Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmieni mies ei halua minua

Vierailija
19.07.2015 |

olen puhunut unelmieni miehen kanssa vuoden taukoamatta intternetissä ja olemme käyneet treffeilläkin kerran viimeksi viimevuoden syyskuussa. Mies on ollut ajoittain todella vihjaileva ja hänen puheensa kanssani olemisesta ovat vakuuttaneet. Hän asuu kuitenkin pohjoisessa ja minä ihan etelässä, joten välimatkaa on. Nytten hän etelässä käydessään ärsyyntyi kyselyihini näkemisestä, ja tästä olemme puhuneet todella paljon nyt ympärivuoden. Sanoi että ahdistelen sillä että kyselen näkemistämme, vaikka hän on ollut myönteinenkin asian suhteen?! Ja nytten se onkin minun ahdisteluani. Tottakai pidän hänestä ja ikävöin häntä, mutta vaikea puhua enään mistään jos hän ei pidä kiirettä näkemisellämme edes vuodenkaan päästä, ja hän kokee että olen ahdistelija. Hänellä on katkeruus edellisistään huonoista suhteista vuosien varrella ja joskus tuntuu ettei hän anna minulle mahdollisuutta. Vittu.  Miten voimuuten hyväluontoisen ja tärkeän miehen heivata?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:21"]

Ap sä et pääse miehestä eroon, kuin yrittämällä suhdetta. Vasta silloin sä törmäät niin vastaanpanemattomasti siihen, ettei se tule onnistumaan, että voit asiassa luovuttaa. Mä sinuna vaatisin, puskisin ja tekisin jotakin enemmän vielä sen suhteen eteen. Laita mies nyt itse kertomaan sulle, että suhdetta ei tule. Sitten sä et enää kaipaa häntä.

6

[/quote]

hän ei ole vielä riitojemme aikana suoraan tätä sanonut, aina jättänyt jonkun 'toiveikkaan' aukon asioihin. Minun varmaan kuuluisi saada tietää etten ole häntä varten.. -ap

[/quote]

Sun kannattaa puskea riitaa vähän pitemmälle ainakin siis jos et ole tyytyväinen lopputulokseen tai sovun tilaan. Kun saat mieheltä tiristettyä ulos riidassa, mitä hän oikeasti ajattelee, niin alat itsekin käsittää. Ja jos hän sitten koittaa sanoa, että sanoi riidassa hölmöjä, niin oikei, ainoa tapa millä hän sitten todistaa sanansa (että ei tarkoittanut siis mitä sanoi) on tehdä sitä, mitä sä halusit, eli tavata. 

Jos ei kykene niin eihän tuosta vaan voi tulla mitään ja mies on osin bluffannut.

6

[/quote]

Ei näin.. itse häipyisin heti ja vika ei olisi naisessa, paitsi tässä neuvoja-naisessa.

[/quote]

Tää olikin neuvo ihmiselle, joka ei kykene syystä tai toisesta häipymään heti.

[/quote]

Miksi pitäisi häipyä heti?

[/quote]

Kun kohtaa ongelmia siis? Vai kehotatko sä nyt siis aloittajaa jatkamaan? Häh

[/quote]

Juu, viestittelyä voi jatkaa ystävä pohjalta ja miestä kannattaa ruveta etsimään muualta. Ei siinä ensimmäisenä tarvitse vihaisena häipyä. Voihan hän pitää yhteyttä sitä miesseuraa etsiessäänkin, eikö?

[/quote]

Et nyt oikein tajua tunne-elämää. Jos aloittaja alunperinkin ja nyt koko ajan pitäisi tätä miestä vain kaverina, niin silloin toki. Mutta kun hänellä on tunteita, niin eihän hän saa mitään siitä, että antaa sille miehelle ystävyyttä. Hän tarvitsee rakkautta. Hän on ilmeisesti kokenut aluksi tämän suhteen lupaavana siihen. Kyllähän normaalisti ihminen panee poikki tilanteen, jossa toinen ei sitten haluakaan suhdetta, eikä jää katselemaan, kuinka mies ehkä haluaa muita misuja kotiinsa ja löytää vierelleen naisen, jota rakastaa.

