Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmieni mies ei halua minua

Vierailija
19.07.2015 |

olen puhunut unelmieni miehen kanssa vuoden taukoamatta intternetissä ja olemme käyneet treffeilläkin kerran viimeksi viimevuoden syyskuussa. Mies on ollut ajoittain todella vihjaileva ja hänen puheensa kanssani olemisesta ovat vakuuttaneet. Hän asuu kuitenkin pohjoisessa ja minä ihan etelässä, joten välimatkaa on. Nytten hän etelässä käydessään ärsyyntyi kyselyihini näkemisestä, ja tästä olemme puhuneet todella paljon nyt ympärivuoden. Sanoi että ahdistelen sillä että kyselen näkemistämme, vaikka hän on ollut myönteinenkin asian suhteen?! Ja nytten se onkin minun ahdisteluani. Tottakai pidän hänestä ja ikävöin häntä, mutta vaikea puhua enään mistään jos hän ei pidä kiirettä näkemisellämme edes vuodenkaan päästä, ja hän kokee että olen ahdistelija. Hänellä on katkeruus edellisistään huonoista suhteista vuosien varrella ja joskus tuntuu ettei hän anna minulle mahdollisuutta. Vittu.  Miten voimuuten hyväluontoisen ja tärkeän miehen heivata?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:00"]

Ai. Kyllä mun mies ainakin on kanssani suhteessa, jossa hän saa sitä mitä haluaa. 

[/quote]

Jokainen nainen siis saa mieheltään mitä nainen haluaa?

[/quote]

Kyllä mä ainakin saan. En tiedä jokaisesta naisesta. Ei kannata olla suhteessa, ellei saa mitä haluaa. En nyt tarkoita kaikkea, mitä ikinä keksiikään haluta, se olisi jo outoa. Mä saan sen mitä tarvitsen ja se on aika lähellä myös sitä, mitä mä haluan.

113

[/quote]

;) Siinäpä neuvo.. Jos sinulla ei ole yhtä hyvä tuuri kuin minulla, niin eroa ja elä loppuelämäsi yksinäsi.

Maalta on helppo huudella kun merellä on hätä.

Vierailija
122/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se mies ei halua sua, mikä siinä on niin vaikeeta tajuta?? Ei se jankkaamalla muutu siitä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:10"]

Ai. Kyllä mun mies ainakin on kanssani suhteessa, jossa hän saa sitä mitä haluaa. 

[/quote]

[/quote]

Kyllä mä ainakin saan. En tiedä jokaisesta naisesta. Ei kannata olla suhteessa, ellei saa mitä haluaa. En nyt tarkoita kaikkea, mitä ikinä keksiikään haluta, se olisi jo outoa. Mä saan sen mitä tarvitsen ja se on aika lähellä myös sitä, mitä mä haluan.

113

[/quote]

;) Siinäpä neuvo.. Jos sinulla ei ole yhtä hyvä tuuri kuin minulla, niin eroa ja elä loppuelämäsi yksinäsi.

[/quote]

En mä nyt sanoisi tuuriksi sitä, että löytää ihmisen, jonka kanssa saa sitä, mitä haluaa. En minäkään ole kaikkea saanut tältä suhteelta, mutta en vaatinutkaan kaikkea. Tämä on ns. järkiliitto.

Vierailija
124/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:10"]

[/quote]

[/quote]

113

[/quote]

[/quote]

En mä nyt sanoisi tuuriksi sitä, että löytää ihmisen, jonka kanssa saa sitä, mitä haluaa. En minäkään ole kaikkea saanut tältä suhteelta, mutta en vaatinutkaan kaikkea. Tämä on ns. järkiliitto.

[/quote]

heh, pidä järkes ;)

Vierailija
125/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:44"]

Onko se mies sellainen, että omat kaverit ja kännääminen ovat tärkeämpiä kuin naissuhteet? Mitenkähän niiden exien kanssa on tilanteet menneet? Tai jos hän on sellainen, joka ei halua sitoutua syvemmin. Minä jätin sydän verta vuotaen ihanan miehen, kun kävi ilmi, ettei hän halunnut perhettä. Hän salaili päätöstään pitkään, piti minua ns. löysässä hirressä. Nyt minulla mies ja 3 lasta, sillä elämäni miehellä ei lapsia, asuu avopuolison kanssa ulkomailla. N38

[/quote]

exät ovat miestä pettäneet ja jättäneet parin vuoden suhteista molemmat. Tiedän että mies on arka eikä halua hätäillä läheisyyden tai vakavemman suhteen varsinkaan mutta surulliseksi siintä tuli kun viimeksi vuosi sitten tavattiin eikä vuoteen olla voitu nähdä missään muodossa. Hän ei ole halunnut minua pohjoiseen vaikka parinsuunniteltuq reissua meillä oli jotka hän perui, ja pari etelän reissua hänellä on ollut missä kavereitaan näkee, eikä minulle ole ollut aikaa vaikka siihen suuntaan on vihjailtu. Kaverit on tälle miehelle kaikki kaikessa. Kyllä kaverit voittais sen tyttöystävän, mutta mä tiedostan tän asian harvinaisen selvästi ja ollaan tästäkin keskusteltu. 

Paljon on puhuttu aintäkin että en antaisi hänelle aikaa vastata viesteihin, mikä ei pidä paikkaansa. En ole mielestäniylireagoiva ja kännykkää kyttäilevä. Tänäänkin vastannut omalla ajallaan ja normaaleja arkikuvia ollaan lähetelty toisillemme. Ihan solmussa olen tämän miehen kanssa nollaan kavereita tai siten ollaan enemmän. Hän on kuitenkin sellainen mies että paha mieli hälle tulisi jos tietäisi että kävisin treffeillä tai vehtailemassa. Hän on sen minulle myöntänyt... Ehkä pitäisi alkaa katsella jokatapauksessa ympärilleen ja irrottautua hitaasti miehestä mitä täällä ollaan kehotettukkin.  Miten pystyn irrottautumaan miehestä johon olen niiin riippuvainen.. Mietin häntä jatkuvasti ja minusta tuntuu etten anna muille miehille edes tilaa tai mahdollisuutta 'elämän rakkauteni' takia. -ap

Vierailija
126/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:44"]

Onko se mies sellainen, että omat kaverit ja kännääminen ovat tärkeämpiä kuin naissuhteet? Mitenkähän niiden exien kanssa on tilanteet menneet? Tai jos hän on sellainen, joka ei halua sitoutua syvemmin. Minä jätin sydän verta vuotaen ihanan miehen, kun kävi ilmi, ettei hän halunnut perhettä. Hän salaili päätöstään pitkään, piti minua ns. löysässä hirressä. Nyt minulla mies ja 3 lasta, sillä elämäni miehellä ei lapsia, asuu avopuolison kanssa ulkomailla. N38

[/quote]

exät ovat miestä pettäneet ja jättäneet parin vuoden suhteista molemmat. Tiedän että mies on arka eikä halua hätäillä läheisyyden tai vakavemman suhteen varsinkaan mutta surulliseksi siintä tuli kun viimeksi vuosi sitten tavattiin eikä vuoteen olla voitu nähdä missään muodossa. Hän ei ole halunnut minua pohjoiseen vaikka parinsuunniteltuq reissua meillä oli jotka hän perui, ja pari etelän reissua hänellä on ollut missä kavereitaan näkee, eikä minulle ole ollut aikaa vaikka siihen suuntaan on vihjailtu. Kaverit on tälle miehelle kaikki kaikessa. Kyllä kaverit voittais sen tyttöystävän, mutta mä tiedostan tän asian harvinaisen selvästi ja ollaan tästäkin keskusteltu. 

Paljon on puhuttu aintäkin että en antaisi hänelle aikaa vastata viesteihin, mikä ei pidä paikkaansa. En ole mielestäniylireagoiva ja kännykkää kyttäilevä. Tänäänkin vastannut omalla ajallaan ja normaaleja arkikuvia ollaan lähetelty toisillemme. Ihan solmussa olen tämän miehen kanssa nollaan kavereita tai siten ollaan enemmän. Hän on kuitenkin sellainen mies että paha mieli hälle tulisi jos tietäisi että kävisin treffeillä tai vehtailemassa. Hän on sen minulle myöntänyt... Ehkä pitäisi alkaa katsella jokatapauksessa ympärilleen ja irrottautua hitaasti miehestä mitä täällä ollaan kehotettukkin.  Miten pystyn irrottautumaan miehestä johon olen niiin riippuvainen.. Mietin häntä jatkuvasti ja minusta tuntuu etten anna muille miehille edes tilaa tai mahdollisuutta 'elämän rakkauteni' takia. -ap
[/quote]

Ap, montako kertaa olet kasvotusten tavannut tämän miehen? Kun kirjoitit akkavapaasta, annoit kuvan seurustelusta. Koetko seurustelevasi tämän miehen kanssa? Minkä ikäisiä olette ja missä olette tavanneet, netissä?

Vierailija
127/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:44"]

[/quote]

[/quote]

Eli sä oot riippuvainen? Siitähän tää koko juttu sit johtuu. Ja hei oikeesti ap nyt, jos se ois sut halunnu nähä niin kyllä te oisitte nähny sillon kun se siellä on käynyt. Sä voit päässäs yrittää keksiä vaikka mitä selityksiä tolle mut tosiasia on että jos se sinne asti on raahautunu, ja asutte noin kaukana toisistanne, niin miks ette ois nähny.

Vierailija
128/128 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:44"] Onko se mies sellainen, että omat kaverit ja kännääminen ovat tärkeämpiä kuin naissuhteet? Mitenkähän niiden exien kanssa on tilanteet menneet? Tai jos hän on sellainen, joka ei halua sitoutua syvemmin. Minä jätin sydän verta vuotaen ihanan miehen, kun kävi ilmi, ettei hän halunnut perhettä. Hän salaili päätöstään pitkään, piti minua ns. löysässä hirressä. Nyt minulla mies ja 3 lasta, sillä elämäni miehellä ei lapsia, asuu avopuolison kanssa ulkomailla. N38 [/quote] exät ovat miestä pettäneet ja jättäneet parin vuoden suhteista molemmat. Tiedän että mies on arka eikä halua hätäillä läheisyyden tai vakavemman suhteen varsinkaan mutta surulliseksi siintä tuli kun viimeksi vuosi sitten tavattiin eikä vuoteen olla voitu nähdä missään muodossa. Hän ei ole halunnut minua pohjoiseen vaikka parinsuunniteltuq reissua meillä oli jotka hän perui, ja pari etelän reissua hänellä on ollut missä kavereitaan näkee, eikä minulle ole ollut aikaa vaikka siihen suuntaan on vihjailtu. Kaverit on tälle miehelle kaikki kaikessa. Kyllä kaverit voittais sen tyttöystävän, mutta mä tiedostan tän asian harvinaisen selvästi ja ollaan tästäkin keskusteltu.    Paljon on puhuttu aintäkin että en antaisi hänelle aikaa vastata viesteihin, mikä ei pidä paikkaansa. En ole mielestäniylireagoiva ja kännykkää kyttäilevä. Tänäänkin vastannut omalla ajallaan ja normaaleja arkikuvia ollaan lähetelty toisillemme. Ihan solmussa olen tämän miehen kanssa nollaan kavereita tai siten ollaan enemmän. Hän on kuitenkin sellainen mies että paha mieli hälle tulisi jos tietäisi että kävisin treffeillä tai vehtailemassa. Hän on sen minulle myöntänyt... Ehkä pitäisi alkaa katsella jokatapauksessa ympärilleen ja irrottautua hitaasti miehestä mitä täällä ollaan kehotettukkin.  Miten pystyn irrottautumaan miehestä johon olen niiin riippuvainen.. Mietin häntä jatkuvasti ja minusta tuntuu etten anna muille miehille edes tilaa tai mahdollisuutta 'elämän rakkauteni' takia. -ap [/quote] Ap, montako kertaa olet kasvotusten tavannut tämän miehen? Kun kirjoitit akkavapaasta, annoit kuvan seurustelusta. Koetko seurustelevasi tämän miehen kanssa? Minkä ikäisiä olette ja missä olette tavanneet, netissä?

[/quote]

kerran viimevuonna olemme.. Minä olen -96 ja mies -88 syntynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi