Tuntuuko muista ratsastus miltään?
Itse en saa kyseisestä asennosta mitään kiksejä. Olen 24-v nainen, enkä kyllä sitten mitenkään niin "loppuun ajettu" vielä, että siitä voisi olla kyse. En vain yksinkertaisesti tunne juuri mitään, mies tuntuu 10 kertaa pienemmältä siinä asennossa.
Mieheni on erittäin hyvin varusteltu, ja alussa meillä oli jopa hankaluuksia suuren koon vuoksi. Joissain asennoissa sai aloittaa tosi rauhallisesti. Nykyään ei enää satu juuri koskaan, mutta ihmettelen vain tuota päälläoloa. Onko se jotenkin niin erilainen panokulma vai teenkö vain jotain väärin? Mies kyllä tykkää kovasti ja haluaa minut monesti päälle.
Kommentit (79)
Tässä on kyse ihan siitä, millainen naisen anatomia on. Joillakin klitoris on edempänä ja joillakin taempana. Ne, joilla se on edempänä, eivät yleensä nauti ratsastamisesta, sillä silloin mikään ei koske klitorikseen ja edestakaisin hyppelystä ei ole tällaiselle naiselle mitään iloa. Jännää, ettei näistä asioista kerrota koskaan missään. Sitten luullaan, että on itse jotenkin outo, ellei saa tietyssä asennossa.
t. seksuaaliterapeutti
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:14"]Mä en millään voi uskoa sitä, että jollain ei tunnu ratsastus missään, kun mä voin saada seksin aikana siinä asennosss jopa 5 orgasmia peräkkäin! Mutta mies ei saa siinä alla vaan lahnailla, hänen pitää työskennellä mukana. Eikä mitään pomppisia..
[/quote]
*asennossa, *pomppimisia
Ei siinä ole tarkoituskaan pomppia, ei ihme että ette tykkää. Ihan pienellä liikkeellä saa uskomattoman hyvän tunteen, molemmille :)
Se on miehen varustuksessa ongelma jos ei kiksejä saa tuossa asennossa. Pikkupippeliset ei tunnu miltään, kunnon mela takaa orgasmit.
Hei naiset jotka ette pidä ratsastamisesta, mikä asento toimii teille?
mi
Itse en tunne juuri mitään ratsastaessa, mutta mies nauttii suunnattomasti tästä asennosta. Miten voi olla niin, että miehelle tuntuu hyvältä, kun itsestä tuntuu oma vehje löysältä ja muutenkin tyhmältä ja uuvuttavalta?
Jalkapohjillani en rupea kyykkäämään miehen päällä ja veikkaanpa, että siinä asennossa ei tuntuisi sitäkään vähää mitä puolittaisessa makuuasennossa tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:23"]
Hei naiset jotka ette pidä ratsastamisesta, mikä asento toimii teille?
mi
[/quote]
Minulle ainakin toimii takaapäin niin, että nostan peppua mahdollisimman ylös ja muuten yläkroppa sänkyä vasten. Mies tuntuu ihan järkyttävän isolta ja jokainen liike tuntuu. Jalat miehen olkapäillä taas välillä jopa sattuu, mies sen verran hyvän kokoinen että tuntuu liikaakin. Välillä myös takaapäin tuntuu menevän liikaa pohjaan, jolloin vihlaisee ilkeästi.
Oikeastaan kaikki muu tuntuu kyllä, ainoa ihmetyksen aihe mulla on juuri tuo päällä oleminen. Ap
Onneksi mun mies ei koskaan pyydä mua ratsastamaan, mutta olen minäkin huomannut, että hän nauttii siitä. Huonohan mä siinä olen, enkä oo kysynyt, että miten riettaalta siinä pitäisi näyttää, (pelkään aina että hän ajattelee mun olevan jotenkin liian rietas, enkä itsekään halua olla) mutta jotain siinä nyt ängerrän ja välillä tuntuu jollekin, aina ei kuitenkaan. Eniten ehkä tuntuu kun pillun etuosa hieroo miehen kroppaan, ei niinkään penis tai muu. Voin siinä kohoillakin jos haluan, mutta se ei erityisemmin tunnu missään. Miehellä saattaa olla myös niin löydä, että oma nautinto kovasta kalusta on kyllä haave vain. Mutta ei mulla kyseistä asentoa mitään vastaankaan ole, joten tykkään kyllä sitäkin harrastaa.
Hämärintä siinä mulle on, mitä mies siitä saa?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:15"]
Ei siinä ole tarkoituskaan pomppia, ei ihme että ette tykkää. Ihan pienellä liikkeellä saa uskomattoman hyvän tunteen, molemmille :)
[/quote]
Olen koittanut myös semmoista siinä polvien varassa ollessa, että en edes yrittäisi nostella itseäni tai saada aikaan sellaista suurta edestakaista liikettä. Ihan vaan niin että mies on kokoajan melkein täysin sisällä, ja jännittelen lantionpohjaa ja kiemurtelen ja teen hyvin pieniä liikkeitä. Mies hetken tuumaili ja sitten alkoi avittaa pyllyäni että tekisin suurempaa liikettä, eli ilmeisesti ei tuntunut niin kivalta.
