Painonmukainen tasa-arvo parinvalinnassa
Jos olet lihava ihminen sinun tulee valita lihava kumppani.
Kommentit (35)
eli kun vastaan kävelee pariskunta jossa nainen on ylipainoinen ja mies hoikka, niin ap syöksyy heti pelastamaan miesparan kuolemaa kauheammalta kohtalolta :D
voi lapset kun tosielämä ei vaan toimi niinkuin fantasioissa ja sarjakuvissa...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:48"]
eli kun vastaan kävelee pariskunta jossa nainen on ylipainoinen ja mies hoikka, niin ap syöksyy heti pelastamaan miesparan kuolemaa kauheammalta kohtalolta :D
voi lapset kun tosielämä ei vaan toimi niinkuin fantasioissa ja sarjakuvissa...
[/quote]
Ylipainoinen nainen saa miehen vaan siksi, koska mies on epävarma itsestään. Mies ei valitettavasti uskalla lähestyä hoikkaa naista vaan päätyy kakkosvaihtoehtoihin. Tämän tietää myös lihava nainen, mutta on tietysti tilanteeseen luonnollisesti tyytyväinen, ja pitää tiukasti tällaisesta miehestä siksi kiinni. Suhde perustuu tavallaan tilanteeseen: Parempi näinkin kuin ei mitään, en olisi voinut parempaa saada.
Tämän takia seurustelen AINOASTAAN ulkomaalaisten naisten kanssa. Suomalaiset naiset ovat poikkeuksetta siiderivalaita ja eivät kunnolla panosta pukeutumiseen ja meikkaamiseen. Lentää melkein laatta kun näkee ylipainoisia suomimameja iloisen porkkanan värisessä lyhyessä tukassaan kaupungilla kävelemässä. Ihan hirveetä!!!!1
Höh, mä tykkään itsekin pyöreimmistä miehistä joten en yhtään ihmettelee jos mies tykkää kunnon naisista.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:55"]
Tämän takia seurustelen AINOASTAAN ulkomaalaisten naisten kanssa. Suomalaiset naiset ovat poikkeuksetta siiderivalaita ja eivät kunnolla panosta pukeutumiseen ja meikkaamiseen. Lentää melkein laatta kun näkee ylipainoisia suomimameja iloisen porkkanan värisessä lyhyessä tukassaan kaupungilla kävelemässä. Ihan hirveetä!!!!1
[/quote]
totta. aivan poikkeuksetta. ei minkäänlaisia poikkeuksia. ei sitten missään. ei laisinkaan. ei poikkeuksia tuollakaan vaikka tuijotan aivan erityisen tiukasti.
jepulis. ei poikkeuksia näköpiirissä.
No mitäs meidän nyt pitäisi ap:n mielestä tehdä? Erotako? Kun me mieheni kanssa aloimme seurustella olimme molemmat lievästi ylipainoisia, vuosien varrella mies on laihtunut normaalipainoiseksi ja minä lihonut lisää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:05"]Osa naisista jää silloin ilman. [/quote] Päinvastoin, osa miehistä jää ilma[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:11"] Mikä ihmisiä vaivaa? Juuri oli ketju jossa jonkun mies tykkäsi lihavammasta, oliko se niin ylitsepääsemätöntä että pitää tehdä ziljoona aloitusta? [/quote] Siitä en tiedä, en lueskele mitään vanhoja ketjuja koskaan kun teen oman alotuksen. Oikeesti ei läskeillä saa olla kuvitelmaa että se voi valita hyväkroppaisen miehen. Pitää valita kaltaisensa. [/quote] Ei tarvi jos saa sen hyväkroppasen
[/quote]
Ei läskeillä oo oikeutta muuhun kun läskiin. Pitäis vähä kattoo mitä syö ja kuinka paljon. Porsas tulee miehelle sitäpaitti kalliiks elättää.
[/quote]
Siis parastahan olis jos ihmiset ei edes yrittäisi valita itse kumppaniaan,vaan AV-raati päättäisi että keistä samanikäisistä/pituisista/painoista/"tasoisista" tulee parit.
