Millainen taustakuva sinulla on
Puhelimessa/tabletissa/tietokoneessa?
Mulla NYPD mustavalkoinen, siinä näkyy auto ja kaupunkimaisema. Olen ihan hullaantunut mustavalkoisiin kuviin.
Kommentit (51)
Kuvat perhosista viehättävät minua aina. Vaihtelen aina n. kerran ,joskus pari kuukaudessa uuden tilalle. Tällä hetkellä wallpaper,useimmiten luontokuva tai joku tarkka piirros perhosesta. Verhot huoneessani vaaleanvihreät joten taustakuvassakin suosin mieluiten vihreää taustaa tai joskus vaaleansinistäkin.
Mulla on tabletissa kuva mun lemmikkijyrsijästä
Mustavalkoinen kuva miehestäni ilman paitaa. Nams <3
Musta tausta ja keskellä vihertävä hitsauslasin läpi otettu kuva viimeisestä auringon pimennyksestä.
Kuva ratsastavista ristiritareista.
Yläosaton nainen taluttaa alastonta naista kädestä jossakin musiikkitapahtuman tapaisessa ulkoilmapaikassa.
-Mies 29v + 1v-
http://s1.1zoom.net/big3/14/402827-alexfas01.jpg
Suosin tosi paljon Romantically Apocalyptic taustakuvia, ovat sopivan synkeitä, fantasiamaisia ja scifi-henkisiä makuuni! Tämä on ehdoton suosikkini, vaihdan sitä välillä, mutta palaan tähän silti aina!
N22
Mulla joka paikassa lapseni kuva :D Kaikissa erit ja kännykässä ja tabletissa vielä lukitusnäytölläkin omansa :)
Yleensä jostakin pelistä/sarjasta joku kuva/fanarttia. Nyt on Zevran Arainai Dragon Agesta.
Iso kuva mieheni perseestä