Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain kuukauden raittiina olleelta?

Vierailija
17.07.2015 |

Shoot. Jätin alkoholin siitä syystä, että aloin huomata haittavaikutuksia juomiselleni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on ollut nyt 2kk raittiina, tissuttelua ja ihan putkiakin on ollut kiitettävästi.. on siis alkoholisti.

Haluaisin kysyä sellaista, että kun mua on jäänyt painamaan muutamat jutut, mitä hän on kännipäissään sanonut mulle. Ja muutenkin haluaisin ihan näin selvinpäin hänen kanssaan keskustella vakavistakin meidän suhdetta koskevista jutuista.

Niin milloin tällaista keskustelua kannattaa käydä? Lähinnä juuri mietin tuota, että kun haluaisin noita kännijutteluita selventää, että onko hän tosiaan tarkoittanut kaikkea sitä mitä on sanonut. Onko vielä liian aikaista alkaa purkaa mua vaivaavia asioita?

Kiitos jos jaksat vastata.. :)

Vierailija
24/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, kaikesta sydämestäni!

Mulla on tänään 16. puhdas ja raitis päivä.

Easy does it!

Vierailija
25/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5% alkoholisteista raitistuu pysyvästi. Ei mulla muuta.

Vierailija
26/26 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on ollut nyt 2kk raittiina, tissuttelua ja ihan putkiakin on ollut kiitettävästi.. on siis alkoholisti.

Haluaisin kysyä sellaista, että kun mua on jäänyt painamaan muutamat jutut, mitä hän on kännipäissään sanonut mulle. Ja muutenkin haluaisin ihan näin selvinpäin hänen kanssaan keskustella vakavistakin meidän suhdetta koskevista jutuista.

Niin milloin tällaista keskustelua kannattaa käydä? Lähinnä juuri mietin tuota, että kun haluaisin noita kännijutteluita selventää, että onko hän tosiaan tarkoittanut kaikkea sitä mitä on sanonut. Onko vielä liian aikaista alkaa purkaa mua vaivaavia asioita?

Kiitos jos jaksat vastata.. :)

En ihan vielä kävisi kovin raskaita keskusteluja miehen kanssa. Anna hänen nyt keskittyä itseensä ja keskity sinä itseesi, yhteiset parisuhdepohdinnat voi tehdä esim. vuoden raittiuden jälkeen. Monesti raitistuvalla itsellä voi olla kiire laittaa elämän kaikki ongelmat puhtaaksi saman tien. Liika kiire ei kuitenkaan ole välttämättä hyväksi, voi tulla turhan kova vauhti, pettymys ja retkahdus. Näin ajattelisin itse viiden vuoden raittiuden jälkeen. Ei me kaikki raitistuneet haluta mollata muita, suurin osa tukee. Vertaistuella saadaan ne parhaat pysyvät raitistumisprosentit.