Onko joku, joka EI tykkää Bara bada bastusta?
Kommentit (26)
Meh, ihan sama. Se on homoeroottinen junttihumppa.
susi jo syntyessään, kakkahuumoriin verrattavissa oleva kappale
Tykkäsin aluksi, mutta kului tosi nopeasti. Nyt en enää jaksa kuunnella koko renkutusta lainkaan.
Kaikkihan siitä tykkää. Kerrankin hauska korvamatobiisi, joka sopii niin lasten kuin aikuisten suuhun.
Minä. Olen yrittänyt antaa mahdollisuuden, mutta onhan tuo sellaista maakuntien junttimusiikkia, etten vaan pysty kuuntelemaan.
Hanurirevitystä ruotsalaisessa saunassa.
Ei mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Niiden laaja tuotanto on poikkeuksellisen tyylikästä. Ei mitään navan alapuolelta. Mutta mihin tahansa biisiin voi toki kyllästyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan siitä tykkää. Kerrankin hauska korvamatobiisi, joka sopii niin lasten kuin aikuisten suuhun.
Kaikki? Eihän tässäkään ketjussa kaikki tykkää siitä..
Täysin ylihypetetty kappale jota kukaan ei muista parin vuoden päästä.
Mä. Tykkään Erikasta ja sen biisistä.
- M50
Vähän sellainen ok, sopii rapujuhliin varmaan muttei mitään erikoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden laaja tuotanto on poikkeuksellisen tyylikästä. Ei mitään navan alapuolelta. Mutta mihin tahansa biisiin voi toki kyllästyä.
Mutta ne ei ole tehneet tota biisiä yksin, vaan ruotsalaiset viisukonkarit on tehneet sen biisin isoksi osaksi ja ottaneet siihen vieläpä ilmaissamplen aloitukseen. Jotenki tosi epäaito biisi
Alkuun tykkäsin, mutta enää ei pahemmin uppoa. Tuntuu vähän halvalta kappaleelta, kun se haitarimusiikki on ostettu ääniraita.
Vierailija kirjoitti:
Mä. Tykkään Erikasta ja sen biisistä.
- M50
No se nyt on kaikkein hirveintä mitä voi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, poikkeuksellisen tyylikästä. Ihan normaali huumoribändihän tuo on. Ei mitään erityistä.
Huumorihumppaa perseestä humpappaa humpappaa
Puolet ruotsalaisista.