Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin miehen 50 000 euron velat pois

Vierailija
17.07.2015 |

Omaa tyhmyyttään oli velkansa aiheuttanut, mutta en kestänyt enään katsoa sitä surua ja kärsimystä mitä mies koki joka päivä. Töitä paiskinut hullun lailla, tekee ylitöitä usein ja vk loppunakin paljon töissä. 

Maksoin juuri miehen 50 tuhannen euron velat pois säästörahoistani. Säästöön jäi rahaa, jotan ei hätää sen puolesta. 

Aikoinaan mies elätti mua monta vuotta, kun itse olin köyhä opiskelija. Olen ikuisesti kiitollinen siitä ja siitä, että mies tuli mun elämään ylipäätänsäkään.

Ihana tunne, kummallakin nyt. 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ikuista - kohde vain vaihtuu.

Tämä aloittaja-likka kavereineen luuli keksineensä hyvänkin provosoivan aloituksen, mutta jotensakin lapsellinen selityksineen ja selventäviin kysymyksiin vastaamatta jättämisineen. Aikamoinen summa säästettynä. Turhaa kysellä lahjaverojen perään, sillä näistä tienisteistä ei veroja taidettu olla muutenkaan maksettu...kukas sitä nyt kuittia pyytää niissä hommissa.

Vierailija
42/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:06"]

Kai jätit tilille rahaa lahjaveroa varten, miehellä tuskin on rahaa maksaa sitä, aikamoinen summa nimittäin

[/quote]

Huomautan edelliselle, että ei siitä lahjaveroa mene jos maksaa omalta tililtä toisen velan (tai laskun), koska eihän se ko.henkilö ole sen rahasumman saaja. Tässä tapauksessa nainen kertoi maksaneensa pankkiin 50 000 euron velan pois, eikä pankeille maksetuista summista mene lahjaveroa senkin hölmö!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään maksettua velkaa, ei mitään 50 000€ - kaikki satua, hölmö.

Vierailija
44/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että otan nyt sanotaan vaikka 200 000 euroo lainaks ja mun vanhemmat maksaa sen pois niin verottaja ei muka puutu tähän :)

Vierailija
45/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko keksitty vai ei, mutta voisin tehdä saman jos olis rahaa ja tilanne tuo. Hitto ihmiset lahjoittaa elimiään läheisilleen joten mitä nyt yksi 50 000 rakkaalle jos kerran rahaa on?

Vierailija
46/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:06"]

Kai jätit tilille rahaa lahjaveroa varten, miehellä tuskin on rahaa maksaa sitä, aikamoinen summa nimittäin

[/quote]

Huomautan edelliselle, että ei siitä lahjaveroa mene jos maksaa omalta tililtä toisen velan (tai laskun), koska eihän se ko.henkilö ole sen rahasumman saaja. Tässä tapauksessa nainen kertoi maksaneensa pankkiin 50 000 euron velan pois, eikä pankeille maksetuista summista mene lahjaveroa senkin hölmö!!

[/quote]

Itse olet hölmö. Kyllä lahjavero vaan menee, mikäli se pankin velka oli jonkun muun kuin maksajan nimissä. Verottaja ainakin tulee myöhemmin selvitystä pyytämään, jos asiaa ei ole maksutapahtuman yhteydessä hoidettu. Ja lahjaveron määrä riippuu siitä millaisessa suhteessa ap miehen kanssa on eli onko naimisissa, avoliitossa vai muuten vaan suhteessa.

Se ettei ap itse osaa sanoa paljonko lahjaveroa meni, osoittaa ap:n provoilevan iltansa iloksi. Saahan sitä aina haaveilla, et maksaispa joku pois "tyhmät" velat. En usko, että noin kukaan toiselle oikeasti tekee. Ainakaan, kun summa on yli 10 000€.

Vierailija
47/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:04"]Niin että otan nyt sanotaan vaikka 200 000 euroo lainaks ja mun vanhemmat maksaa sen pois niin verottaja ei muka puutu tähän :)
[/quote]

Av-maailmassa tuo on ihan ok

Vierailija
48/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:19"]

PELÄTKÄÄ! AV-mammat tekevät ilmoituksen verottajalle! Lahjavero on maksamatta! On tutkittava AV-palstalta kenen kuuluu tämä summa maksaa! AV-siiderivalaat ovat ehdottoman oikeudenmukaisuuden puolella. Itsellään heillä ei ole varaa maksaa omia sidukoitaan vaan ne maksetaan sossun avustuksilla, mutta LAHJAVEROSTA AV-ämmät tietävät kaiken!

[/quote]

Ei tarvi tehdä ilmoitusta. Verottaja perii omansa ilman ilmoitustakin. Paitsi tässä tapauksessa, kun mitään velkaa ei ole edes maksettu. On vaan unelmoitu. Miehestä, rahasta, pienemmästä omasta velkataakasta jne.

Vierailija
49/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene lahjaveroa , jos tekee "velkakirjan" jonkun asiasta kysyessä. Velkaahan voi maksaa vaikka euron vuodessa, jos joku sitä sattuu kyselemään.

Vierailija
50/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:36"]

Ei mene lahjaveroa , jos tekee "velkakirjan" jonkun asiasta kysyessä. Velkaahan voi maksaa vaikka euron vuodessa, jos joku sitä sattuu kyselemään.

[/quote]

Joopa joo.

Vierailija
51/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:38"]

Rakkaus on ikuista - kohde vain vaihtuu.[/quote]

Ei ole totta, hienosti onnistuu myös sydämen pakastaminen niin ettei rakkautta enää tunne mihinkään tai siis keneenkään.

Vierailija
52/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

💪

Vierailija
53/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Olet ollut niin köyhä opiskelija, että miehesi on pitänyt sinua elättää. Olette olleet koko ajan yhdessä tämän jälkeen. Miehellä on kymmeniä tuhansia velkaa ja sinulla kymmeniä tuhansia säästötilillä?

Vierailija
54/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mennyt hassuksi, kun ihmiset provosoituu siitä, että toinen auttaa läheisiään.

Onneksi olkoon AP! Olet hyvä ihminen, kun autat läheistäsi pyyteettömästi. Kun perusturva on kunnossa, siitä hyötyy koko perhe. Jotkut oivaltavat tämän eläessään, toiset eivät koskaan.

Ja ps. mitä se lahjavero kenellekään muulle kuuluu? Ihme porukkaa *huoks*.

Vierailija
55/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se miten suhteessa aiemmin saamaasi elatukseen miehen taholta? Jos ei ollut niin tuota sanotaan läheisriippuvuudeksi.

Vierailija
56/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Vierailija
57/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Olet ollut niin köyhä opiskelija, että miehesi on pitänyt sinua elättää. Olette olleet koko ajan yhdessä tämän jälkeen. Miehellä on kymmeniä tuhansia velkaa ja sinulla kymmeniä tuhansia säästötilillä?

Tuo on kyllä outo yhtälö.

Vierailija
58/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois vaan viitisen tonnia.

Mistähän löytyis joku ihana maksamaan ne pois?

Vierailija
59/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta vanha ketju...

Vierailija
60/66 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten mies on kommentoinut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi