Oi pääsin puristelee silareita
Makeen pimun sain matkaani eilen jatkoille,rinnat oli upeet,niitä tuliki leivottuu ahkerasti.aamulla pimu kerto että oli implantit,en ois oikeesti huomannu,oli pehmeet ja ihanat.kaukana kumipalloista.tästälähtien liputan silareita oli niin upeet
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:19"]Joo mulla on myös silarit, tykkään itse ja mies paljonkin. Toki ne on tuntumaltaan kiinteämmät kuin luomurinnat mutta silareissa itselleni tärkeintä on estetiikka. Ja huom. erittäin maltilliset silarit, kukaan kadulla vastaantulija ei arvaisi mitään.
[/quote]
Ja meitä imetysten jälkeen rintoja korjailleita on muuten jo paljon. Huvittaa tuo yhden viestin silikonibeibe -ilmaus, ihan tavallisia perheenäitejä jotka on halunneet rinnat samaan kuosiin kuin ennen imetyksiä. :)
Minäkin haluan puristella silikonitissejä. T. Nainen 32v
Haluaisin lähinnä normalisoida rinnat lastensaannin ja painonvaihteluiden jälkeen. Mulla on myös isot nännit, näyttää hassulta tyhjien pussien kanssa...
Mieluummin pidän nämä ketunnenät kuin otan vierasesineitä kehooni.
Usein jotenkin luonnottomalla paikalla, liian kainalossa, nännit kurkistaa melkein hihasta.Ehkä kalliimmalla saa parempaa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:14"]Miehet ei oikeesti tajuu ja kyllä itseäni myös huvittaa nämä kumitissihaukut,moniko haukkujista on puristellut naisen rintoja jolla on implantit?mulla on ja voin rehellisesti sanoa että ovat pehmeät ja luonnollisen tuntuset,kiinteät toki.kateellisten puheita suurin osa.
[/quote]
En pidä silareista, mutta en ole nähnyt tai päässyt puristelemaan luonnollisen näköisiä silareita.
Laita kuva niistä?
Muaki huvittaa toi bimbo juttu.tavallinen neljän lapsen äiti olen ja silikoneiksi ei ole kukaan rintojani tunnistanut.kivan näköset ja tuntuset,itsetunto nousi kohisten ja seksielämä parani kun voi taas olla ilman liivejä häpeilemättä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:23"]
Haluaisin lähinnä normalisoida rinnat lastensaannin ja painonvaihteluiden jälkeen. Mulla on myös isot nännit, näyttää hassulta tyhjien pussien kanssa...
[/quote]
Nyyhkis.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:31"]
Muaki huvittaa toi bimbo juttu.tavallinen neljän lapsen äiti olen ja silikoneiksi ei ole kukaan rintojani tunnistanut.kivan näköset ja tuntuset,itsetunto nousi kohisten ja seksielämä parani kun voi taas olla ilman liivejä häpeilemättä.
[/quote]
Sama kirjoittaja kuin aloittaja. Ohis.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:06"]Makeen pimun sain matkaani eilen jatkoille,rinnat oli upeet,niitä tuliki leivottuu ahkerasti.aamulla pimu kerto että oli implantit,en ois oikeesti huomannu,oli pehmeet ja ihanat.kaukana kumipalloista.tästälähtien liputan silareita oli niin upeet
[/quote]
Ehkä saat jostain ostettua itsellesi sellaiset silikonipussit, voit sitten puristella milloin tahdot niitä.
Mä olen käsittänyt, että silkkarit on kovat vain, jos ne kapseloituu? Eli siis arpikudos kasvaa ympärille, silloin ne kovettuu?
Ja olen itsekin kokeillut silkkareita, oli pehmeät, mutta ei niin pehmeät kuin oikeat isot rinnat, ne silkkarit on enemmän sillä tavalla "keskittyneet", kun aidoissa se kudos ikään kuin "leviää".
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:14"]Miehet ei oikeesti tajuu ja kyllä itseäni myös huvittaa nämä kumitissihaukut,moniko haukkujista on puristellut naisen rintoja jolla on implantit?mulla on ja voin rehellisesti sanoa että ovat pehmeät ja luonnollisen tuntuset,kiinteät toki.kateellisten puheita suurin osa. [/quote] Ja sinä olit Ap? Ensin miehenä, nyt naisena? :D Kiva markkinointipuhe. Mun tuttavapiirissä silikonibeibet ovat yleinen herjan aihe ;) niiden muovitissien takia tehdään yleistys myös älystä ja persoonallisuudesta (joka valitettavan usein pitää myös paikkaansa). Miten joku jaksaakin olla niin kiinnostunut itsestään ja yksittäisistä ruumiinosistaan..
[/quote]
Toivottavasti et tule tälläisen bimbolääkärin vastaanotolle koskaan joka on imetyksen jälkeen ottanut silikonit ;)
No mikä ero siinä sitten muka on puristella niitä siellä ihon alla, eikö se aja ihan saman asian jos läppää ne kumipallot irtona käteen, siinäs sitten vatkaat.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:47"]
No mikä ero siinä sitten muka on puristella niitä siellä ihon alla, eikö se aja ihan saman asian jos läppää ne kumipallot irtona käteen, siinäs sitten vatkaat.
[/quote]
Kai siinä on se visuaalisuus kans, ne kumipallot on kuitenkin kiinni kauniissa naisessa, ja niissä on nännit yms?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:26"]Mieluummin pidän nämä ketunnenät kuin otan vierasesineitä kehooni.
[/quote]
Mun mielestä pienet, keskikokoiset ja isot voi olla yhtä kivannäköiset. Vaihtaisin mieluusti pieniin, ryhdikkäisiin tisseihin, mutta omat saa varmaan helpoiten parannettua lisäämällä silikonia kadonneen kudoksen tilalle. -4
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:31"]Muaki huvittaa toi bimbo juttu.tavallinen neljän lapsen äiti olen ja silikoneiksi ei ole kukaan rintojani tunnistanut.kivan näköset ja tuntuset,itsetunto nousi kohisten ja seksielämä parani kun voi taas olla ilman liivejä häpeilemättä.
[/quote]
Sama juttu. Neljä lasta imetetty (yhteensä 5 vuotta imetystä) ja jäljelle jäi tyhjät nahkapussit. Nyt on maltilliset b-kupit. Väitän ettei todellakaan mitenkään kilometrin päähän näy että on silarit. Yleensähän silarit mielletään sellaisiksi ylisuuriksi palloiksi.
Onneksi mulla ei ole silareita nion ei tarvi pelätä että ap:n kaltaiset järjenjättiläiset lähestyy missään. Huh :-)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:18"]On ne kyllä kauniita kokeilemaa en oo päässy ni tuntumasta en osaa sanoo
[/quote]
Asiastahan voi olla montaa mieltä.
Ne Iines Ankka -huulet ovat toinen, niitä en ole kyllä kuullut kenenkään kehuvan kauniiksi, mutta moni niitä laittaa? Usein ne, joilla on myös silarit.
On sääli, että itsetunto-ongelmia korjataan niin kyseenalaisin keinoin.