Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista ratsastus miltään?

Vierailija
17.07.2015 |

Itse en saa kyseisestä asennosta mitään kiksejä. Olen 24-v nainen, enkä kyllä sitten mitenkään niin "loppuun ajettu" vielä, että siitä voisi olla kyse. En vain yksinkertaisesti tunne juuri mitään, mies tuntuu 10 kertaa pienemmältä siinä asennossa. 

Mieheni on erittäin hyvin varusteltu, ja alussa meillä oli jopa hankaluuksia suuren koon vuoksi. Joissain asennoissa sai aloittaa tosi rauhallisesti. Nykyään ei enää satu juuri koskaan, mutta ihmettelen vain tuota päälläoloa. Onko se jotenkin niin erilainen panokulma vai teenkö vain jotain väärin? Mies kyllä tykkää kovasti ja haluaa minut monesti päälle.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu aikas monen eri miehen kanssa sängyssä ja vaan yhden kanssa ratsastaminen tuntu oikeasti todella hyvältä. Molemmilla vaan silmissä pimeni! Yllättävää kyllä, tällä miehellä oli vähän keskivertoa pienempi. Kaikkien muiden kanssa se on yleensä parhaimmillaan "ihan ok" tai ei tunnu miltään. Harmi. Ja olen kyllä kokeillut kaikki mahdolliset asennot ja kulmat ja liikkumistavat.

Vierailija
22/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Ei tunnu sit niin missään ja kun mies pyytää mua päälle, tulee ennemminkin sellanen plaaaaah-olo. Mä siis yleisesti ottaen nautin seksistä todella, todella paljon ja saan useita kertoja seksin aikana, sekä emätin- että klitorisorgasmeja. Täälläkin kaikki kulmat ja asennot ja tahdit ja temput kokeiltu mitä ratsaillaolemiseen tulee, mut ei vaan silti tunnu missään. Harmi, että on miehen lemppariasento kun on "niin hyvät maisemat"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yks parhaimpia asentoja mitä on keksitty!!!!!

Vierailija
24/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeles, luulin että jostain hevostelusta puhutaan.

Vierailija
25/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, sillai , että mies istuu kapeessa tuolissa ja nainen istuu jalat maassa syliinsä ?

Vierailija
26/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus on kohdallani ainoa tapa saada orgasmi. Koskaan en ole kyykkyasennossa miehen päällä, vaan hajareisin tai makaan miehen sylissä. Koska mies nauttii tästä myös, asento on meillä usein käytössä. Takaa päin tai mies päällä en saa klitorikseen mitään tuntumaa. Nuolemisesta en tykkää ja omilla sormilla tai vibralla saan kyllä.

Vierailija
27/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:43"]

Tyyny miehen takapuolen alle. Saa miehen lantion ylöspäin. Ja tosiaan eestaas-liike on paras. 

[/quote]

Kuulostaa sellaselta vinkiltä että menee testiin heti ens kerralla :) Mutta ihmettelen sitä että missä tuo eestaas-liike tuntuu? Onko se vaan sellasta kyhnäämistä, ei sellaista sisään-ulos -liikettä juurikaan?

Vierailija
28/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:23"]

Hei naiset jotka ette pidä ratsastamisesta, mikä asento toimii teille?

mi

[/quote]

Minulle ainakin toimii takaapäin niin, että nostan peppua mahdollisimman ylös ja muuten yläkroppa sänkyä vasten. Mies tuntuu ihan järkyttävän isolta ja jokainen liike tuntuu. Jalat miehen olkapäillä taas välillä jopa sattuu, mies sen verran hyvän kokoinen että tuntuu liikaakin. Välillä myös takaapäin tuntuu menevän liikaa pohjaan, jolloin vihlaisee ilkeästi. 
Oikeastaan kaikki muu tuntuu kyllä, ainoa ihmetyksen aihe mulla on juuri tuo päällä oleminen. Ap

[/quote]

Ap taitaa olla aika lailla samantapainen kuin minä. Minulla paras asento on takaapäin ja siinä tarvitaan usein myös miehen sormia klitorikselle erikseen. Jos mies onnistuu samaan aikaan koskemaan klitorista ja työntymään rytmikkäästi takaa päin, se on parasta.

