Jos olisit vuokrannut kolmion pariskunnalle
ja heidän lisäksi siinä muutaman vuoden päästä asuisi kolme lasta, mitä ajattelisit? Haluaisitko irtisanoa heidät? En tiedä miksi, mutta pelottaa ilmoittaa vuokranantajalle että kolmas lapsi tuli taloon (en ole siis vielä synnyttänyt), mietin että mahtaako se pelätä että kämppä menee ihan hirveään kuntoon? Ollaan ainakin vielä saatu pidettyä asunto todella siistinä, itse olen todella tarkka siitä. Ennen meidän muuttoa asuntoon laitettiin uusi lattia ja sitä olen yrittänyt varjella parhaani mukaan.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:32"]Se on vaan elämää ja kaikki tässä ollaan ihmisiä vaan :) älä huoli!
[/quote]
Ihanaa kuulla että joku ajattelee noin, toivottavasti vuokraemäntäkin..
Mahutteko te hyvin asumaan noin pienessä asunnossa tommosen lauman kanssa?
Ite joa olisin vuokranantaja pelkäisin ehkä eniten sitä, että asunto olisi kohta tyhjillään.
Mut toivottavasti sopuli sialle antaa ja pärjäätte hyvin siellä! :)
Ja onnea uudesta tulokkaasta! :)
Ei vuokrasopimusta voi purkaa sillä perusteella, että perheeseen syntyy lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:33"]Mahutteko te hyvin asumaan noin pienessä asunnossa tommosen lauman kanssa?
Ite joa olisin vuokranantaja pelkäisin ehkä eniten sitä, että asunto olisi kohta tyhjillään.
Mut toivottavasti sopuli sialle antaa ja pärjäätte hyvin siellä! :)
Ja onnea uudesta tulokkaasta! :)
[/quote]
Kiitos :) aiotaan asua tässä vielä ainakin kolme vuotta, eli sitten kun menen töihin niin muutetaan isompaan. Halpa vuokra hyvällä paikalla, ei tee mieli maksella kalliimpaa. Ja mahdutaan kunhan vaan karsitaan tavaraa :)
En. Jos lapset piirtelee seiniin, niin vuokralainenhan sen korvaa.
Mä taidan tuntea tapauksen, en sano kumpi osapuoli teistä on tuttu, kun en halua paljastaa oma palstailuani. Jos vuokranantajasi etunimi on Liisa, niin tiedän, että hänelle on ihan sama, kunhan asuntoa ei turmella. Ja nyt paljastin, että tunnen ainakin vuokranantajasi.
Ja mahdutaan kun on karitsan tavaraa luin minä : D
Mä olen noissa tapauksissa aina nostanut vuokraa aika reilustikin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:40"]Mä olen noissa tapauksissa aina nostanut vuokraa aika reilustikin.
[/quote]
No meillä nousee (jos nousee, ei aina) vuokra vuosittain elinkustannusindeksin mukaisesti. Ja vesi ja sähkö maksetaan kulutuksen mukaan. Ap
Päivän oudoin aloitus palkinto menee tälle. =D Jos sinä olet synnyttänyt ne kaikki kolme, siinä ei ole mitään outoa. Vuokranantajana saattasin ihmetellä sitä jos ne lapset ilmestyis sinne muuten vain olematta sinun lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:52"]Päivän oudoin aloitus palkinto menee tälle. =D Jos sinä olet synnyttänyt ne kaikki kolme, siinä ei ole mitään outoa. Vuokranantajana saattasin ihmetellä sitä jos ne lapset ilmestyis sinne muuten vain olematta sinun lapsia.
[/quote]
Hah, kiitos palkinnosta ;) kaikkea mäkin pähkäilen ja pelkään. Stressaan vaan, että vuokranantaja pelkää asuntonsa puolesta ja potkii meidät pihalle. Ja sitten joudutaan muuttamaan johonkin vuokralähiöön, jotka ainakin täälläpäin ovat aikamoista sakkia täynnä. Ap
Se on vaan elämää ja kaikki tässä ollaan ihmisiä vaan :) älä huoli!