The affair - juonipaljastuksia
onko kukaan nähnyt koko ykköskautta?
Mitä mieltä?
Noah pidätettiin lopussa, mutta mikä se paikka, the End, oikein oli?
Oliko Helenin vanhemmat kätyreitä? Jäi miljoona kysymystä!
Kommentit (51)
Mua pistää silmään tämän Allisonin ylähuuli; miksi pilattu jollain täyteaineella? Ei siitä saa täyteläistä tekemälläkään. Kaunis tyttö olisi ilman keinotekoista parantelua, nyt näyttää ankalta.
Jos ton kauden tapahtumien ja tutkinnan välillä on kulunut jo pidempi aika (tutkinnan aikana Alison osallistui Scottyn muistotilaisuuteen (toki muistotilaisuuskin viivästyi) ja ovat ehtineet saada Noahin(?) kanssa lapsen, joka on jo niin vanha, että sille luetaan kirjasta iltasatuja) niin tuskin Noah on Scottyn päälle ajanut enää missään vihoissaan Scottyn touhuamisista tyttärensä kanssa? Vai osuiko muka Noahin auton just eteen vielä paljon myöhemmin? Mä luulen et se yliajaja on joku muu kuin Noah vaikka auto varmaan olikin ollut sen. Mutta kuka muu halusi tappaa Scottin? Alison? Miksi?
Ja ehkä erot stooreissa johtuu "eri tavalla muistamisen" sijasta siitä, että N ja A halusivat suojella toisiaan?
Minusta taas se Noah on limanuljaska.
Tähän sekametelisoppaan on ympätty kaikki. On huumekauppaa, pettämistä, epäselviä kuolemantapauksia ja vähän sitä ja vähän tätä. Mitä vielä. Boooring story. Ei jaksa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:20"]Mua pistää silmään tämän Allisonin ylähuuli; miksi pilattu jollain täyteaineella? Ei siitä saa täyteläistä tekemälläkään. Kaunis tyttö olisi ilman keinotekoista parantelua, nyt näyttää ankalta.
[/quote]
Tuollainen huuli näyttelijällä oli jo Kotiopettajattaressa ja vanhemmissakin tuotannoissa. Joten taitaa olla ihan oma huuli kyseessä :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:20"]Mua pistää silmään tämän Allisonin ylähuuli; miksi pilattu jollain täyteaineella? Ei siitä saa täyteläistä tekemälläkään. Kaunis tyttö olisi ilman keinotekoista parantelua, nyt näyttää ankalta.
[/quote][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:20"]Mua pistää silmään tämän Allisonin ylähuuli; miksi pilattu jollain täyteaineella? Ei siitä saa täyteläistä tekemälläkään. Kaunis tyttö olisi ilman keinotekoista parantelua, nyt näyttää ankalta.
[/quote]
Jos olisit ottanut asioista selvää tietäisit, että on aivan omat huulet naisella :) Vaikkakin omalaatuiset.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:36"]Kuinke eka tuotantojakso loppuu?
[/quote]
Noah pidätetään.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:26"]
Jos ton kauden tapahtumien ja tutkinnan välillä on kulunut jo pidempi aika (tutkinnan aikana Alison osallistui Scottyn muistotilaisuuteen (toki muistotilaisuuskin viivästyi) ja ovat ehtineet saada Noahin(?) kanssa lapsen, joka on jo niin vanha, että sille luetaan kirjasta iltasatuja) niin tuskin Noah on Scottyn päälle ajanut enää missään vihoissaan Scottyn touhuamisista tyttärensä kanssa? Vai osuiko muka Noahin auton just eteen vielä paljon myöhemmin? Mä luulen et se yliajaja on joku muu kuin Noah vaikka auto varmaan olikin ollut sen. Mutta kuka muu halusi tappaa Scottin? Alison? Miksi? Ja ehkä erot stooreissa johtuu "eri tavalla muistamisen" sijasta siitä, että N ja A halusivat suojella toisiaan?
[/quote]
Tuota lapsen ikää mietin minäkin. Paljon aikaa on kulunut kauden tapahtumista ja puhuttiin häistä, ei kerrottu kenen mutta siis yliajaminen oli juuri tapahtunut mutta miten se Noahin oleminen siellä The Endissä liittyi tähän monen vuoden (?) jälkeiseen tapahtumaan. Yliajaja voi olla aivan kuka tahansa ja uskon että ei ole Noah. Olisi liian läpinäkyvää. En myöskään ymmärrä että jos yliajaminen juuri tapahtui ja sitä alettiin heti tutkia, niin miten koko ykköskausi eli tämän yhden kesän tapahtumat liittyivät siihen niin tiiviisti että heitä kyseltiin siitä? ja mietin itsekin tuota että oli muutama liian iso ero muistoissa, siis ei tulkinnanvaraista yksityiskohtaa vaan täysiä eroja, että joko suojelivat itseään tai toisiaan.
Mikä osa Helenillä ja Helenin rahoilla on asiassa?
Ovatko butlerit mukana diilaamisessa?
Se alison on ihan lumppu. Raotti oscarillekkin.
Voisko se lapsi olla jonkun muun kuin Noahin? Alison jätti pillerit pois ja yrittivät Colen kanssa lasta. Sitten välissä oli kans se Oscar..
Mun mielestä koukuttava just siksi et haastaa katsojan. Paljon jätetään auki ja katsojalle tehtäväksi etsiä eroja tapahtumissa ja paikkailla aukkoja. Ei siten välttämättä ihan pelkkää hömppäosastoa, jota vaan katsellaan aivot narikassa.
Tottakai Alisonin lapsi on jonkun muun kun noahin. Olisikos scotty käynyt veivaamassa alia?
Oliko gabrielin kuolema onnettomuus?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:56"]
http://www.vanityfair.com/hollywood/2014/12/the-affair-season-finale-interview
[/quote]
Noah "and his baby" :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:56"]http://www.vanityfair.com/hollywood/2014/12/the-affair-season-finale-interview
[/quote]
Ei taivu enkku. Suomeksi?
Minusta se allisonin anoppi on karmiva.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:02"]Miten tila voi olla arvoton ja anoppi veloissa, vaikka perhe diilaa kokaa?! [/quote] Ne kokat pöllittiin joten velaksi jäi niille.
[/quote]
Oli velassa jo ennen kuin kokat vietiin. Ennen kuin koko diilaus edes paljastui.