Jos olet lomalla, niin mikset ole mökillä? Nyt pakkaat tavarat ja lähdet nauttimaan kesästä!
Näin on. terveisin nainen 49v koiran kanssa Airistolla meren rannalla.
Kommentit (31)
Olen lomalla mutta lapset kesätöissä enkä viitsi jättää niitä ominpäin kotiin. Onneksi ehditään mökille viikonloppuisin ja kun kesätyöt loppuu.
Ei ole kesämökkiä, asun jo valmiiksi maalla järven rannalla omakotitalossa. Kuntakeskukseen matkaa kaksi km. Miksi pitäsi olla vielä kesämökki?
Aa, voinko tulla sinne? Olis kyllä mahtavaa. On mulla kyllä mökki, se on tuossa 50m päässä, kuivalla maalla ja homeessa.
Inhoan mökkeilyä. Sitäpaitsu mulla on kaikki mukavuudet kotona järven rannalla.
Kerroppa ap osite niin tulen mökkilokiksi, kun ei omaa mökkiä ole enkä tunne ketään jolla olisi.
Minulla on 13 viikkoa kesälomaa, en todellakaan jaksaisi olla koko aikaa mökillä. Pari viikkoa riittää.
Meillä on sukumökki, joka on ränsistyneessä kunnossa. En viihdy siellä.
Kotona paras
Nukun
Syön
Lepään
Ihanaa!
Ei tarvitse tehdä muuta kuin omat jutut
Luxusta!
Ei kiitos millekään pakkokuvioille.
En tarvi mökkiä. Ok-talo sen verran syrjässä että tonttia on melkein kilometri kanttiinsa.
Ei kiinnosta tavanomaisesti sellainen matkustelu.
Voisin mennäkin jos olisi mökki, mutta ei ole. Lisäksi kumppani inhoaa kaikkea mökkeilyyn viittaavaa. En tiedä mikä on inhon takana kun ei heillä ole koskaan ollut mökkiä.
Juu, kaikillahan meillä on mökit, kyllä kokkare Airiston mökiltä tietää.
Ap varmaan susanna kosken serkku ja satosen sisko.
Ei ole mökkiä. Jos olisi niin se lisäisi myös stressiä. Taas yksi paikka lisää josta huolehtia ja johon menee rahaa.
kesät mökillä kymmenen vuoden ajan. sähkötön, vesi kaivosta.kasvimaa, verkkokalastus, maito naapurista.
muistaa hyvällä, itikat, paarmat, kyykäärmeet, hiiret, auringonpolttamat, ampiaispesät, vesakoiden raivaamiset, heinien niittämisen, puiden kaataminen ja pilkkominen, polkupyörällä tunti kauppaan. eihän sitä ihanuutta kestänyt kuin kaksi kuukautta kesässä. Olisi kiva saada lisää.
nykyään kun vuokraa viikoksi niin viimeisinä päivinä haluaa pois. pari ekaa päivää ovat kivoja jos itikoita tai paarmoja ei ole. yhdellä vuokramökillä saaressa oli karmeasti kyykäärmeitä, isojakin tosin.
airistolla tosin näkee veneilijöitä ja säkkejä sinne upottavia yrittäjiä, joista virkavalta kiinnostuu. katso ja raportoi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikillahan meillä on mökit, kyllä kokkare Airiston mökiltä tietää.
Ja komukka ja dempukka ja viharukka kadehtii taas Olis se Marin saanut järjestää vielä ilmaiset mökit kaikille.
Aivan järkyttävä sää! Ukkosta, rakeita ja vettä tulee kuin...
Mökillä (25 km päässä) sama keli. Lisäksi sähköyhtiö ilmoitti, että sähköt poikki.
Siks olen kaupungissa.
Kaikki ei tykkää mökkeilystä. Olen lomalla mieluummin ihan jossain muualla.