Millainen taustakuva sinulla on
Puhelimessa/tabletissa/tietokoneessa?
Mulla NYPD mustavalkoinen, siinä näkyy auto ja kaupunkimaisema. Olen ihan hullaantunut mustavalkoisiin kuviin.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:48"]Kevään vihreä ja keltainen taustaväri, jossa iso puun lehti. ♡.♡
[/quote]
Voin vaan kuvitella sen sieluni silmin ♡.♡ sellaset kuvat on niin kauniita♥
Mun voimalauseeni yhdistettynä öiseen tähtitaivas järven yllä maisemaan (mustavalkokuva)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:56"]Mun voimalauseeni yhdistettynä öiseen tähtitaivas järven yllä maisemaan (mustavalkokuva)
[/quote]
Kaunista!
Mä tykkään avaruuskuvistakin ihan hulluna. Niissä on jotain tosi maagista.
Ap
kissoja. Paljon kissoja. tietysti.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 05:22"]
Haluaisin ideoita, kertokaa nyt!
[/quote]Äkkiäkös googletat kuvia. Laita hakuun vaikka Desktop nexus wallpapers
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 05:26"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 05:22"]
Haluaisin ideoita, kertokaa nyt!
[/quote]Äkkiäkös googletat kuvia. Laita hakuun vaikka Desktop nexus wallpapers
[/quote]
Siis otan itse kuvia, pitäisi keksiä aiheita :)
Kuva lapseni polaroidvalokuvasta, jossa hän on 1kk ikäinen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 05:55"]Kuva lapseni polaroidvalokuvasta, jossa hän on 1kk ikäinen.
[/quote]
Söpöä :)
Ennen oli Banksyn kuvia. Porukka ei vaan ymmärrä maailmaa niin massan mukana laitoin malli
Tatyana Georgievan
kuvia.
Pieni oma vitsi kuvissa on että käytän sen vanhempaa vladmodels kuvia. En tiedä onko laitonta pitää jonku 16v tytön kuvaa kännyssä? Ei se ainakaan alasti ole niin kai se on ok.
Vauvani kuva shortseissa ja aurinkolaseissa :)
Puhelimessa koirani pallo suussa, kotiläppärillä orkidean kukka, töissä sininen tausta firman logolla (pidän paljon esitelmiä koneelta asiakkaille).
Vaihtelen kuvia. Nyt on kuva yhdestä 80-luvun lastenkirjasta.
Kevään vihreä ja keltainen taustaväri, jossa iso puun lehti. ♡.♡