Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on nykyään niin kauniita

Vierailija
16.07.2015 |

Ig on täynnä kauniita nuoria, fb:ssa kun katselee tuttavien kaverilistoja, niin nekin on täynnä kauniita ihmisiä. Ja etenkin nuoret, 18-30v, on tosi nättejä. Silloin kun itse olin nuori (nyt olen 35v), niin ei silloin noin kauniita näin paljon ollut.

Itsetunto käy aina nollissa, kun joka suunnalla näkyy kauniita ihmisiä ja itse vain tällainen tavis.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin eri mahdollisuudetkin laittaa itseään. Omassa nuoruudessa oli Seppälän riviripset ja keinokuituinen sininen vappuponnarilisäke. Oikeita hiustenpidennyksiä oli ehkä yhdellä koko koulussa, kun ne maksoi monta sataa per kerta. Vaatteet ostettiin siitä kaupungin yhdestä ja samasta micmacia myyvästä vaatevalinnasta.

Nykyään on netti ja halvat vaatteet, aitohiuspidennykset mitkä jokaisen joku tuttu osaa laittaa, ripsenpidennykset aitokarvasta, merkkimeikit halvalla saatavilla jne. Netti on pullollaan meikkiohjeita ja videoita ja ties mitä. On halvempi ja helpompi panostaa ulkonäköön oikeasti. Meillä oli SinäMinän meikkiohjeet tasoa "levitä lopuksi sinistä ripsaria ja olet valmis kekkereihin".

Ja siihen päälle ne kuvanmuokkausohjelmat niin tottakai nykynuoret on nättejä. Ja nuoruus kaunistaa.

Vierailija
22/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"]

Samaa pohdin. Ja aina kun esim mies puhuu jostain työkaveristaan, stalkkaan sen vaimon, ja ne ovat kaikki aina hoikkia ja kauniita. Ja mä olen myös vaan tavis.

[/quote]

Hyi mikä kyylä :/

Lopettakaa vertailu! Kehittäkää itseänne. Kateus on rumaa...

[/quote]

Kuka täällä kateudesta on puhunutkaan?

[/quote]

Sinä. Keskity johonkin muuhun kuin tuntemattomien stalkkaamiseen niin itsetuntosikin paranee. Voit löytää oman juttusi!

[/quote]

En ole stalkannut ketään. Kai sitä ihmisiä voi kehua kauniiksi ilman kateuttakin?

[/quote]

Älä viitsi. Ekassa viestissä kerrot miten "stalkkaan sen vaimon" :D

[/quote]

Huoh. Oletko sä vähän hidas? Ehkä eri ihiminen, miten olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:27"]Nykyään osataan meikata paremmin, kun on netti. Ennen oli vain hikisesti joku Sinä&Minä ja siellä ehkä joku yks meikkivinkki. Nuorilla on nykyisin paljon paremmet mahdollisuudet ulkonäön kohentamiseen. Ja miettikääs niitä tekohiuksia silloin joskus muinoin. Niin onnettomia yritelmiä! Muistan kuinka meidänkin kylällä yksi tyttö kävi laitattaan hiustenpidennykset ja se näky oli vain koominen. Niskaan lätkäistiin muutama lisäke ja ne omat hiukset oli siinä päällä niin, että erottui selvästi mitkä on omaa ja mitkä ei. Lopputulos oli ohut kaksiosainen hiirenhäntä. Ei silloin vielä osattu.
[/quote]

Kirjoitin ihan samanlaisen viestin sillä aikaa kun tämä oli ilmestynyt! :D

Vierailija
24/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:49"]

Minä ihmettelin samaa, kunnes katsoin parin tavistutun somekuvat ja latasin kuvanmuokkausohjelman. :D

[/quote]

?
[/quote]

Ne ihan tavalliset nätit tytöt, makkaroineen ja huonoine ihoineen oli saaneet itsestään someen uskomattoman kauniita kuvia meikeillä ja muokkauksilla ja filttereillä. Kokeilin sitten omiin kuviini samaa ja toimihan se.

Vierailija
25/27 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekotukkaa, tekoripsiä, taidokas meikki (jota on paljon), tekorusketus, silarit tai megapushupit tennissukilla. Lisäksi kuvat on yleensä selfieitä, niitä otetaan satoja, joista valkataan paras, jossa on just oikea asento, että kasvot näyttävät kauniinmuotoisilta, nenä pienemmältä, silmät isommilta, huulet söpösti töröllään jne. Ja sitten vielä filtterit päällä. Tai kunnon kuvankäsittely.

Minusta ei kyllä ole todellakaan kauniita, vaan lähinnä toistensa muovisia klooneja. Jos joskus näkee jossain nätin tytön, niin oikein hämmästyy. Ihan vasta näin oikein nätin ja suloisen nuoren tytön eräässä tapahtumassa lipunmyyjänä. Oli pitkät kauniit maantienväriset hiukset, ei mitään tekojuttuja, ei tissit töröllä, ei tiukkoja leggareita, vaan kivat vähän erilaiset vaatteet ja hyvin kevyt meikki, raikas iho. Ja kaunis hymy. Harvinaista.

Vierailija
26/27 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muiden keskustelijoiden kanssa täysin eri mieltä. Kauniita naisia on kaikkialla paljon ja joo, osa ehostaa itseään ihan turhan paljon, mutta minä ainakin näen ketkä ovat kauniita ja ketkä eivät. Katselen kaikkia ihmisiä todella paljon koska olen valitettavan tietoinen omista puutteistani. Vertaan koko ajan, enkä voi kuin myöntyä olevani vähemmän edustava kuin muut.

Vierailija
27/27 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"]

Samaa pohdin. Ja aina kun esim mies puhuu jostain työkaveristaan, stalkkaan sen vaimon, ja ne ovat kaikki aina hoikkia ja kauniita. Ja mä olen myös vaan tavis.

[/quote]

Hyi mikä kyylä :/

Lopettakaa vertailu! Kehittäkää itseänne. Kateus on rumaa...

[/quote]

Kuka täällä kateudesta on puhunutkaan?

[/quote]

Sinä. Keskity johonkin muuhun kuin tuntemattomien stalkkaamiseen niin itsetuntosikin paranee. Voit löytää oman juttusi!

[/quote]

En ole stalkannut ketään. Kai sitä ihmisiä voi kehua kauniiksi ilman kateuttakin?

[/quote]

Älä viitsi. Ekassa viestissä kerrot miten "stalkkaan sen vaimon" :D

[/quote]

Huoh. Oletko sä vähän hidas? Ehkä eri ihiminen, miten olisi?

[/quote]

Miksi sä sitten vastaat lainaten tiettyä viestiä? oletko itse vähän tyhmä? Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän