Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet panee kanityyliin?

Vierailija
17.07.2015 |

Siis silleen nopeasti nylkyttäen? Mikä idea siinä on, eikö ne oo koskaan oppinu mitään parempaa metodia, onko ne liian tottuneita runkkaamiseen ja sen nopeaan rytmiin vai mitä? Ainakaan minusta se ei tunnu hyvältä. Lisäksi sitä tyyliä harrastavilla vaikuttaa olevan vaikea laueta...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikkeus sääntöön, kanityyli toimii mulle aikalailla alusta saakka. Suosittelen siis kertomaan ne omat mieltymyksensä ihan ääneen, niin saattaa vaikka tahti muuttua itseään miellyttävämmäksi. Sori vaan kaikille teille joita exäni käy nykyään panemassa, oon kouluttanut ne ihan väärin :D

Vierailija
22/23 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukeni mukaan naiset nimenomaan tykkäävät nopeasta nylkyttämisestä. Tulevat välillä ihan hulluksi kun pistän menemään pitkin ja nopein vedoin. Ei ole kukaan valittanut ja olen kehittänyt nopean nylkytykset huippuunsa. Pystyn nylkyttämään vauhdilla puoli tuntia ennen kuin tulee. Ja naiset pyytävät yleensä aina uusintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanityyli tuntuu edes jossain. Hitaat työnnöt on vain turhauttavia. Ei siis haittaa pupustelu. -N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi