Illan nopea: mitä näet ikkunasta juuri nyt?
Minä: laskeva aurinko, merenlahti jonka toisella puolella kerrostaloja. Koivuja. Oranssi taivas.
Saa sanoa paikkakunnan/maan jos haluaa.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:58"]
Ps. en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ovat veden ääressä (kuten nyt poikkeuksellisen moni) oletettavati lomalla ja PALSTAILEVAT täällä. Eikö todellakaan ole muuta tekemistä?
[/quote]
Pitäisikö siellä vedessä jatkuvasti olla?
Yliopiston rakennuksen, katulampun, auton ja mopon
Stonehenge-tyyppisen kivikehän. Vaikuttava kokonaisuus, taidan syyspimeillä mennä tekemään tuonne vähän taikoja :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:18"]Sälekaihtimet
[/quote]
Kiitos. Repesin ja lapset heräs..:D
Naapuritalon tiiliseinä. Pala taivasta. :(
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:09"]Pellon, metsää, usvaa ja naapurin ladon.
[/quote]
Mulla ihan just tää sama :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:55"]
Metsää, metsää ja metsää. Loputtomasti metsää. Asumme täällä ympärivuoden. Paikkakunta:Marttila.
[/quote]
Tiedän Marttilan: Varsinais-Suomessa. Onko yhtään peltoa, joka toisi vaihtelua maisemaan? :) ap
[/quote]
Ei ole. Suo on noin kilometrin päässä. Peltomaisemiin on lähemmäs kolmekilometriä.
[/quote]
Ei sille suolle olekaan kuin vajaa puoli kilometriä kuulemma :D Olen huono etäisyyksissä...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:18"]Sälekaihtimet
[/quote]
Kiitos. Repesin ja lapset heräs..:D
[/quote]anteeks. Oon mörökölli :)
Trooppisen sadekuuron. Kunhan ei rupeisi tulvimaan kun ei ole venetta ;). USA Midwest
Näen puistokadun ja pysäköityjä autoja. Kissa näkee ilmeisesti enemmän, liikkuvia valoja yms., koska katselee niin kiinnostuneena.
Aasialaisen tytyn pesemässä ikkunaa niin että tissit painautuu lasiin :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:12"]Moottoritie.
[/quote]
Minä myös. Töitä teen.
High schoolin, imurikaupan ja skeittikaupan.
Vastaan vaikka on jo amu, koska näkymä ei ole illasta muuttunut: isoja, vanhoja jalavapuita (tai siis vain oksia niistä), sininen pilvetön taivas ja koulurakennuksen yläkulma.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:58"]
Ps. en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ovat veden ääressä (kuten nyt poikkeuksellisen moni) oletettavati lomalla ja PALSTAILEVAT täällä. Eikö todellakaan ole muuta tekemistä?
[/quote]
Kuten mitä muuta? Uiminen ei houkuta koska on ilta, merivesi on kylmää ja veneily nyt on päiväsajan hommaa muutenkin. En kalasta (vegaani). Hauskinta, herra varjele tosiaan, mitä nyt pystyn keksimään, on palstailu, oluen juonti ja ikkunasta ulos tuijottelu, juuri sinne merelle.
Missä itse olet? AP