Miksi miehet haluaa matalan statuksen aloille, autonasentajiksi ja raksaukoiksi?
Siksikö, että eivät halua korkealla ja haluavat tulla töissä likaisiksi?
Kommentit (31)
Eli et itse aja autoa?? Rakennusalassa taas en tiedä mitä bulgarialaiset ja romanialaiset ajattelee
Minkälainen ajatustyhjiö aloittajan päässä mahtaa olla? Löytyykö kaksi treponeeman yhdistämää neuronia eikä juuri muuta? Statuksen tavoittelu on yhdentekevää.
Koska ne on kuumia aloja mun mielestä 🤤 mielummin kivat työvaatteet ku paksu lompakko
Kirjoituksesi oli huonoa Suomea. Siksi en haluaisi olla kumppanisi, jos olet kouluttamaton nainen. Vielä vähemmän, jos olet kouluttamaton mies.
Vierailija kirjoitti:
Odotan kesää ja paljaita raksaukkojen ylävartaloita🤤
Ei semmoisia enää näy, kaikilla on keltaista päällä.
Vierailija kirjoitti:
Työtä, jolla on merkitystä. Työnarvostus on länsimaissa ihan vituroillaan.
Onko autoilla muka merkitystä? Tarkoitan siis yksityisautoja
Vierailija kirjoitti:
Missä asuisit tai millä ajaisit jos ei heitä olisi?
Talkootyöllä rakennetussa talossani ja ajaisin pyörällä, jonka osaan huoltaa itse.
Hieno juttu, että ammattimiestä arvostetaan. Yhteiskunta kun toimiikin just sillä, ettei kukaan rakenna asuntoja, eikä korjaa autoja, roskiakaan ei varmaan kannata kuljettaa mihinkään, eikä tavaraa kauppaan, koska kaikki noita asioita hoitavat ihmiset ovat apn mielestä pohjasakkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talkootyöllä rakennetussa talossani ja ajaisin pyörällä, jonka osaan huoltaa itse.
Päivän vitsi.
Tulee mieleen Kotikatu jossa Artun tyttöystävä yritti väkisin saada hänet yliopistoon eikä ymmärtänyt miten fiksu mies haluaa "tyytyä" olemaan autonasentaja.
Monet tykkäävät tehdä työtä käsillään. Saada jotain konkreettista aikaiseksi.
Näillä on muuten nelikymppisenä velattomat omakotitalot, kun tienaaminen on aloitettu heti amiksen ja intin jälkeen parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän vitsi.
Se on totta.
Eipä ole niitä HR:n laatikkoleikkejä ja pilipalikoulutuksia, kuten akateemisemmissa duuneissa.
Vierailija kirjoitti:
Monet tykkäävät tehdä työtä käsillään. Saada jotain konkreettista aikaiseksi.
Näillä on muuten nelikymppisenä velattomat omakotitalot, kun tienaaminen on aloitettu heti amiksen ja intin jälkeen parikymppisenä.
En osaa olla jälkimmäisestä kateellinen. Kaikkia ei kiinnosta omistusasuminen.
Oikeeta duunia, eikä mitään toimiston pullamussutusta.
Siinä vaiheessa kun alkaa taloudessa tökkimään ja velkavetoinen humppa loppuu niin käytännön taidoilla on paljon enemmän käyttöä kuin jollain Excelin/Powerpointin muotoilulla ja paperin pyörittelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeeta duunia, eikä mitään toimiston pullamussutusta.
Siinä vaiheessa kun alkaa taloudessa tökkimään ja velkavetoinen humppa loppuu niin käytännön taidoilla on paljon enemmän käyttöä kuin jollain Excelin/Powerpointin muotoilulla ja paperin pyörittelyllä.
"Oikea duuni" on vain kateellisten keksimä ilmaus, kun oma aivokapasiteetti ei riitä abstrakteihin asioihin
Työtä, jolla on merkitystä. Työnarvostus on länsimaissa ihan vituroillaan.