Illan nopea: mitä näet ikkunasta juuri nyt?
Minä: laskeva aurinko, merenlahti jonka toisella puolella kerrostaloja. Koivuja. Oranssi taivas.
Saa sanoa paikkakunnan/maan jos haluaa.
Kommentit (63)
Pellon, metsää, usvaa ja naapurin ladon.
Hiekkarnta, rantasauna, järvi ja purjevene
Oopperatalon, terveisiä Töölöstä.
Kun katoin makkarin ikkunasta (näkymä keittiöön) näkyi vaan mies joka nauroi varmaan juuri keksimälleen vitsille edes tajuamattaan sitä. Tollanen se on aina.
Toisesta sateelliittiantennin, pienemmästä muutaman naapurin talonseinää ja varaston sammaloitunutta kattoa.
Että näinks.
autotallin, naapuritalon, lipputangon, naapureiden autoja parkkipaikalla autotallin vieressä, mattotelineen, asfalttipiha, pusikkoa, oman parvekkeen reunaa, sadevesiviemärikaivon, puita, kerrostalon vähän kauempana, valaisinpylväitä.
Autoja, moottoripyöriä ja liikenteen seassa seisovan marokkolaiseen perinteiseen vedenkaupittelijan asuun pukeutuneen miehen joka myy ohikulkijoille vesikupillisia
Asuntovaunuja ja -autoja, puita, telttoja ja polkupyöriä. Olen Kuninkaanlähteen leirintäalueella Kankaanpäässä. =)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:57"]
Puita ja Päijännettä
[/quote]
Missäspäin Päijännettä majailet? Itse tunnen Etelä-Päijännettä parhaiten. ap
Pari tammea, aidan, merenpinnan ja naapurin veneen.
Vihertävän takapihan nurmikon joka nousee ylämäkenä, pari puuta ja vastapäisen kerrostalon.
Kuopio
Terassin kattoa ja kuivuvan lakanan, vähän puita, taivasta ja mehtää - makaam sängyllä. Kuvauksen perusteella luulisi että asun korvessa, mutta suht vilkas tie on alle 100m päässä samaisesta ikkunasta, koulu ja useita taloja näkyy jos seisoisin. Jyväskylässä.
Metsää, metsää ja metsää. Loputtomasti metsää. Asumme täällä ympärivuoden. Paikkakunta:Marttila.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:55"]
Metsää, metsää ja metsää. Loputtomasti metsää. Asumme täällä ympärivuoden. Paikkakunta:Marttila.
[/quote]
Tiedän Marttilan: Varsinais-Suomessa. Onko yhtään peltoa, joka toisi vaihtelua maisemaan? :) ap
Pyörävaraston, parkkipaikan, luhtitalon, metsän, sinisen taivaan.