Vaihdoin syntymäpäiväni fbssä vääräksi
, koska tahdoin tietää kuinka moni oikeasti tietää milloin ne ovat. Minulla siis vain läheisiä ystäviä facessa kaverina ei yhtään tuntemattomia tai puoli tuttuja. Synttärini ovat oikeasti talvella ja laitoin, että ne olisivat tänään. Huomenna paljastan asian. Jo 40 kaveria onniteli mukaan lukien siskoni!! :D
Kommentit (27)
Hohhoijjaa. Ja saitko kiksit, tai saatko? Minun ystävistäni osa muistaa syntymäpäiväni, osa ei. Mitä väliä? Itse en juurikaan muista, mutta muuten muistan ystäviäni aina. Ja Facebook ja Skype on mulla vain kaukaisia kavereita varten, Suomiystävät hoituu ihan tapaamalla tai puhelimessa puhumalla.
Isoäiti ja äiti oli kahvipakettiporukkaa... Siis näinä synttäreinä, en ole perinyt.
Mä en muista edes lapsieni syntymäpäiviä saati kavereiden :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:24"]Mä en muista edes lapsieni syntymäpäiviä saati kavereiden :D
[/quote]
No ootpa huono mamma
Ap, vaikka sinä muistat päivämääriä ja kellonaikoja, niin ei ole kauhean mukavaa näpäytellä niitä, jotka eivät muista. Varmasti itselläsikin on ominaisuuksia, jotka ovat vähemmän kuin täydellisiä.
Tietysti on hieman outoa, jos oma sisko ei muista, mutta ehkä hän vain säpsähti nähdessään syntymäpäiväsi mainittavan, ja onnitteli automaattisesti.
Vaikka muistaisikin oikean syntymäpäivän niin kyllä mä oletan, että tyyppi haluaa onnitteluja sinä päivänä kuin laittaa syntymäpäiväkseen fb:ssa. Jos sen syntymäpäivän näkyvissä pitää.
Minä en ainakaan muista kuin sinne päin, tyyliin että elokuussahan se oli mutta mikähän päivä...
Toivottavasti tämä vähän herättää miten ois joskus aina hyvä ajatella itsekin asioita, eikä vaan ottaa valmiita kaikkea informaatiota vastaan mitä milloin mistäkin tulee. Siis varsinkin siskolle ja niille ihan lähimmäisille, kenen se sinun synttäri pitäisi tietää!