[/quote]

Ahaa.. eli nainen ei siis oikeasti välitä tästä miehestä, vaan ainoastaan mitä hän itse saa?

(anteeksi, miehenä hieman hidas)

[/quote]

Nii-in, ihmissuhteissa yleensä on aikapaljon väliä sillä, mitä niistä itsekin saa.

[/quote]

Ja jos kaikki ei mene oman mielen mukaan on kaikki pielessä?

[/quote]

Ei, vaan jos et saa, mitä haluat, niin miksi olla suhteessa. Olisitko sinä? Ihan kiinnostuksesta kysyn.

Vierailija
102/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisitko ketjun hidas mies kertoa, mitä aloittaja saa tuosta suhteesta, kun se mitä hän kaipaa on rakkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:42"]

Tai voisitko ketjun hidas mies kertoa, mitä aloittaja saa tuosta suhteesta, kun se mitä hän kaipaa on rakkaus?

[/quote]

Seksiä silloin kun miehelle sopii, niinkö? Yhteydenotto nettiin silloin, kun mies tärkeämmiltä toimiltaan ehtii?

Vierailija
104/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies sellainen, että omat kaverit ja kännääminen ovat tärkeämpiä kuin naissuhteet? Mitenkähän niiden exien kanssa on tilanteet menneet? Tai jos hän on sellainen, joka ei halua sitoutua syvemmin. Minä jätin sydän verta vuotaen ihanan miehen, kun kävi ilmi, ettei hän halunnut perhettä. Hän salaili päätöstään pitkään, piti minua ns. löysässä hirressä. Nyt minulla mies ja 3 lasta, sillä elämäni miehellä ei lapsia, asuu avopuolison kanssa ulkomailla.

N38

Vierailija
105/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:44"]

[/quote]

Mutta koska mieshän tekee tämän kaiken rakkaus rinnassaan, niin nainen on hullu, jos ei kelpaa, niinkö?

Seksiä silloin kun miehelle sopii, niinkö? Yhteydenotto nettiin silloin, kun mies tärkeämmiltä toimiltaan ehtii?

[/quote]

Vierailija
106/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mutta koska mieshän tekee tämän kaiken rakkaus rinnassaan, niin nainenhan on hullu, jos mies ei kelpaa, niinkö?

Vierailija
107/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo ihan sekasin et mitä ap tältä mieheltä haluaa ja mitä se on tähän asti siltä saanut... Noh anyway, ap on näköjään tehny jo päätöksensä kun ei näköjään järkipuhetta halua täällä kuunnella.

Vierailija
108/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:36"]

Ap sä et pääse miehestä eroon, kuin yrittämällä suhdetta. Vasta silloin sä törmäät niin vastaanpanemattomasti siihen, ettei se tule onnistumaan, että voit asiassa luovuttaa. Mä sinuna vaatisin, puskisin ja tekisin jotakin enemmän vielä sen suhteen eteen. Laita mies nyt itse kertomaan sulle, että suhdetta ei tule. Sitten sä et enää kaipaa häntä.

6

[/quote]

hän ei ole vielä riitojemme aikana suoraan tätä sanonut, aina jättänyt jonkun 'toiveikkaan' aukon asioihin. Minun varmaan kuuluisi saada tietää etten ole häntä varten.. -ap

[/quote]

Sun kannattaa puskea riitaa vähän pitemmälle ainakin siis jos et ole tyytyväinen lopputulokseen tai sovun tilaan. Kun saat mieheltä tiristettyä ulos riidassa, mitä hän oikeasti ajattelee, niin alat itsekin käsittää. Ja jos hän sitten koittaa sanoa, että sanoi riidassa hölmöjä, niin oikei, ainoa tapa millä hän sitten todistaa sanansa (että ei tarkoittanut siis mitä sanoi) on tehdä sitä, mitä sä halusit, eli tavata. 