Hohhoijaa, ehkä en vaan osaa :D Ap
Ei mullakaan ko asento tunnu miltään, jos pompin ylös-alas. Mutta heti kun vaihtaa liikkeen ees-taas suuntaan, orgasmi on taattu ja tulee hetkessä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:14"]
Tässä on kyse ihan siitä, millainen naisen anatomia on. Joillakin klitoris on edempänä ja joillakin taempana. Ne, joilla se on edempänä, eivät yleensä nauti ratsastamisesta, sillä silloin mikään ei koske klitorikseen ja edestakaisin hyppelystä ei ole tällaiselle naiselle mitään iloa. Jännää, ettei näistä asioista kerrota koskaan missään. Sitten luullaan, että on itse jotenkin outo, ellei saa tietyssä asennossa.
t. seksuaaliterapeutti
[/quote]
Ei tähän mitään kertomisia tarvita, jokainenhan sen tajuaa, löytyykö kyseiseen asentoon mitään tapaa mikä tuntuu hyvälle ja jos ei löydy niin se siitä sitten. En mä ainakaan ala sit tuntea jotain huonommuutta jos joku toinen löytää. Ja miettiä et miks mä en? Tiedän kyllä itse mistä nautin ja mistä en ja se riittää mulle. Niin sen pitäis muillakin olla.
Vinkki: Ratsastaessa kannattaa nojata samalla taaksepäin, jolloin penis osuu paremmin siihen emättimen etuseinään ja tuottaa näin sitä g-piste nautintoa... ja jos ei meinaa irrota vielä sillä voi pyytää miestä sormettamaan samalla glittaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:14"]
t. seksuaaliterapeutti
[/quote]
Kiitos vastauksesta, pisti ihan miettimään kuinka monimutkasta se tämäkin touhu on! Mutta mites, kun normaalissa lähetyssaarnaajassa taas tuntuu mieskin ihan eriltä, vaikkei klittaan koskisi lainkaan?
Pitäisi ehkä siis ottaa avuksi tohon ratsastustouhuun vielä minun hierominen, niin saisin siitä myös jotain irti. Mies kyllä välillä hiplannutkin, mutta tahtoo siinä unohtua kun taitaa olla aikalailla herran lempitouhua tun mun päälläolo..
Ja silti minun pitäis vielä opetella se oikea tekniikka, kokeilla jalkapohjat maassa (näytti se miten rumalta ikinä..) Voi kuinka kivaa olisi antaa miehelle jotain mistä se näin kovasti tykkää ja itsekin oppia nauttimaan siitä. Ap
Tykkään olla päällä, mutta mieluiten niin, että lähes makaan miehen päällä eli lähes kutern mies lähetyssaarnaaja-asennossa. Se tuntuu itselle parhaalta
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:15"]
[/quote]
Olen koittanut myös semmoista siinä polvien varassa ollessa, että en edes yrittäisi nostella itseäni tai saada aikaan sellaista suurta edestakaista liikettä. Ihan vaan niin että mies on kokoajan melkein täysin sisällä, ja jännittelen lantionpohjaa ja kiemurtelen ja teen hyvin pieniä liikkeitä. Mies hetken tuumaili ja sitten alkoi avittaa pyllyäni että tekisin suurempaa liikettä, eli ilmeisesti ei tuntunut niin kivalta.
Hohhoijaa, ehkä en vaan osaa :D Ap
[/quote]
Meillä kans mies ohjailee nostamaan pyllyä, mutta antaa mun silti myös jurnuttaa siinä. Molemmat saavat siitä näin jotain.
Mulla päällä oleminen on ainoa asento miehen kanssa joka tuntuu/jossa saan. Itsellä jotenkin ihmeellisen kallellaan oleva värkki ja miehellä aika käyrä. Kun olen päällä niin tuntuu koko ajan todella hyvältä, muissa asennoissa yhtä tyhjän kanssa.
Nojaa taaksepäin, ota vaikka takaa käsillä tukea, ja älä liiku ylösalas vaan keinuta itseäsi edestakaisin. Vihasin pitkään päällä oloa kunnes mies käski nojata kunnolla taaksepäin, nyt se on ihan kivaa :)
Mulla kanssa yksi "inhokki" asentoja. Ei tunnu pahalta ja kyllä se muna siellä sisällä tuntuu, mutta en saa itse juuri mitään siitä irti jos itse liikun. Jos mies liiikkuu kun olen päällä niin tulen kyllä helposti todella voimakkaastikin.
Mä en millään voi uskoa sitä, että jollain ei tunnu ratsastus missään, kun mä voin saada seksin aikana siinä asennosss jopa 5 orgasmia peräkkäin! Mutta mies ei saa siinä alla vaan lahnailla, hänen pitää työskennellä mukana. Eikä mitään pomppisia..