[/quote]

Kyllä, siellä sisko! :) Ollaan varmaan sillä lailla saman mallisia. En muutenkaan saa välttämättä itse yhdynnästä niin paljon irti kuin nuolemisesta / klitan hieromisesta. Ne saa ihan villiksi. Ehkä sitten on vaan tunnottomampi alapää, ei mulla papa-koekaan ole koskaan tuntunut yhtään miltään ja olen ihmetellyt kun jotkut kertoo sen sattuvan kamalasti. Ap

Vierailija
29/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:41"]Itse en saa kyseisestä asennosta mitään kiksejä. Olen 24-v nainen, enkä kyllä sitten mitenkään niin "loppuun ajettu" vielä, että siitä voisi olla kyse. En vain yksinkertaisesti tunne juuri mitään, mies tuntuu 10 kertaa pienemmältä siinä asennossa. 

Mieheni on erittäin hyvin varusteltu, ja alussa meillä oli jopa hankaluuksia suuren koon vuoksi. Joissain asennoissa sai aloittaa tosi rauhallisesti. Nykyään ei enää satu juuri koskaan, mutta ihmettelen vain tuota päälläoloa. Onko se jotenkin niin erilainen panokulma vai teenkö vain jotain väärin? Mies kyllä tykkää kovasti ja haluaa minut monesti päälle.
[/quote] alapää voi olla löysä vaikkei panoja olisi paljon

Vierailija
30/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu minustakaan miltään, mutta miehen mieliksi välillä silti olen päällä.

Vierailija
31/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu just parhaalta ja ah se kontrollin tunne :p N21

Vierailija
32/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2, sama täällä. En ole hennonnut kertoa miehelle että oikeasti minua salaisesti aina vähän harmittaa kun hän pyytää nousemaan päälle. Se kontrollin tunnekaan ei säväytä, ellen sitten ole erityisen riettaalla päällä ja kiusoittele miestä tms. Voiskohan tässä kehittää itseään jotenkin ja oppia pitämään ratsailla olosta? Ap

Vierailija
33/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä päällä mennä ylös ja alas niinku joku aropupu, vaan enemmänkin eteen ja taakse "hinkataan". Niin ainakin musta tuntuu taivaalliselta! Tavallaan se näyttää pomppimiselta, vaikka ei sitä olekaan.

Vierailija
34/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:43"]

Tyyny miehen takapuolen alle. Saa miehen lantion ylöspäin. Ja tosiaan eestaas-liike on paras. 

[/quote]

Kuulostaa sellaselta vinkiltä että menee testiin heti ens kerralla :) Mutta ihmettelen sitä että missä tuo eestaas-liike tuntuu? Onko se vaan sellasta kyhnäämistä, ei sellaista sisään-ulos -liikettä juurikaan?
[/quote]
Jos on jäykkä kulli, soutaa muna pillussa kunnolla.

Vierailija
35/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:23"]

Hei naiset jotka ette pidä ratsastamisesta, mikä asento toimii teille?

mi

[/quote]

Minulle ainakin toimii takaapäin niin, että nostan peppua mahdollisimman ylös ja muuten yläkroppa sänkyä vasten. Mies tuntuu ihan järkyttävän isolta ja jokainen liike tuntuu. Jalat miehen olkapäillä taas välillä jopa sattuu, mies sen verran hyvän kokoinen että tuntuu liikaakin. Välillä myös takaapäin tuntuu menevän liikaa pohjaan, jolloin vihlaisee ilkeästi. 
Oikeastaan kaikki muu tuntuu kyllä, ainoa ihmetyksen aihe mulla on juuri tuo päällä oleminen. Ap

[/quote]

Ap taitaa olla aika lailla samantapainen kuin minä. Minulla paras asento on takaapäin ja siinä tarvitaan usein myös miehen sormia klitorikselle erikseen. Jos mies onnistuu samaan aikaan koskemaan klitorista ja työntymään rytmikkäästi takaa päin, se on parasta.

