Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko löytäneet sielunkumppaninne?

Vierailija
10.07.2015 |

Kysymya tulikin otsikossa. Itse tunnen löytäneeni sielunkumppanini ja juuri sen oikean tavattiin jo 14 vuotiaana ja heti tuntui kun olisi tuntenut toisen aina. Sanoin kaverilleni jo kahden kuukauden jälkeen, että tuon kanssa menen vielä naimisiin ja kaverini nauroi mutta tässä sitä ollaan sormus sormessa viisi vuotta myöhemmin :) miten teillä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sinkku olen.

Vierailija
2/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei kaikki voita lotossakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta emme ole yhdessä. Hänellä on muita sitoumuksia, hitto soikoon!

Vierailija
4/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää pää pystyssä kyllä tekin löydätte omanne! :)

ap

Vierailija
5/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että kaksikin, mutta kumpikaan ei ole puolisoni enkä sellaista heistä edes haluaisi. Vai täytyisikö sen olla juuri romanttinen sielunkumppani?

Vierailija
6/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole löytänyt 100% matchiä. Joidenkin ihmisten kanssa oon tullut tosi hyvin juttuun, mutta ei kukaan oikein pysty pääsemään täysin samalle aaltopituudelle.

Vierailija
7/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:09"]

Pitäkää pää pystyssä kyllä tekin löydätte omanne! :) ap

[/quote]

No en halua ajatella noin, että elän elämääni odottaen jotain toista. En etsi ketään. Olen täydellinen yksin. Ja jos joskus sattuu löytymään kumppani rinnalle niin se on ekstra plussaa.

Kiitos ap kuitenkin kauniista ajatuksesta. Ja olen iloinen puolestasi :)

Vierailija
8/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja 8 sama kirjoittaja

Vierailija
9/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:09"]

Pitäkää pää pystyssä kyllä tekin löydätte omanne! :) ap

[/quote]

No en halua ajatella noin, että elän elämääni odottaen jotain toista. En etsi ketään. Olen täydellinen yksin. Ja jos joskus sattuu löytymään kumppani rinnalle niin se on ekstra plussaa.

Kiitos ap kuitenkin kauniista ajatuksesta. Ja olen iloinen puolestasi :)
[/quote]

Ihanaa että koet olevasi olevasi täydellinen yksinkin ja kumppani vain plussaa, itse en siihen koskaan pystynyt aina tuntui, että jotain puuttui. Onneksi löysin sen puuttuvan palan :)

Ap

Vierailija
10/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:24"]No en ole löytänyt 100% matchiä. Joidenkin ihmisten kanssa oon tullut tosi hyvin juttuun, mutta ei kukaan oikein pysty pääsemään täysin samalle aaltopituudelle.
[/quote]

Ehkä se oikea vielä tulee vastaan jonka kanssa sielunne kohtaa täysin :) itse ainakin haluan uskoa että kaikille on jossain joku :)

Ap

Vierailija
11/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei olen niin rakastunut etten meinaa housyissani pysyä. Miten voi tuntua tältä näinkin pitkän ajan jälkeen, tekisi vain nytkin mieli paijata ja pussata unissaan tuhisevaa miestäni mutten viitsi herättää kun raukka kipeä :) Onko täällä ketään muuta kellä alkuhuuma ei tunnu loppuvan vaikka suhdetta viisi vuotta takana, arkikin tuon kanssa tuntuu juhlalta :)

Ap

Vierailija
12/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 5 vuotta sitten. Ollaan yhdessä :)

Vierailija
13/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Menen aina sekaisin harrastettuani seksiä ja tuhlaan elämääni turhissa kuvitelmissa.

Yksi oli, joka sai mut elämään 110% joka solulla ja päivät täyttyivät yliluonnollisen tuntuisista sattumista. Etäisyys ja aika tulivat väliin, enkä enää kykene tuntemaan vastaavaa. Elelen yksin/kompromissisuhteessa loppuelämäni.

Vierailija
14/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:56"]Löysin 5 vuotta sitten. Ollaan yhdessä :)
[/quote]

Ihanaa että olette löytäneet toisenne! Onnea tuleviinkin vuosiin! :)

Ap

Vierailija
15/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:24"]No en ole löytänyt 100% matchiä. Joidenkin ihmisten kanssa oon tullut tosi hyvin juttuun, mutta ei kukaan oikein pysty pääsemään täysin samalle aaltopituudelle. [/quote] Ehkä se oikea vielä tulee vastaan jonka kanssa sielunne kohtaa täysin :) itse ainakin haluan uskoa että kaikille on jossain joku :) Ap

[/quote]

No voishan se olla, jos pystyisin jotenkin tavoittamaan koko maapallon kaikki ihmiset, mutta ei mun ulottuvuus yllä kuin jokuseen sataan ihmiseen netissä kenen huomio joskus kohtaa + todella harvaan ihmiseen livenä ja valitettavasti se mun matchi olis ehkä joku yksi miljoonasta, eikä todennäköisesti tule ikinä vastaan.

Vierailija
16/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:59"]En. Menen aina sekaisin harrastettuani seksiä ja tuhlaan elämääni turhissa kuvitelmissa.

Yksi oli, joka sai mut elämään 110% joka solulla ja päivät täyttyivät yliluonnollisen tuntuisista sattumista. Etäisyys ja aika tulivat väliin, enkä enää kykene tuntemaan vastaavaa. Elelen yksin/kompromissisuhteessa loppuelämäni.
[/quote]

Miten menet seksisstä sekaisin?

edes aika tai välimatka ei erota toisilleen tarkoitettuja, joten luulempa että joku odottaa sinua vielä :)

Ap

Vierailija
17/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:24"]No en ole löytänyt 100% matchiä. Joidenkin ihmisten kanssa oon tullut tosi hyvin juttuun, mutta ei kukaan oikein pysty pääsemään täysin samalle aaltopituudelle. [/quote] Ehkä se oikea vielä tulee vastaan jonka kanssa sielunne kohtaa täysin :) itse ainakin haluan uskoa että kaikille on jossain joku :) Ap

[/quote]

No voishan se olla, jos pystyisin jotenkin tavoittamaan koko maapallon kaikki ihmiset, mutta ei mun ulottuvuus yllä kuin jokuseen sataan ihmiseen netissä kenen huomio joskus kohtaa + todella harvaan ihmiseen livenä ja valitettavasti se mun matchi olis ehkä joku yksi miljoonasta, eikä todennäköisesti tule ikinä vastaan.
[/quote]
Ei sun tarvi koko maapalloa tavoittaa, vaan se yksi ainut. Sun pitää vaan uskoa älä luovu toivosta :) Itse kärsin vakavasta masennuksesta ja olin tappamassa itseäni, itkin itseni joka yö uneen luulin ettei kulaan koskaan rakastaisi minua kunmes yksi päivä enkeli ilmestyi ja tapasin mieheni nyt kaikki on paremmin kuin ikinä.

Vierailija
18/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä varmaan löydäkään. Kenelle nyt tämmöinen repsahtanut ja eronnut kelpais :(

Vierailija
19/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt! Tapasimme ensimmäisen kerran 2,5 vuotta sitten baarissa ystäväni kautta, juttelimme aamuun asti ja tiesin heti että hän on minun sielunkumppani. Siitä asti nukuttu melkeinpä joka yö yhdessä, hän on paras ystäväni ja en voisi olla onnellisempi :) rakkaus on ihanaa!!

Vierailija
20/44 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa? Nykyinen mies ei täysin ymmärrä minua, mutta on kuitenkin osa minua.