Jos ei kykene niin eihän tuosta vaan voi tulla mitään ja mies on osin bluffannut.

6

[/quote]

Ei näin.. itse häipyisin heti ja vika ei olisi naisessa, paitsi tässä neuvoja-naisessa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu, viestittelyä voi jatkaa ystävä pohjalta ja miestä kannattaa ruveta etsimään muualta. Ei siinä ensimmäisenä tarvitse vihaisena häipyä. Voihan hän pitää yhteyttä sitä miesseuraa etsiessäänkin, eikö?

[/quote]

Et nyt oikein tajua tunne-elämää. Jos aloittaja alunperinkin ja nyt koko ajan pitäisi tätä miestä vain kaverina, niin silloin toki. Mutta kun hänellä on tunteita, niin eihän hän saa mitään siitä, että antaa sille miehelle ystävyyttä. Hän tarvitsee rakkautta. Hän on ilmeisesti kokenut aluksi tämän suhteen lupaavana siihen. Kyllähän normaalisti ihminen panee poikki tilanteen, jossa toinen ei sitten haluakaan suhdetta, eikä jää katselemaan, kuinka mies ehkä haluaa muita misuja kotiinsa ja löytää vierelleen naisen, jota rakastaa.

[/quote]

Ahaa.. eli nainen ei siis oikeasti välitä tästä miehestä, vaan ainoastaan mitä hän itse saa?

[/quote]

Vai taidat tarkoittaa, että miehenä haluat itse ihmissuhteen, jossa sun ei tartte tehdä toisen eteen mitään?

[/quote]

Se olisi ollut nuorena oikein loistavaa, että kummankaan ei _tarvitse_ tehdä mitään. Yleensä nämä vaatimukset naisten kanssa sitten alkavat kasaantumaan ja sitten mies toteaa että huoh.. kai tässä on pakko.

Vierailija
109/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:22"]

6

[/quote]

[/quote]

6

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nii-in, ihmissuhteissa yleensä on aikapaljon väliä sillä, mitä niistä itsekin saa.

[/quote]

Ja jos kaikki ei mene oman mielen mukaan on kaikki pielessä?

[/quote]

Ei, vaan jos et saa, mitä haluat, niin miksi olla suhteessa. Olisitko sinä? Ihan kiinnostuksesta kysyn.

[/quote]

Jokaisen kerran jokainen mies on sellaisessa suhteessa, jos nyt ei onnenkantamoisia oteta lukuun.

Vierailija
110/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Jos mies kokee ahdisteluna/ahdistavana kerran vuodessa tapaamisen niin ei, ei se halua parisuhdetta kanssasi. [/quote] Voihan siinä olla kyseessä raha-asiatkin.  [/quote] Millälailla? [/quote] Pohjoisesta etelään tuleminen ei ole aivan ilmaista.   [/quote] Mies tuli etelään muutenkin. Ei silti halua tavata

[/quote]

No sit se vaan ei halua olla sun kanssa enempää kuin ystävä. Simple as that. Itse sanoit että teot kertoo enemmän kuin sanat. Hänen teot oikein huutaa "anna minun olla"

Vierailija
111/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minun on vaikeata ottaa kantaa kahden ihmisen keskeiseen kommunikointiin etenkään kun sen valaisee ainoastaan yksi osapuoli. Ehkäpä se on yhen osapuolen itse näkemä näkemys?

Esimerkiksi kun kahdelle ihmiselle tapahtuu sama tapahtuma ja heillä on asiasta erilainen näkemys, niin miten luonnehtisit asiaa?

Vierailija
112/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Kyllä mun mies ainakin on kanssani suhteessa, jossa hän saa sitä mitä haluaa. Perhe ja lapset oli ihan ykkösenä ja kai hän tykkää minustakin. Olisi hyväksynyt lapsettomankin suhteen, kun mä en meniannut haluta lapsia. Ainakin on sietänyt kaikenlaista. Mutta hän ei kuvittelekaan olevansa maailman napa ja hänellä on hyvä itsetunto.

Vierailija
113/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Mutta koska mieshän tekee tämän kaiken rakkaus rinnassaan, niin nainen on hullu, jos ei kelpaa, niinkö?

[/quote]

[/quote]

Olet mielestäni raukka joka yrittää laittaa sanoja toisten suuhun, ei enempää kommentoitavaa sinulle.

Vierailija
114/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:00"]

Ai. Kyllä mun mies ainakin on kanssani suhteessa, jossa hän saa sitä mitä haluaa. 

[/quote]

Jokainen nainen siis saa mieheltään mitä nainen haluaa?

Vierailija
115/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:58"]

[/quote]

Minun on vaikeata ottaa kantaa kahden ihmisen keskeiseen kommunikointiin etenkään kun sen valaisee ainoastaan yksi osapuoli. Ehkäpä se on yhen osapuolen itse näkemä näkemys?

Esimerkiksi kun kahdelle ihmiselle tapahtuu sama tapahtuma ja heillä on asiasta erilainen näkemys, niin miten luonnehtisit asiaa?

[/quote]

Jompikumpi loukkasi toista, molemmat mahdollisesti toisiaan tai kumpikaan ei kumpaakaan. Mulle käy yleensä niin, että toinen loukkaa minua, hän ei itse koe asiassa ongelmaa eikä halua olla pahoillaan (tai osaa) tai sitten tietenkin se, että kumpikaan ei loukkaannu.

Vierailija
116/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:26"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:25"] Jos mies kokee ahdisteluna/ahdistavana kerran vuodessa tapaamisen niin ei, ei se halua parisuhdetta kanssasi. [/quote] Voihan siinä olla kyseessä raha-asiatkin.  [/quote] Millälailla? [/quote] Pohjoisesta etelään tuleminen ei ole aivan ilmaista.   [/quote] Mies tuli etelään muutenkin. Ei silti halua tavata

[/quote]

No sit se vaan ei halua olla sun kanssa enempää kuin ystävä. Simple as that. Itse sanoit että teot kertoo enemmän kuin sanat. Hänen teot oikein huutaa "anna minun olla"

[/quote]

Juurikin näin! Tuntuu vaan että ap:lla on vähän vaikee irrottautua tästä miehestä. AP ihan selviä merkkejä kyllä antaa ettei oo kiinnostunut.

Vierailija
117/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen unelmamies? Hyi olkoon

Vierailija
118/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet mielestäni raukka joka yrittää laittaa sanoja toisten suuhun, ei enempää kommentoitavaa sinulle.

[/quote]

Eli meni hipiään, koska olin oikeassa? Ei mullakaan enempää kommentoitavaa sinulle.

Vierailija
119/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:03"]

Ai. Kyllä mun mies ainakin on kanssani suhteessa, jossa hän saa sitä mitä haluaa. 

[/quote]

Jokainen nainen siis saa mieheltään mitä nainen haluaa?

[/quote]

Kyllä mä ainakin saan. En tiedä jokaisesta naisesta. Ei kannata olla suhteessa, ellei saa mitä haluaa. En nyt tarkoita kaikkea, mitä ikinä keksiikään haluta, se olisi jo outoa. Mä saan sen mitä tarvitsen ja se on aika lähellä myös sitä, mitä mä haluan.

113

Vierailija
120/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oikeastaan itse teit jo määritelmät tässä, että vähän vaikea on vastata. Halusit siis sanoa, että nainen ei saa rakkautta vaikka haluaisikin. No kaippase miehenkin haluaminen asiaan vaikuttaa, että se varmaan kannattaisi selvittää ensimmäisenä? Muuten voidaan jatkaa ystävinä, jos mies ei ole kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi