Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin miehen 50 000 euron velat pois

Vierailija
17.07.2015 |

Omaa tyhmyyttään oli velkansa aiheuttanut, mutta en kestänyt enään katsoa sitä surua ja kärsimystä mitä mies koki joka päivä. Töitä paiskinut hullun lailla, tekee ylitöitä usein ja vk loppunakin paljon töissä. 

Maksoin juuri miehen 50 tuhannen euron velat pois säästörahoistani. Säästöön jäi rahaa, jotan ei hätää sen puolesta. 

Aikoinaan mies elätti mua monta vuotta, kun itse olin köyhä opiskelija. Olen ikuisesti kiitollinen siitä ja siitä, että mies tuli mun elämään ylipäätänsäkään.

Ihana tunne, kummallakin nyt. 

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:06"]

Kai jätit tilille rahaa lahjaveroa varten, miehellä tuskin on rahaa maksaa sitä, aikamoinen summa nimittäin

[/quote]

Huomautan edelliselle, että ei siitä lahjaveroa mene jos maksaa omalta tililtä toisen velan (tai laskun), koska eihän se ko.henkilö ole sen rahasumman saaja. Tässä tapauksessa nainen kertoi maksaneensa pankkiin 50 000 euron velan pois, eikä pankeille maksetuista summista mene lahjaveroa senkin hölmö!!

[/quote]

Itse olet hölmö. Kyllä lahjavero vaan menee, mikäli se pankin velka oli jonkun muun kuin maksajan nimissä. Verottaja ainakin tulee myöhemmin selvitystä pyytämään, jos asiaa ei ole maksutapahtuman yhteydessä hoidettu. Ja lahjaveron määrä riippuu siitä millaisessa suhteessa ap miehen kanssa on eli onko naimisissa, avoliitossa vai muuten vaan suhteessa.

Se ettei ap itse osaa sanoa paljonko lahjaveroa meni, osoittaa ap:n provoilevan iltansa iloksi. Saahan sitä aina haaveilla, et maksaispa joku pois "tyhmät" velat. En usko, että noin kukaan toiselle oikeasti tekee. Ainakaan, kun summa on yli 10 000€.

[/quote]

No höpö höpö, ei verottaja kysele avioparin järjestelyistä. Meilläkin vaihdettiin auton omistaja lennosta ja niin, että asia nimenomaan ilmoitettiin verottajalle, koska vain minä pystyin tuomaan verovapaan auton ulkomailta. Verottajaa kiinnosti vain se, että minulla oli oikeus verovapauteen, ei se, miten keskinäiset rahaa-asiamme hoidamme.

Vierailija
22/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on voinut periä, voittaa lotossa, olla menstyvä yrittäjä tai johtaja. Jos mies on vaikka tehnyt firmalleen tappiota tai velkaa, voi ap ostaa firman osakkeet ja maksaa firman eli oikeastaan miehen velat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:19"]

PELÄTKÄÄ! AV-mammat tekevät ilmoituksen verottajalle! Lahjavero on maksamatta! On tutkittava AV-palstalta kenen kuuluu tämä summa maksaa! AV-siiderivalaat ovat ehdottoman oikeudenmukaisuuden puolella. Itsellään heillä ei ole varaa maksaa omia sidukoitaan vaan ne maksetaan sossun avustuksilla, mutta LAHJAVEROSTA AV-ämmät tietävät kaiken!

[/quote]

Ei tarvi tehdä ilmoitusta. Verottaja perii omansa ilman ilmoitustakin. Paitsi tässä tapauksessa, kun mitään velkaa ei ole edes maksettu. On vaan unelmoitu. Miehestä, rahasta, pienemmästä omasta velkataakasta jne.
[/quote]
Apua! Mistä näitä ravunsyöttejä löytyy tälle palstalle? Kuolen nauruun!

Vierailija
24/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:19"] PELÄTKÄÄ! AV-mammat tekevät ilmoituksen verottajalle! Lahjavero on maksamatta! On tutkittava AV-palstalta kenen kuuluu tämä summa maksaa! AV-siiderivalaat ovat ehdottoman oikeudenmukaisuuden puolella. Itsellään heillä ei ole varaa maksaa omia sidukoitaan vaan ne maksetaan sossun avustuksilla, mutta LAHJAVEROSTA AV-ämmät tietävät kaiken! [/quote] Ei tarvi tehdä ilmoitusta. Verottaja perii omansa ilman ilmoitustakin. Paitsi tässä tapauksessa, kun mitään velkaa ei ole edes maksettu. On vaan unelmoitu. Miehestä, rahasta, pienemmästä omasta velkataakasta jne. [/quote] Apua! Mistä näitä ravunsyöttejä löytyy tälle palstalle? Kuolen nauruun!

[/quote]

Voi harmi.

Vierailija
25/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi erittäin paljon että teillä on huono olla. mutta omalla säästäväisyydelläni olen kaiken ansainnut. T: AP

Vierailija
26/66 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos me miehen kanssa joskus erotaan, niin ei mua haittaa että "no höh, sinne meni sekin 50 tuhatta", miksi sen pitäisi haitata? Tein hyvän teon ja mielestäni on vain hyvä asia että ihmisetkin tekee hyviä tekoja toisten puolesta. 

Käsittämätöntä, kuinka tälläisestäkin asiasta jaksetaan ihmisiä pilkata. Joo, itse mies soppansa keitti, mutta kyllä nyt on kummallakin parempi mieli, kun on velat hoidettu pois alta. Ja ei, se ei ole minulta pois millään tavalla että miehen velat maksoin - päinvastoin. 

Ja rahaa saa säästettyä, jos elää niukasti. Harva siihen pystyy ja eläminen Suomessa on kallista muutenkin, että ei monet pysty kuukausittain paljoa, tai lainkaan, laittamaan säästöön rahaa. Minä olen aikoinani voinut, mutta kyllä sekin oli melkoinen koettelemus.

Palkka on ollut hyvä ja työllistyin heti kun sain opiskeluni päätökseen.

Mutta se siitä minun elämästäni nyt. Kiitos kaikille kommentoijille!

AP

Vierailija
27/66 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maksan miehen 100 000 velat heti, kun on rahaa. Yhteisiä lapsia ja miehellä velat tulleet jo ennen, kun oli aikuinen. Lasten kannalta paras, ettei ole velkaa. Vaikka mies tekisi mitä, en katuisi lainaamista. Erossakin parempi, ettei velkoja ole. Saisi edes vuokrattua kunnon asunnon, jonne lapset voivat mennä.

Vierailija
28/66 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:17"]

Siis, jos me miehen kanssa joskus erotaan, niin ei mua haittaa että "no höh, sinne meni sekin 50 tuhatta", miksi sen pitäisi haitata? Tein hyvän teon ja mielestäni on vain hyvä asia että ihmisetkin tekee hyviä tekoja toisten puolesta. 

Käsittämätöntä, kuinka tälläisestäkin asiasta jaksetaan ihmisiä pilkata. Joo, itse mies soppansa keitti, mutta kyllä nyt on kummallakin parempi mieli, kun on velat hoidettu pois alta. Ja ei, se ei ole minulta pois millään tavalla että miehen velat maksoin - päinvastoin. 

Ja rahaa saa säästettyä, jos elää niukasti. Harva siihen pystyy ja eläminen Suomessa on kallista muutenkin, että ei monet pysty kuukausittain paljoa, tai lainkaan, laittamaan säästöön rahaa. Minä olen aikoinani voinut, mutta kyllä sekin oli melkoinen koettelemus.

Palkka on ollut hyvä ja työllistyin heti kun sain opiskeluni päätökseen.

Mutta se siitä minun elämästäni nyt. Kiitos kaikille kommentoijille!

AP

[/quote]

Muista ne lahjaverot, ettet vaan sinäkin tai siis miehesi syyllisty verovilppiin.

Vierailija
29/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:45"]

Niin paljon kuin rakastankin miestäni, en ikinä maksaisi noin isoa velkaa pois. Voisin lainata nuo rahat (velkakirja) tai maksaa pienen osan pois mutta en kokonaan. 

Ei pidä olla liian sinisilmäinen.

[/quote]

Ja tällaisen ihmisen ei koskaan pidä aloittaa parisuhdetta.

Vierailija
30/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:45"]

Niin paljon kuin rakastankin miestäni, en ikinä maksaisi noin isoa velkaa pois. Voisin lainata nuo rahat (velkakirja) tai maksaa pienen osan pois mutta en kokonaan. 

Ei pidä olla liian sinisilmäinen.

[/quote]

Ja tällaisen ihmisen ei koskaan pidä aloittaa parisuhdetta.

[/quote]

Miksi ei?

No tietysti jos 50tuhatta ei ole raha eikä mikään niin siitä vain.  Voi olla, että pian ap on täällä poraamassa kun mies jätti ja sinne meni sekin raha.

Vierailija
31/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa... Jos ollaan parisuhteessa, niin kyllähän tuollainen velka on molemmille taakka, ihan sama kenen nimissä se velka on. Jos minulla olisi tuommoinen summa ns. ylimääräistä, niin maksaisin heti mieheni velat pois.

Toki kateelliset sanoisi heti, että mies loisii minun rahoillani, eikä muuten edes olisi kanssni yhdessä :D Tai niinhän miehen entiset ystävät sanoi jo silloin, kun aloimme seurustelemaan.

Vierailija
32/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jätit tilille rahaa lahjaveroa varten, miehellä tuskin on rahaa maksaa sitä, aikamoinen summa nimittäin

Vierailija
33/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen maksanut miehen firman velkaa pois omilla perintörahoillani. Siyä on rakkaus. ♥️

Vierailija
34/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetkö sä taas illalla hakeen pyörällä sun alkoholistimiehen puistosta kun se itkee? :) hohhoijjaa..

Vierailija
35/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo meni lahjaveroo? 

Vierailija
36/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä katsoin, että 50 000e menisi lahjaveroa 4770e. Ei mielestäni mikään kovinkaan iso summa.

Vierailija
37/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä sait hankittua 50 000e ylimääräistä? Jos säästit niin voitko kertoa millaiset tulot ja menot sinulla on ollut ja kauan meni? Mitä varten rahat oli säästetty? Harmittaako että se asia jäi nyt tekemättä tai saamatta?

Vierailija
38/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ootte, rakkaus ei ole ikuista.

Vierailija
39/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:18"]

Ap, mistä sait hankittua 50 000e ylimääräistä? Jos säästit niin voitko kertoa millaiset tulot ja menot sinulla on ollut ja kauan meni? Mitä varten rahat oli säästetty? Harmittaako että se asia jäi nyt tekemättä tai saamatta? Olen itse säälittävä alkoholisti ilman työpaikkaa, varallisuutta tai ihmissuhdetta. Päiväni menevät AV-palstan lueskeluun ja siiderin ryystämiseen. En ole eläessäni omistanut 50 tuhatta euroa ja sellainen summa on minulle täysin tavoittelemattomissa. En saa moista summaa kokoon edes huoraamalla koska olen vaikeasti ylipainoinen ja minulla on vaikeuksia henkilökohtaisen hygienian hoidossa.

[/quote]

Voivoi.

Vierailija
40/66 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei mies ala inhota sinua tekosi vuoksi, ap. Ihmisen psyyke on kummallinen; tuntuu pahalta ottaa vastaan ja jäädä kiitollisuudenvelkaan ja tuntea huonommuutta antajaan nähden. Uskot tietysti että näin ei käy. Toivottavasti olet oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi