Maha koko ajan kipeä arkena, koska töissä ei pääse kuin kahdesti vessaan päivän aikana
Maha tulee kipeäksi, kun joudun pidättelemään pissaa ja kun vihdoin pääsen vessaan on mahani senkin jälkeen kipeä, kun olen joutunut pidättelemään niin kauan.
Kommentit (17)
Pitääkö tässä ruveta vetämään joka päivä särkylääkkeitä ja aiheuttaa lisää hallaa mahalle?
Ala käyttää aikuisten vaippoja. Sitten vain päästät menemään kun siltä tuntuu.
Miksi et pääse useammin? Kannattaa mennä työterveyteen valittamaan ongelmaa. Sen jälkeen voi olla, että cessataukoja järjestetään useammin.
Montako kertaa sun pitäisi päästä?
Juo vähemmän.
Työnantaja ei voi kieltää pitämästä vessataukoja! Jos pitää mennä, niin pitää mennä. Niistä voi joutua sopimaan, esim. jos on ainoa työntekijä asiakaspalvelussa, miten se hoidetaan, mutta eihän ruumiintoiminnoille mitään voi, jos pakottava tarve tulee.
Juo vähemmän niin ei tarvitse ravata siellä vessassa. Vai onko tarkoituskin luistaa töistä ravaamalla vessassa jatkuvasti?
Ottaisin esimiehen kanssa tiukan keskustelun et miten näin voi olla. Kai ihmisen pitää vessaan päästä. Jos 8h työvuoro niin sanoisin että ainaki 3-4 kertaa ja jos tulee vaikka iso hätä niin vielä silloinkin on pakko mennä.
Jos sulla on 8 tunnin päivä niin käy ennen työn alkua, sitten kolmen tunnin välein ja työn jälkeen. Pitäisi riittää tai sulla on jotain vikaa=lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on 8 tunnin päivä niin käy ennen työn alkua, sitten kolmen tunnin välein ja työn jälkeen. Pitäisi riittää tai sulla on jotain vikaa=lääkäriin
Luuletko, etten kävisi ennen töiden alkua vessassa? Tottakai käyn ja silti oloni on tuskainen. Aamupäivällä haluaisin käydä noin. 1,5 h välein vessassa. Loppupäivästä kerta riittää. Olen myös koittanut paastota, mutta ei juomattomuuskaan ole hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, etten kävisi ennen töiden alkua vessassa? Tottakai käyn ja silti oloni on tuskainen. Aamupäivällä haluaisin käydä noin. 1,5 h välein vessassa. Loppupäivästä kerta riittää. Olen myös koittanut paastota, mutta ei juomattomuuskaan ole hyväksi.
Liikaa juominen aiheuttaa yhtä paljon ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon vain kolme lasia vettä aamuisin. Paljon te "normaalit" ihmiset sitten juotte? Kahvia, mehuja, teetä yms. en käytä. Silti hirveä pissahätä usein. -Ap
Jos olisit mies voisit lirauttaa mihin paikkaan vaan.. Itsellä joskus ollut 6 tunnin bussimatkalla ollut tyhjä selalnen vanha kuumavesipullo johon olen pissannut, kun vessaa ei ole ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon vain kolme lasia vettä aamuisin. Paljon te "normaalit" ihmiset sitten juotte? Kahvia, mehuja, teetä yms. en käytä. Silti hirveä pissahätä usein. -Ap
Kyllä litra menee ammun ensimmäisten 3 tunnin aikana.
Aika epäinhimilliseksi on työ Suomessa mennyt... Itse juon lasin vettä päivässä ja 2kuppia kahvia. Käyn vessassa 3-5krt 8h työpäivän aikana. Pieni ja herkkä rakko. Vaihtaisin työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juon aamulla vessakäynnin jälkeen 2 kuppia kahvia ja 3 lasia vettä. Töissä juon 2 kertakäyttömukillista vettä ennen lounasta, lounalla lasin maitoa ja lasin vettä. Lounaan jälkeen mukillinen vettä, joskus iltapäivällä vielä yksi mukillinen.
Töissä käyn vessassa joko noin klo 13 tai sitten vasta töiden jälkeen.
En ole se jota lainasit.
Heh,hehh🤣🤣🤣🤣