Sydän murskana :(
Kaipaisin kipeästi tukea ja viisaita sanoja tässä tilanteessa jossa tuntuu että sekoan :(
Olen lähes 2 vuotta seurustellut ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa. Alku oli kuin sadusta..jossain vaiheessa paljastui että asuu edelleen (kuulemma) ex vaimonsa kanssa..Mutta uskoin selitykset ja tarinat siitä kuinka syyt ovat puhtaasti taloudelliset ja ikäero niin suuri että luulenko tosiaan hänen voivan ajatella tätä naista ns. Naisena . Vuoden kuluttua kaikki sitten romahti kun hän päätti ruveta rehelliseksi ja kertoi että ei voi lähteä mihinkään ehkä pitkään aikaan ja ei ole valmis. Olin tietysti jättämässä hänet tässä vaiheessa. Mutta tunteet olivat niin vahvat että lopulta jäin kuitenkin. Ajattelin vielä että minulle sopii kyllä se ettei olla kokoajan yhdessä ja uskoin miehen sepustukset jälleen kerran..ja anelut. Koko ajan enenevissä määrin mies on ollut todella julma minua kohtaan. .Olen kuunnellut haukkumista, raivoamista ja good byeta varmaan yli 50 kertaa . Koskaan mikään ei ole hänen vikansa. .Kuten toissapäivänä, en muuta ehtinyt kuin vastata puhelimeen
.äänensävyni oli kuulemma väärä ja siitä alkoi hillitön huutaminen ja minun haukkuminen. Sitten kuulinkin taas kuinka olen epänormaali ja fuck you ym. Hän haluaa eroon minusta jne.Myöhemmin hän toki selitti kuinka ei tarkoittanut..mutta pahoillaan hän ei ollut vaan minun olisi pitänyt ottaa hänet avosylin vastaan ja kuuntelin muistutuksia siitä että minun pitää vain lopettaa hänen suututtamisensa. Olla normaali...? Eilen hän soitti illalla ja kun sanoin ihan positiivisella ajatuksella että olisin voinut illalla ajella moikkaamaan häntä sinne työpaikalleen
.alkoi hillitön huutamin en taas, mitä mä yritän..älä vainoa häntä jne. Hetken kuluttua minäkin sitten suutuin ihan todella
.sen lisäksi menin ikäänkuin paniikkiin tästä kohtelusta ja yritin puhua. .Mutta homma päättyi siihen että hän ilmoitti : go to hell ja hän ei halua enään koskaan nähdäkkään minua..Hän ei tarvitse agressiivista naista?? Olen epänormaali ja pelkkää paskaa hänelle. Se hätä mikä minulle iski tässä vaiheessa...Yritin rauhoitella häntä jne. Mutta hän vain raivostui enemmän ja enemmän..Se meni jo täysin mielipuoliseksi. Jossain vaiheessa suljin puhelimen mutta hän soitti useita kertoja perään..siinä vaiheessa oli mennyt lyömään jotain seinää tms . Ja murtanut kätensä..Minun syynI. Koska hän ei voinut mennä töihin niin minun syyni. .Minä tuhosin hänen psyykkeensä yms
Missään vaiheessa ei mennyt perille että mitä hän oikein kuvittelee jos hän on se joka alkaa raivoamaan ilman syytä..ja sitten kun minä suutun, niin minä olen sitten se hullu ja agressiivinen..kai jokainen tuollaiseen reagoi ?? Lopulta hän sitten jätti minut. Olen niin hajalla :( miksi en lähtenyt aikaa sitten..Olen kuunnellut tätä haukkumista ja lyttäämistäni liian kauan. Minulle oli aikaa kerran viikossa keskellä yötä muutama tunti..muuten ei, minä en toki voinut soitella..Hän soitti 5 min puhelun päivässä. Ja kun olin onneton ja masennun hiljalleen ...Hän haukkui minut alimpaan helvettiin, mutta koskaan mikään ei ollut hänen syytänsä. Yritin puhua miten pahaltq tuntuu kun vaikuttaa ettei hän välitä yhtään..kuuntelin kuinka hän ilmoitti että pidä nenäsi pois hänen asioistaan, hän saa tehdä mitä haluaa... fb löytyi useampi profiili, minä olin yhden valeprofiilin kaveri.Minä tuhosin rakkauden ja suhteen..Minun olisi pitänyt katsoa peiliin...Kertokaa mulle mikä tuollainen ihminen on ? Narsisti? Psykopaatti?
Kommentit (33)
Tuollaisessa tilanteessa on niin syvällä siinä sairaassa tilanteessa, ettei halua vain jättää yhteydenpitoa sikseen ja jatkaa elämää, koska haluaa "voittaa" ja saada toiselta osapuolelta jonkinlaisen myönnytyksen, anteeksipyynnön, tunnustusta tms. Kokemusta on, valitettavasti, näin jälkeenpäin ajateltuna hyvin hämmentävä jakso elämässä. Ei sitä ole koskaan tulossa tuollaisen ihmisen kanssa, asiaa ei koskaan saada käsiteltyä, ja kaikki uudet yritykset vain pahentavat soppaa. Ole vahva ja katkaise yhteys, kokonaan. :)
On helppo sanoa että lähde ja vielä helpompi mollata siitä että kuinka joku voi edes katsoa tuollaista...jos itse joutuisitte uhriksi niin voisitte ajatella toisin. Itse psykopaattisen narsistin vallan alla eläneenä voin kertoa että uhri todellakaan ei enään arvosta itseään, miten voisi kun toinen on tuhonnut itseluottamuksen ja psyykkeen ? Ei siitä pysty lähtemään vaikka kuinka haluaisi ja tietäisi sen oikeaksi..tai itseasiassa ei haluakaan, sairasta kyllä..sitä tulee riippuvaiseksi tästä hyväksikäyttäjästään ja ero tuntuu elämän lopulta. Koska niin tämmöinen narsisti toimii..manipuloi ja murtaa kumppaninsa hiljalleen niin ettei kumppani voi elää ilman häntä, ei ole muuta. Minun kohdallani kaikki päättyi vasta kun mies tappoi itsensä, vuosia on kulunut ja yhä kärsin post traumaattisesta stressireaktiosta . Voimia ap...sinussa ei ole mitään muuta vikaa kuin se että se mies on murtanut sinut niin että et omin voimin sieltä pääse ja tarvitset ehdottomasti apua! Ole varovainen ..sillä usein niin henkinen kuin fyysinenkin väkivalta pahenee kun narsisti huomaa uhrin todella yrittävän lähteä. Mietipä myös sitä että onko tämä mies kertaakaan ollut pahoillaan kuinka on kohdellut sinua ? Hän ei itse anna anteeksi pienintäkään kärsimäänsä pahaa mutta jos ei alkeellisestikkaan ymmärrä miten huonosti on sinua kohdellut vaan syyttää sinua todella ihan kaikesta...syyllistää ja mitätöi, niin kyllä..Kyseessä on varmasti todellinen narsisti, ja lopulta mikäli et pääse pois, hän kyllä tuhoaa sinut. Yksi esimerkki on nainen joka ei lähtenyt ja istuu nyt p-tuolissa lopun elämänsä. Narsisti ei kestä hävitä, jos jätät niin kärsit.
Toi on vanha tarina, mulla ystävä joka seukkasi turkkilaisen kanssa ja kun sai suomen kansalaisuuden, niin toi perheensä suomeen. Sitten kuuli myöhemmin, että aika yleinen vedätys.
Laitatko vierailija joka epäilit olevan sama mies mulle s-postia hannamaa@gmail.com. ja juu laitoin viestiä exälle
Haha. Mamupatja yrittää saada "neuvoja". Mene lutkuttamaan seuraavaa varattua. Mieluiten koko kylää.
Mitä opimme tästä? Älä sekaannu ulkkiksiin, ainakaan netissä.
Miehen jätän-en jätä..jätän..tekee tämän aika vaikeaksi. Kun itse sitten olet valmis lähtemään niin ei onnistu..ei ainakaan miehen mielestä, vastasi yksioikoikoisesti että ' suu kiinni' kun kerroin että meinaan nyt vihdoin mennä. Siis mitä suu kiinni ? Pääsi vielä viimeisen kerran ns. Satuttamaan mua kun en osannut varoa ja jouduin kasvokkain..pieni väkivalta, mutta niin pieni että epäilet sitä itsekin oliko vai ei, ja käytännössä katsoen raiskaus. Sen jälkeen onkin hyvä sitten kadota :/
paitsi että ei kuitenkaan ainakaan tuosta hänen vastauksestaan päätellen.
Mä arvasin että on turkkilainen! Kahden kanssa seukannut ja molemmat ihan samanlaisia sekopäitä!
Yhdessä asiassa se mies on oikeassa. SINÄ TODELLA OLET HULLU.
Lopata se seurustelu moisen miehen kanssa. Saattaa tulla vielä aika että se mies muuttaa luoksesi vaimonsa kanssa ja sinä elätät teidät kaikki kolme.
Onnea valitsemallasi tiellä
Mies on selvästi narsisti! Olen itsekin joutunut narsisti miehen kynsiin jonka tuloksena menin psykiatriselle osastolle.
Narsisti pystyy pilaamaan psyykkeen ihan hetkessä.
Voimia! Tiedät itse, että et ole tehnyt mitään väärää ja että miehen haukkumiset ja syytökset ovat perättömiä!
Hän tarvitsee apua ja äkkiä!
Olen melko varma että tyyppi jossain vaiheessa anelee taas takaisin.. Mutta älä suostu.. Ulkomaalaisista miehistä ei varsinaisesti ole kokemusta, mutta exäni omani narsistisia piirteitä hyvinkin vahvasti, ja parempi on päästä tuollaisesta eroon.. Se lähteminen on yllättävän vaikeaa, mutta kuten olet itsekin huomannut, niin se on pakko tehdä.. Eli kun tulee se tilanne että mies taas anelee luoksesi, käske hänen itse painua sinne jonnekin.... Tsemppiä!
Huh, miten vähän voi nainen itseään arvostaa? Tekisi mieli ottaa sua olkapäistä ja ravistella!
Hohoi, olet ääliö.
Tule pois sieltä kynnysmaton alta ja ala elää omaa elämääsi. Hyväuskoinen, alistettu hölmö.