulevat, ne eivät ole turhia läheskään aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:57"]Tämä on totta. Eva Biaudet on yksi SUURI syy siihen miksi olen maahanmuuttokriittinen. Hän on pahin kukkahattutätivouhkaaja joka polkee mielellään tavan pulliaisen oikeuksia ja moittii kantasuomalaista saadakseen onnettomille mamuille ja suomenruotsalaisille kaiken mahdollisen. Haukkuu tyhmäksi ja sivistymättömäksi kaikki toisinajattelijat. Mutta olen huomannut, että vouhkaamisella saa eniten vastustajia kaikelle. Pitäisi olla ymmärtäväisempi ja kunnioittavampi ja tuoda aina esille molempien osapuolten tarinat, eikä mainostaa vain toista ehdottomana hyvänä ja toista ehdottomana pahana. Olemmehan nähneet miten Ruotsista on tullut turvaton ääri-islamistinen valtio, ei mamu-kriittiset täyttä peetä puhu, totuuden siemen siellä on ja sitä ei parane kieltää vaikka olisi kuinka monikulttuurinen. Itse yritän aina nähdä kokonaisuuden ja ymmärtää mistä pelot tulevat, ne eivät ole turhia läheskään aina.
[/quote]
Niin ja lisään siis että vaikka maahanmuutosta ajattelen kriittisesti niin en siis vastusta maahanmuuttajia vaan haluan heille pelkkää hyvää. Suomessa vaan on nyt sellainen taloudellinen tilanne että nämä asiat täytyisi miettiä tarkkaan.

Vierailija
4/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutumiskortti käytetty.

Vierailija
5/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia olisi vähemmän ilman rasisteja.

Vierailija
6/6 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:00"]

Rasismia olisi vähemmän ilman rasisteja.

[/quote]

Maahanmuuttokriittisyys itsessään ei ole rasismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän