Oi pääsin puristelee silareita
Makeen pimun sain matkaani eilen jatkoille,rinnat oli upeet,niitä tuliki leivottuu ahkerasti.aamulla pimu kerto että oli implantit,en ois oikeesti huomannu,oli pehmeet ja ihanat.kaukana kumipalloista.tästälähtien liputan silareita oli niin upeet
Kommentit (35)
Mä taidan ottaa ne silkkarit :) pitkään olen haaveillut. Mietin että meneekö tunto, mutta ei nää rinnat nytkään kovasti saa hyväilyä, kun en kehtaa näyttää kenellekään.
Pääsit puristelemaan muovia. Vähemmästäkin innostuu lapsukainen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:10"]
Mä taidan ottaa ne silkkarit :) pitkään olen haaveillut. Mietin että meneekö tunto, mutta ei nää rinnat nytkään kovasti saa hyväilyä, kun en kehtaa näyttää kenellekään.
[/quote]
Mä voisin niitä vilkaista ennen kun menet operaatiohin. Tykkään luonnollisista.
Miehet ei oikeesti tajuu ja kyllä itseäni myös huvittaa nämä kumitissihaukut,moniko haukkujista on puristellut naisen rintoja jolla on implantit?mulla on ja voin rehellisesti sanoa että ovat pehmeät ja luonnollisen tuntuset,kiinteät toki.kateellisten puheita suurin osa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:14"]Miehet ei oikeesti tajuu ja kyllä itseäni myös huvittaa nämä kumitissihaukut,moniko haukkujista on puristellut naisen rintoja jolla on implantit?mulla on ja voin rehellisesti sanoa että ovat pehmeät ja luonnollisen tuntuset,kiinteät toki.kateellisten puheita suurin osa.
[/quote]
Ja sinä olit Ap? Ensin miehenä, nyt naisena? :D
Kiva markkinointipuhe. Mun tuttavapiirissä silikonibeibet ovat yleinen herjan aihe ;) niiden muovitissien takia tehdään yleistys myös älystä ja persoonallisuudesta (joka valitettavan usein pitää myös paikkaansa).
Miten joku jaksaakin olla niin kiinnostunut itsestään ja yksittäisistä ruumiinosistaan..
On ne kyllä kauniita kokeilemaa en oo päässy ni tuntumasta en osaa sanoo
Minulla on tarkoitus korjata neljännen syntymän jälkeen. Oma vartaloni ja rinnat on iso osa naisellista olemusta. Olen muutenkin naisellinen. Miksipä ei. Ei kiinnosta miltä ne tuntuu.
Joo mulla on myös silarit, tykkään itse ja mies paljonkin. Toki ne on tuntumaltaan kiinteämmät kuin luomurinnat mutta silareissa itselleni tärkeintä on estetiikka. Ja huom. erittäin maltilliset silarit, kukaan kadulla vastaantulija ei arvaisi mitään.
Ihan sama luomu tai silari molempi käy ku on jotain puristettavaa
Jos tykkää rinnoista ni on idiootti vai?outo logiikka
Niitäkin on erilaisia, on aivan eri asia jos kupin AA-B nainen ottaa isot silarit, silloin ne näyttääkin kumipalloilta, koska siellä ei ole rasvaa tarpeeksi peittämässä sitä implanttia kuin se jos sulla on rasvaa siellä
Kyllähän sen nyt telkkarissakin näkee jos jollain on silarit, tottakai ne on pinkeät jos tungetaan niin iso ylimääräinen möykky sinne.
Onneks olkoon. Itsekin rakastan kauniita rintoja ja voisin pallotella niitä kokoyön