Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on nykyään niin kauniita

Vierailija
16.07.2015 |

Ig on täynnä kauniita nuoria, fb:ssa kun katselee tuttavien kaverilistoja, niin nekin on täynnä kauniita ihmisiä. Ja etenkin nuoret, 18-30v, on tosi nättejä. Silloin kun itse olin nuori (nyt olen 35v), niin ei silloin noin kauniita näin paljon ollut.

Itsetunto käy aina nollissa, kun joka suunnalla näkyy kauniita ihmisiä ja itse vain tällainen tavis.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin. Ja aina kun esim mies puhuu jostain työkaveristaan, stalkkaan sen vaimon, ja ne ovat kaikki aina hoikkia ja kauniita. Ja mä olen myös vaan tavis.

Vierailija
2/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole. Juurihan sanoit ettet itsekään ole. Ei ole moni muukaan.
Ai niin mutta eihän rumia ihmisiä ole edes olemassa. Täällä av:lläkin jatkuvasti muistutetaan siitä, että kauneus on katsojan silmissä eikä kukaan voi näin ollen olla ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"]

Samaa pohdin. Ja aina kun esim mies puhuu jostain työkaveristaan, stalkkaan sen vaimon, ja ne ovat kaikki aina hoikkia ja kauniita. Ja mä olen myös vaan tavis.

[/quote]

Hyi mikä kyylä :/

Lopettakaa vertailu! Kehittäkää itseänne. Kateus on rumaa...

Vierailija
4/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta. Vastaan kävelee valtava määrä nuoria naisia, jotka ovat hyvin muovisen näköisiä. Tekositä ja tekotätä. Eivät sellaiset ole kauniita. Miltä mahtavat näyttää, kun illalla riisuvat kaikki tekojuttunsa pois ja pesevät sen raskaan meikin.

Joskus sitten kävelee vastaan se luonnollisesti kaunis nainen, ai että sykähdyttää. Onneksi sellaisiakin on.

Vierailija
5/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nuoruudessamme ei ollut nettiä. Kauneus näyttäytyi lähinnä tv:n välityksellä.
Ei niin kaunis, mutta tavis m41

Vierailija
6/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina ihailen kaikkia nuoria ja kauniita naisia, nainen ja ihan hetero siis itekkin oon, kolmekymppinen. Ei niille tarvi kateellinen olla tai voi olla sillain positiivisesti :) Sit jaksaa keskittyä siihen, että miten vois olla paras omana itsenään ja tän ikäsenä kun nyt on. Niiltä nuorilta saa hyviä vinkkejä hiuksista, vaatteista, meikeistä.... Soveltaa vaan omaan ikään ja naamaan/kroppaan sopiviksi.

Vierailija
7/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on vain huono itsetunto. 

Vierailija
8/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

Kuka täällä kateudesta on puhunutkaan?

Vierailija
9/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi sitä monet kaunistuu netin välityksellä, kun voi valkata itsestään pelkästään suotuisia kuvia ja käyttää eri suodattimia sekä muokkauksia. Kummasti samoista ihmisistä olisi silloin 90-luvulla kertynyt vallan erilaisia kuvia vanhalla filmikameralla.

Vierailija
10/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään osataan meikata paremmin, kun on netti. Ennen oli vain hikisesti joku Sinä&Minä ja siellä ehkä joku yks meikkivinkki. Nuorilla on nykyisin paljon paremmet mahdollisuudet ulkonäön kohentamiseen. Ja miettikääs niitä tekohiuksia silloin joskus muinoin. Niin onnettomia yritelmiä! Muistan kuinka meidänkin kylällä yksi tyttö kävi laitattaan hiustenpidennykset ja se näky oli vain koominen. Niskaan lätkäistiin muutama lisäke ja ne omat hiukset oli siinä päällä niin, että erottui selvästi mitkä on omaa ja mitkä ei. Lopputulos oli ohut kaksiosainen hiirenhäntä. Ei silloin vielä osattu.

Vierailija
11/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kaunis ja facebookissa onkin kuvia lähinnä mun varpaista. Ehkä vaan ne kauniit niinä kauniina päivinään vaan postaa kuviaan ja rumat jättää kuvat lataamatta ja siks mielikuva keskiverrosta vääristyy?

Vierailija
12/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä. Keskity johonkin muuhun kuin tuntemattomien stalkkaamiseen niin itsetuntosikin paranee. Voit löytää oman juttusi!

Vierailija
13/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:26"]Jännästi sitä monet kaunistuu netin välityksellä, kun voi valkata itsestään pelkästään suotuisia kuvia ja käyttää eri suodattimia sekä muokkauksia. Kummasti samoista ihmisistä olisi silloin 90-luvulla kertynyt vallan erilaisia kuvia vanhalla filmikameralla.
[/quote]

Esim instagram kuvissaan monet näyttävät kauniimmilta jo pelkästään siksi että puhelimen kamera vääristää piirteitä hyvinkin paljon.

Vierailija
14/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai on vai ;D kuva kertoo monta monta sanaa, mut oleks koskaan miettinyt kuin monta niistä on täyttä paskaa? esim. yksinkertainen temppu on kuvakulma jolla saadaan siideripömppö piiloon yms yms.

-m35

Vierailija
15/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä. Keskity johonkin muuhun kuin tuntemattomien stalkkaamiseen niin itsetuntosikin paranee. Voit löytää oman juttusi!

[/quote]

En ole stalkannut ketään. Kai sitä ihmisiä voi kehua kauniiksi ilman kateuttakin?

Vierailija
16/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vaikka tämä onkin aika kärkkäästi sanottu niin kuitenkin hyvä neuvo. Lopeta itsesi vertailu muihin. Aloita sillä että lakkaat katsomasta muiden kuvia netissä ja julkisilla paikoilla keskityt muuhun kuin ihmisten tarkkailuun ja jopa katselemiseen. Oma itsetuntoni on parantunut näin toimimilla. Nykyään pystyn jo katsomaan muita ilman että vertailen itseäni heihin. En nykuään ole edes niin kiinnostunut katselemaan kauniiden tai keidenkään ihmisten kuvia netissä, mutta jos joskus satun katselemaan en tunne enää minkäänlaisia alemmuudentunteita.
Olisi mukavaa saada muidenkin itsetunto kuntoon. Voisin alkaa vaikka itsetuntovalmentajaksi!

Vierailija
17/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatte elämässänne/ympärillänne pitkälti juurikin sen mihin huomionne keskitätte. Niin se vain menee

Vierailija
18/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin samaa, kunnes katsoin parin tavistutun somekuvat ja latasin kuvanmuokkausohjelman. :D

Vierailija
19/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:49"]

Minä ihmettelin samaa, kunnes katsoin parin tavistutun somekuvat ja latasin kuvanmuokkausohjelman. :D

[/quote]

?

Vierailija
20/27 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole stalkannut ketään. Kai sitä ihmisiä voi kehua kauniiksi ilman kateuttakin?

[/quote]

Älä viitsi. Ekassa viestissä kerrot miten "stalkkaan sen vaimon" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän