Jos sinulla olisi arkena vain 3h iltaisin vapaa-aikaa, mihin käyttäisit sen?
Siis töistä kotiin tulon ja nukkumaanmenon välillä? Ei energiaa mihinkään.
Kommentit (9)
Voisin puhua ihmisten ja enkelten kielillä, mutta päätyisin syömään ja makaamaan koomassa vauvapalstaa selaten kunnes nukahtaisin.
Lähtisin pitkälle lenkille virkistymään.
Ei kuulosta elämältä eli en lähde edes jossittelemaan. Jokin on elämän arvoissa pahasti pielessä, jos on joutunut tuommoiseen tilanteeseen. On joko tuhlannut rahansa etukäteen viiniin ja matkusteluun ja joutuu nyt maksamaan ulosottovelkoja, tai sitten on niin rahanahne, että tekee kahta työtä.
Itse en mieti moista, koska ei tarvi, koska ajattelen, että elämän onni tulee muualta kuin materiasta ja rahan tuhlaamisesta. Jos ette sitä tajua, niin olette täysin hukassa itsenne kanssa.
En tiedä, minulla on töiden jälkeen noin 10 h vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta elämältä eli en lähde edes jossittelemaan. Jokin on elämän arvoissa pahasti pielessä, jos on joutunut tuommoiseen tilanteeseen. On joko tuhlannut rahansa etukäteen viiniin ja matkusteluun ja joutuu nyt maksamaan ulosottovelkoja, tai sitten on niin rahanahne, että tekee kahta työtä.
Itse en mieti moista, koska ei tarvi, koska ajattelen, että elämän onni tulee muualta kuin materiasta ja rahan tuhlaamisesta. Jos ette sitä tajua, niin olette täysin hukassa itsenne kanssa.
Moni voi joutua ottamaan työn pitkän matkan päästä. Tunnen ihmisiä jotka ajavat 3h päivässä 8 tunnin työpäivän lisäksi, jos pitää nukkua 8h ja töihin valmistautuminen (suihku, aamupala, meikki, pukeutuminen ym.) vie tunnin, ei siinä jää kuin 4h ja siitä menee kauppaan, ruoanlaittoon ja syömiseen taas se tunti-pari niin ei siinä jää aikaa.
Ei taida olla perhettä huollettavana? Muutenhan tuo menisi lasten ruokkimiseen, läksyihin, lasten harrastuksiin kuskaamiseen ja iltatoimiin.
Lepäämiseen.