Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään mielstä Marimekko rumaa?

Vierailija
27.09.2006 |

Olenko ainoa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on hyvä mies joka on lapsen kanssa kotona joka päivä monta tuntia. Kiinteät aloitettiin 6kk iässä ja imetin 1,5v asti. Hoidon aloitti hiukan alle 2v iässä ja on viihtynyt perhepäivähoidossa oikein hyvin.

Silti en pidä Marimekoista.

Vierailija:

omistaa huonon miehen, joka ei koskaan ole lasten kanssa.

ja äidillä on itse huono omatunto koska aloitti kiinteät liian aikaisin, ei imettänyt ja laittoi lapset hoitoon liian pieninä.

t äiti porvoosta

Vierailija
22/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Unikon suosio on aivan käsittämätöntä! Kauniiseenkin kuvioon kyllästyisi, jos sitä näkisi noin paljon, mutta ne kukat on musta vielä harvinaisen rumia... varsinkin kun värinä on musta ja ruskea (tai sellainen vihertävän ruskea?).

En ole koskaan nähnyt mitään Marimekon tuotetta, joka olisi edes siedettävän näköinen. Mutta monet näyttävät pitävän... ihmeellistä, miten erilainen maku jollain voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loysin kuvan isästäni 30 vuotta sitten.

Hänellä on vieläkin se sama marimekon paita mikä oli siinä kuvassa.

Välillä käyttääkin sitä.

Kauheaa.

Vierailija
24/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Marimekolla edelleen paljon tosi laadukkaita tuotteita ja paljon kuoseja joita perusmamma ei edes tunnista marimekoksi

Vierailija
25/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tunnistan Marimekoksi. Naurattaa salaa (olen toki kohtelias ihminen) Marimekko-sisustukset. Laukut on ok, mutta hinta-laatusuhde ei mielestäni kohdallaan.

Vierailija
26/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä kuitenkin pari marimekon pyyhettä. Ne on ihan ok!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi