Vaihdoin syntymäpäiväni fbssä vääräksi
, koska tahdoin tietää kuinka moni oikeasti tietää milloin ne ovat. Minulla siis vain läheisiä ystäviä facessa kaverina ei yhtään tuntemattomia tai puoli tuttuja. Synttärini ovat oikeasti talvella ja laitoin, että ne olisivat tänään. Huomenna paljastan asian. Jo 40 kaveria onniteli mukaan lukien siskoni!! :D
Kommentit (27)
Luulisin että siskosi ei ollut tosissaan..
Hih hih, oletpas ovela. Not. Minulla on sairauden takia muisti heikentynyt enkä todellakaan muista lähimpien ihmistenkään syntymäpäiviä ihan varmuudella. Siksi face on kätevä kun sen avulla muistaa onnitella oikeana päivänä. Jos minun tuttu tekisi noin tuntisin oloni todella typeräksi. Lapsellista testailua.
Mä haluun synttärionnitteluselfien jokaiselta kaverilta ja sukulaiselta klo 00.00 SINÄ PÄIVÄNÄ. Heti MINUN synttärinä. EI selityksiä, droppaan ne heti muuten, katos kun mulla on synttärit JOKA vuosi. Ja olen tärkeä.
Sinulla on yli 40 läheistä ystävää? Good for you!
No nyt käyt heti tekemässä ne testit, ihan järjetöntä touhua. Ja ensi kerralla mieti ennenkuin tuommoiseen ryhdyt.
Mulla on alusta asti ollut facessa kaikki muu väärin paitsi nimi....onnittelut tulee tekstarilla ja puhelimitse ihan oikeana päivänä.
Yllättävän kärkkäitä kommentteja ap:n jäynä herättää täällä, samoin tuo feissarimokien tyyppi. Yksi munkin kaveri on tehnyt tuon, fb:n mukaan synttärit kesällä ja oikea päivä on tammikuussa. Jätin onnittelematta. Myöhemmin lopetin onnittelut fb:ssä kun se tuntui turhalta ja myös vähän hölmöä onnitella tyyppejä joiden syntymäpäivää en edes tietäisi (saati muistaisi) jos se ei erikseen lukisi facebookissa. Oma synttäri on piilossa, ei haittaa pätkääkään jos kaverit ei muista.
Sisarusten ja vanhempien synttärit muistetaan puolin ja toisin, onnittelut soitellaan. Kavereita onnittelen jos satun muistamaan tai nähdään ja tulee puheeksi.
No en minäkään muista läheskään kaikkien kavereitteni synttäreitä. Muistatko itse?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:02"]Hohhoi... Juuriko 18v täytät?
[/quote]
En olen 25
Itse en ainakaan muista kuin perheenjäseneni, miesystäväni ja yhden ystäväni syntymäpäivän. Silti rakastan sukulaisiani ja kavereitani. Lapsellisia ihmisiä temppuineen taas halveksun.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:03"]No en minäkään muista läheskään kaikkien kavereitteni synttäreitä. Muistatko itse?
[/quote]
Mulla on 60 kaveria fb:ssää joista ainakin 20 sukulaisia ja muistan valehtelematta ainakin 30 ihmisen synttärit kun he ovat minulle tärkeitä jos en päivälleen niin edes kuukauden muista tai edes minä vuodenaikana. 5kk meni väärin syntymäpäiväni. Hurjaa on, että edes sisko ei asiaa muista.
No oli tuo aika hauska, oma siskokin vielä?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:08"]No oli tuo aika hauska, oma siskokin vielä?
[/quote]
Kyllä ainoa siskoni vieläpä, ei siis kyse mistään 8 hengen lapsi katraasta :D
Älä ihmettele kun paljastuksesi jälkeen kaverimäärä tippuu... Helkkarin lapsellista. :D Eikö tällainen tapaus ollut joskus feissarimokissakin?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:12"]Älä ihmettele kun paljastuksesi jälkeen kaverimäärä tippuu... Helkkarin lapsellista. :D Eikö tällainen tapaus ollut joskus feissarimokissakin?
[/quote]
No sittenpä tippuu :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:03"]No en minäkään muista läheskään kaikkien kavereitteni synttäreitä. Muistatko itse?
[/quote]
Jotkut ei muista, minä muistan vielä jopa yläasteluokkakavereiden syntymäpäiviä vaikka en ollut heidän kanssaan kavereita ja yläasteeltakin päässyt 10 vuotta sitten.. Jää vain mieleen päivämäärät ja kellonajat.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:03"]No en minäkään muista läheskään kaikkien kavereitteni synttäreitä. Muistatko itse?
[/quote]
Jotkut ei muista, minä muistan vielä jopa yläasteluokkakavereiden syntymäpäiviä vaikka en ollut heidän kanssaan kavereita ja yläasteeltakin päässyt 10 vuotta sitten.. Jää vain mieleen päivämäärät ja kellonajat.
[/quote]
Minulla sama. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:03"]
No en minäkään muista läheskään kaikkien kavereitteni synttäreitä. Muistatko itse?
[/quote]
No en mutta muistan minä veljeni syntymäpäivän sentään...