Raskaana?
Kaksi viikkoa sitten olin pitkästä aikaa yhden jätkän kanssa, sähläsi kortsun kanssa, luotin että sai sen mutta nyt on vahva tunne että olen raskaana.
Menkat oli oikeeseen aikaan (muutama päivä yhdynnän jälkeen) ja oli ihan normaalit, nyt on tullut jonkinlaisia oireita mm ei ole koko ajan pissahätä mutta kun on niin on pidätysvaikeuksia, koko ajan nälkä mutta mitään ei tee mieli, kun ajatteleekin ruokaa ällöttää jo, ei okseta mutta ällöttä. Rinnat ovat olleet hieman kipeän oloiset (saman lailla kun kuukautisten aikana), huimausta ja päänsärkyä paljon, koko ajan vilu tai sitten hiki ja itkettää ja masentaa ajoittain.
Raskaustestiä en ole vielä ottanut, kuulemma ei välttämättä näytä oikeaa vastausta jos raskaus vasta näin alussa, en luota täysin kaupasta ostettuun testiin.
Olen päättänyt että jos olen raskaana, teen abortin, tämän takia olisi hyvä tietää mahdollisimman pian. Sen takia abortti koska olen vasta 15-vuotias, elän juuri ja juuri nykyisillä rahoilla perhekodissa, en saa mitään viikkorahoja tai vastaavia, abortti on mielestäni ainoa vaihtoehto minun kohdallani, en pystyisi millään kasvattamaan vauvaa.
Minua ei kiinnosta enkä halua kuulla että abortti on väärin tms, se on oma henkilökohtainen päätökseni, enkä myöskään että mahdollinen raskaus olisi oma syyni. Haluaisin vain apua tähän tilanteeseen eli mitä tässä tilanteessa voisi tehdä?