Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjaimellisesti.. Neuvoin 2-vuotiasta ottamaan " vetta paalle" ruokailun yhteydessa, otti mukin ja teki tyota kaskettya ja kaatoi

Vierailija
26.09.2006 |

mukillisen vettä päähänsä :-) Äidillä ja lapsella kummallakin opeteltavaa...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Se pois se banaani." Lapsi nojautui eteenpäin, puraisi suun täyteen banskua, ja alkoi sitten pureskella sitä valuttaen samalla toisesta suupielestä pöydällle. Syö pois...

Vierailija
2/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mä olin eräästä asiasta tuohtunut, ja toistelin että " en voi käsittää" , niin taapero 2,5 v. oli tutkinut käsiään tarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalan ylilääkäriä. Osoitin sellaista sairaalasänkyä ja pyysin että mene tuohon. Tarkoituksena tietysti että menis seisomaan se eteen. Mutta mies rupesikin kiipeämään sängyn päälle _seisomaan_. Se valokuvaussessio ei oikein koskaan toipunut nolosta alusta.

Vierailija
4/56 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi otti kipon ja kaatoi rusinat siihen ruokansa päälle =)

Vierailija
5/56 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaas mitä mieheni teki, kun annoin hänelle talvirukkaset ja sanoin, että " vedä käteen" ..

;-)

Vierailija
6/56 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja arvatkaas mitä mieheni teki, kun annoin hänelle talvirukkaset ja sanoin, että " vedä käteen" ..

;-)

Vierailija
7/56 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varoiteltu että pitää olla pöydässä kunnolla, ettei kaadu juomat päälle ja lapsi näyttää hämmästyneenä päätään :)

Komensin kerran että pitää totella kun äiti kieltää, lapsi näytti kieltään :)

Vierailija
8/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista nyt, mutta meilläkin on näitä ollut ja ei siinä voi kuin takoa päätään seinään, että " mitäs sanoit" =)

Vierailija
9/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin 1+-veelle, että pistäs nyt se banaani poskeen, ja hetken päästä vasta huomasin, että poika tökkii miettiväisen näköisenä banaaniaan poskeensa =D Se ilme oli kyllä ihan paras, taapero näytti tuumaavan, että ei tässä kyllä mitään järkeä oo, mutta tehdään nyt kun äiti käski...

Vierailija
10/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaapa miltä kaksikielinen ihminen sellaisesta kuulostaa.

Vierailija
11/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä sanoko polkupyöräilevälle taaperolle kotiin mennessä, että hyppää nyt pois siitä pyörän päältä... Ja jätkähän hyppäsi. Vauhdiss. Huh, siinä oli katastrofin ainekset käsillä, mutta vissiin meidän poika on tehty kumista, kun pyörähti vain muutaman kerran ja jäi maahan hekottamaan. Kivan leikin äiti keksi, jee jee!

*potkii vieläkin itseään*

Vierailija
12/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä monesti sanon jotain siihen tyyliin, että pompipas tänne ja kerran huikkasin niin lastenhuoneen ovelta. Esikoinen sitten heränneenä jo otti sängyn laidalta vauhtia, kunnes tajusin että aikoi tosiaan pomppia sängyltä alas ja ikää siis hitusen yli 2v. Kyllä se oli äiti, joka pomppi lujaa sängyn viereen nappaamaan pojan kiinni...

Samoin meillä on hypätty haalariin/kenkiin, joita olen pitänyt käsissäni...mitäs menin kehottamaan...siinä on ollut sit kumpiki rähmällään, mut onneks nauraen :)

Vierailija
13/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttäreni työnsi kielensä ulos ja yritti silmät kierossa kurkkia sitä.

Vierailija:

Kuvitelkaapa miltä kaksikielinen ihminen sellaisesta kuulostaa.

Vierailija
14/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetteli vaipan päälaelleen kun sanottiin " nyt vaippa päälle" .

Nykyään 4-vuotias sanoo äidille opettavaisesti " ruoka laitetaan suuhun eikä poskeen" .

Vierailija
15/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin aikoinaan esikoinen meni pahan näköiseksi, kun poltti suunsa muistaakseni muusilla tms. Oli jo oppinut tän " maitoa päälle" ja hoki sitten sitä suu tulessa. Ihmettelin, että mikset hyvä lapsi sitten juo sitä maitoa päälle, mutta esikoisen mielestä polttavaa suuta olisi parhaiten auttanut se, että kaadetaan lasillinen sen muusikasan päälle lautaselle :)

Vierailija
16/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullon, mutten muistanut merkkiä. Käskin älykästä miestäni hakemaan sen, sanoin että se on jääkaapin ovessa. Älykkö tuijotti jääkaappia ja sanoi ettei tässä näy mitään...

Vierailija
17/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidan sisään ja heiluttaa hihoja jne.

Vierailija
18/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan liity aiheeseen, mutta...

Olen aina taputtanut lasta selkään, kun hän alkaa yskiä. N. vuoden ikäisenä hän alkoi yskiessään läpsiä itseään poskeen. Meni hetki, ennen kuin tajusin, mistä se johtui. Ja muutama viikko sitten (nyt siis 4-vuotias) taputti itseään poskeen yskiessään. Sanoi vielä, että se helpottaa.

Vierailija
19/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

POika 2vee laulaa hassusti ja nauraa päälle.. " mummo kanasensa niitylle AJOI, pienet kanat istui takapenkillä" :D

Vierailija
20/56 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

POika 2vee laulaa hassusti ja nauraa päälle.. " mummo kanasensa niitylle AJOI, pienet kanat istui takapenkillä" :D

Mun poika kyseli monta kertaa tätä laulua laulettuani että " miksi mummo ajoi" , hieman kummastuneella äänellä. Lopulta selvisi, että hän oli ajatellut, että mummo ajoi autolla kanasten päälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi