Minkälainen ihminen syö jotain pakastepitsoja? Kuuman höyryävän pizzan saa kotiovelle toimitettuna oma valinta täytteillä!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, jos lähimpään pizzeriaan on sata kilometriä.
Missä Suomessa on lähimpään pizzapaikkaan 100km?
Minkälainen ihminen tilaa pizzaa kotiin toimitettuna? Kuuman höyryävän pizzan saa, kun itse laittaa hyvistä raaka-aineista, helposti ja vaivattomasti.
Ja lätty maksaa sen 10-13 euroa ja siitä jää nälkä, menee yhdellä pieraisulla. Kaupasta saat 2-3 pitsaa tuom hinnalla
No olipa hyvä kun sanoit. Eipä olisi tullut mieleenkään moinen! Ajatella, mikä neronleimaus.
Missä Suomessa on lähimpään pizzapaikkaan 100km?
Minun kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ja lätty maksaa sen 10-13 euroa ja siitä jää nälkä, menee yhdellä pieraisulla. Kaupasta saat 2-3 pitsaa tuom hinnalla
Kuka ajattelee jotain hintaa kun on nälkä!? Aika köyhää.
No 1-4€ ja nopea kuin itsetehty taas on parasta . Ei sokeria ei liikaa rasvaa.
Meille ei kyllä ihan toimiteta pizzoja 40 km päästä.
Wolttikuskit kusee niihin lättyihin
Pakastepizza on parempaa, tasalaatuista. Tietää mitä saa, eikä hygienia ole kyseenalaista. Ei tarvitse odotella pizzakuskia tuntia (voi myös tulla 15 minuutissa kun olet suihkussa), voi laittaa milloin haluaa 10 minuutissa. On edullisempaa.
Koska saan 6 pakaste pizzaa sen yhden ravintola pizzan hinnalla.
Ihana lihapiirakka pari nakkia ja perunasalaatti. Ilman juustorasvaa.
Syön puokkiin pakaste pizzan, helppoa kun on 20 minuutissa valmis ja pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Koska saan 6 pakaste pizzaa sen yhden ravintola pizzan hinnalla.
🤢🤮🤮🤮
Ei kuulosta kovinkaan sihisevän kuumalta - ellei siinä ole etanoita.
Mustia karvoja esaun käsivarresta ja ismailin parrasta. Parasta tehdä itse niin tietää mitä siinä on.
Listapitsoissa on valmiiksi valitut täytteet...
Täysin eri asioita. En tykkää kebabpaikkojen pitsoista enkä ole syönyt niitä vuosiin. Pakastepitsa on oikein hyvää välillä, mutta yleensä tilaan pitsan kunnon ravintolasta jos sitä haluan, lähellä on kaksikin aitoa italialaista. Myös itse tulee välillä tehtyä, peltipitsa grillissä lämmitettynä on mielettömän hyvää, kun on laittanut lempitäytteitä juuri sen verran kun mitäkin haluaa.