[/quote]

Kyllä, siellä sisko! :) Ollaan varmaan sillä lailla saman mallisia. En muutenkaan saa välttämättä itse yhdynnästä niin paljon irti kuin nuolemisesta / klitan hieromisesta. Ne saa ihan villiksi. Ehkä sitten on vaan tunnottomampi alapää, ei mulla papa-koekaan ole koskaan tuntunut yhtään miltään ja olen ihmetellyt kun jotkut kertoo sen sattuvan kamalasti. Ap
[/quote]
Olet ilmeisesti normi av-mamma, löysä pillu, oletko nokeillut fistausta?

Vierailija
36/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:22"]Mä oon ollu aikas monen eri miehen kanssa sängyssä ja vaan yhden kanssa ratsastaminen tuntu oikeasti todella hyvältä. Molemmilla vaan silmissä pimeni! Yllättävää kyllä, tällä miehellä oli vähän keskivertoa pienempi. Kaikkien muiden kanssa se on yleensä parhaimmillaan "ihan ok" tai ei tunnu miltään. Harmi. Ja olen kyllä kokeillut kaikki mahdolliset asennot ja kulmat ja liikkumistavat.
[/quote]

Mun miehellä taas on suuri ja ainoa toimiva asento jossa saan orkun on meille se että olen päällä. Pystyn itse kontrolloimaan sitä voimaa ja syvyyttä paremmin. Takaapäin asento ei tunnu musta muulta kuin ikävältä koska tuntuu että olen aivan liian täynnä ja äärimmilleen venytetty. Osuu kohdun pohjaan tai jonnekin.

Vierailija
37/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:48"]Nro 2, sama täällä. En ole hennonnut kertoa miehelle että oikeasti minua salaisesti aina vähän harmittaa kun hän pyytää nousemaan päälle. Se kontrollin tunnekaan ei säväytä, ellen sitten ole erityisen riettaalla päällä ja kiusoittele miestä tms. Voiskohan tässä kehittää itseään jotenkin ja oppia pitämään ratsailla olosta? Ap
[/quote]
No mulla ei edes silti ole mitenkään kontrolloiva tunne siinä päällä, kun olen puolet pienempi kuin mies ja tiedän, että jos se haluaisi se voisi yhdellä kädellä kaataa mut pois siitä :D Mulla itselläni on myös vähän epävarma olo kun olen päällä, mietityttää onko kauhea kaksari tmv, mutta yleensä mies kyllä haluaa, että olen selkä siihen päin kun olen päällä.

Vierailija
38/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan pari kertaa kokeiltu niin, että olen päällä takaperin mutta siinä asennossa on tosi vaikea saada mies pysymään mun sisällä. Lupsahtaa aina ulos ja se on vähän sellasta säätämistä. Olenkin kyllä ollut kontallaan sinne jalkoihin päin, ehkä pitäisi yrittää pysyä ihan vaan pystyssä siinä päällä. 
Mullakin mies on raskasrakenteisempi huomattavasti kuin itse olen, ja ratsastus tuntuu vaikealta siksikin että en saa polvillani sängystä niin tukevaa alustaa että siinä voisi mitenkään järkevästi keinutella. Tuntuu että reidet on niin lyhyet, että vaikeuttaa koko touhua :D voiko näin olla?? Auttakaa mua, haluan oikeasti oppia ratsaille!

Vierailija
39/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:12"]Me ollaan pari kertaa kokeiltu niin, että olen päällä takaperin mutta siinä asennossa on tosi vaikea saada mies pysymään mun sisällä. Lupsahtaa aina ulos ja se on vähän sellasta säätämistä. Olenkin kyllä ollut kontallaan sinne jalkoihin päin, ehkä pitäisi yrittää pysyä ihan vaan pystyssä siinä päällä. 
Mullakin mies on raskasrakenteisempi huomattavasti kuin itse olen, ja ratsastus tuntuu vaikealta siksikin että en saa polvillani sängystä niin tukevaa alustaa että siinä voisi mitenkään järkevästi keinutella. Tuntuu että reidet on niin lyhyet, että vaikeuttaa koko touhua :D voiko näin olla?? Auttakaa mua, haluan oikeasti oppia ratsaille!
[/quote]Kyykyssähän siinä ollaan?!?!?!?

Vierailija
40/79 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsii ja löytää sopivan kulman päällä ollessaan, niin se on taivaallista! Ei siinä kauan tarvitse kihnuttaa g-pistettä, kun orkku tulee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä