The affair - juonipaljastuksia
onko kukaan nähnyt koko ykköskautta?
Mitä mieltä?
Noah pidätettiin lopussa, mutta mikä se paikka, the End, oikein oli?
Oliko Helenin vanhemmat kätyreitä? Jäi miljoona kysymystä!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:00"]Onkohan helenillä ja maxilla oikeasti jotain keskenään...?
Vaisto sanoo ettei max ole mikään pulmunen...
[/quote]
Mulla jäi samat vibat! Kakkoskautta odotellessa. :)
[/quote]
Kukas se max olikaa?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:00"]Onkohan helenillä ja maxilla oikeasti jotain keskenään...?
Vaisto sanoo ettei max ole mikään pulmunen...
[/quote]
Mulla jäi samat vibat! Kakkoskautta odotellessa. :)
[/quote]
Kukas se max olikaa?
[/quote]
Helenin veli?
kakkos kautta odotellessa. oli koukuttava sarja kesäksi, kun ei muuta katsottavaa. milloinkahan lie alkaa kakkonen. jäi taas typerästi kesken. ei malttas odottaa. tykkäsin kovasti, odotin aina sunnuntai iltaa.
Aloitin nyt katsoa toista kautta muuta olen ihan pihalla. Muista pääpiirteissään mitä ekalla kaudella tapahtui, mutta se ekan kauden päätös ei nyt oikein mätsää tähän jatkoon 😮💩
Mitä mieltä ootte tän päivän jaksosta? Onko kaudessa 10 vai 12 osaa?
*spoiler alert*
Tämän päivän jakso todellakin turhautti. Alison kuoli, koska ei kyennyt heittämään pihalle sitä kuspää Beniä ajoissa. Miksi piti vielä jäädä hukkaamaan sympatiaa sille??
"Spoileria" tässäkin viestissä uusimmasta jaksosta.
Jostain syystä ahdistaa ja vituttaa tuo kuolema aika paljonkin. Itsemurha olisi ollut levollisempi ratkaisu, vaikkakin erikoinen sellainen, kun ajattelin jo aiemmin, että Helenin kannustuspuhe olisi saanut Alisonin heräämään. Vähän puun takaa siis tuli koko homma. Toivottavasti Ben jää vielä kiinni teostaan, kunnon ihmispaska jo muutenkin.
Viikonloppuna tulee kauden viimeinen jakso, ja ensi vuonna tulee viimeinen kausi.
En odota kovinkaan paljoa viimeiseltä kaudelta. Alison oli kuitenkin koko sarjan "selkäranka", vaikka kolmoskaudella työnnettiin jotenkin syrjään. Noah alkoi tympiä jo kakkoskaudella. Helenin hahmo on kehittynyt sentään vähän kiinnostavaksi ja sympaattisemmaksi.
On raskaana. Oksentaa.