Jos ihmiset päättää itse tulee hirveä ongelma,kun pariskunnan osapuolilla on painoeroa,joka siis on vielä suurempi synti kuin ikäero.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:09"]Miten ylipainoisella naisella on pokkaa toivoa ihannekumppanistaan sporttista, hoikkaa, sopusuhtaista mutta jättää valinnasta pois pyöreä tai ylipainoinen?
Samassa lauseessa saattaa olla vielä vaatimus, että miehen oltava komea naisen itsensä ollessa vähemmän kaunis. Onko kyseessä vääristynyt minäkuva, provo, kepillä jään kokeilu, tyhmyys vai ylimitoitetut fantasiat?
[/quote]
Jaa en tiedä.
T:sporttisen komean miehen lihava vaimo
Minut, (lievästi) ylipainoisen porsaan, iski normaalipainoinen ja hyvännäköinen, ihana nuori mies, jonka itsetunnossa ei ole mitään vikaa. Harmi, meillä on niin mukavaa yhdessä, vaikka ilmeisesti ei saisi :(
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:56"]
Minut, (lievästi) ylipainoisen porsaan, iski normaalipainoinen ja hyvännäköinen, ihana nuori mies, jonka itsetunnossa ei ole mitään vikaa. Harmi, meillä on niin mukavaa yhdessä, vaikka ilmeisesti ei saisi :(
[/quote]
niin, kyllä teidän nyt vaan pitää erota. ikävä juttu mutta katsos kun lassukoille tulee paha mieli kun ne näkee tiedät yhdessä ja niiden maailmankuva järkkyy ;D
Mun on nopeasti saatava 23 kiloa lisää. Alkajaisiksi teen pitsaa ja nautin sen sokerikkaiden alkoholijuomien kera.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:55"]Tämän takia seurustelen AINOASTAAN ulkomaalaisten naisten kanssa. Suomalaiset naiset ovat poikkeuksetta siiderivalaita ja eivät kunnolla panosta pukeutumiseen ja meikkaamiseen. Lentää melkein laatta kun näkee ylipainoisia suomimameja iloisen porkkanan värisessä lyhyessä tukassaan kaupungilla kävelemässä. Ihan hirveetä!!!!1
[/quote]
Voimia, elämäsi on varmaan tosi raskasta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:07"]
Joo ja lyhyet naiset saa ottaa vain lyhyen miehen.
[/quote]
Ei vaan lyhyen naisen. Ei voi odottaa toiselta sitä, mitä itse ei ole.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:03"]
Jos olet lihava ihminen sinun tulee valita lihava kumppani.
[/quote] Miksi. Olin naimisiinmennessämme yli 150-kiloinen, mies 70+.
Nykyään olen noin 60 kg eikä rakkaus ole muuttunut mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:09"]Miten ylipainoisella naisella on pokkaa toivoa ihannekumppanistaan sporttista, hoikkaa, sopusuhtaista mutta jättää valinnasta pois pyöreä tai ylipainoinen? Samassa lauseessa saattaa olla vielä vaatimus, että miehen oltava komea naisen itsensä ollessa vähemmän kaunis. Onko kyseessä vääristynyt minäkuva, provo, kepillä jään kokeilu, tyhmyys vai ylimitoitetut fantasiat? [/quote]Eli kun normaalipainoinen, kivan näköinen mies tuli juttusilleni baarissa, niin minun olis pitänyt torjua hänet, etten vie miestä keltään normaalipainoiselta. Onneksi en torjunut, onnellisesti yhdessä 11 vuotta. Mies edelleen hoikka ja minä ylipainoinen. Mitä toisten parisuhteet teille kuuluu? Toiset tykkää laihasta, toiset pullukasta ja toiset jopa sisäisesti rumasta. Pitäkää huolta omista suhteistanne, ehkä niitä erojakin olis vähän vähemmän.
[/quote]
Kyseessä on varmaan mies joka ei muuta uskaltanu lähestyä kun sinua
[/quote] Voi harmi, kun ei osunut nyt edes lähelle vaikka niin toivoit.