Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 42v nainen vanha?

Vierailija
26.07.2015 |

Mitä ajattelet sen ikäisestä naisesta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun mielest oo vanha

Vierailija
2/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aattelin, että on. Nyt 35-vuotiaana, en enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mihin? Lastensaamiseen alkaa olla, mutta eläkeläiseksi nuori.

Vierailija
5/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vanha, joskaan ei enää nuorikaan. Minä ajattelen sen olevan hyvä ikä. Mahdolliset lapset eivät enää useimmilla ole ihan pieniä, joten siinä iässä on jo ehkä ihan kivasti aikaa itselleen. Siinä iässä on myös ehtinyt keräämään jo ihan mukavan verran elämänkokemusta ja -viisautta, mikä tekee itsevarmemmaksi ja helpottaa muutenkin elämää kovasti. Ehkä työelämässäkin on ehtinyt olemaan jo sen verran aikaa, että elämä on taloudellisesti turvattua ja saa asua kivassa kodissa. +40 vuotiaana voi edelleen näyttää todella hyvältä, jos vaan on pitänyt itsestään huolta. 

T. N27

Vierailija
6/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 42, enkä ole ikinä tuntenut oloani nuoremmaksi. Nyt uskaltaa nauttia niistä jutuista, jotka nuorempana tuntuivat liian vaarallisilta.

Vierailija
7/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:20"]

Ei ole vanha, joskaan ei enää nuorikaan. Minä ajattelen sen olevan hyvä ikä. Mahdolliset lapset eivät enää useimmilla ole ihan pieniä, joten siinä iässä on jo ehkä ihan kivasti aikaa itselleen. Siinä iässä on myös ehtinyt keräämään jo ihan mukavan verran elämänkokemusta ja -viisautta, mikä tekee itsevarmemmaksi ja helpottaa muutenkin elämää kovasti. Ehkä työelämässäkin on ehtinyt olemaan jo sen verran aikaa, että elämä on taloudellisesti turvattua ja saa asua kivassa kodissa. +40 vuotiaana voi edelleen näyttää todella hyvältä, jos vaan on pitänyt itsestään huolta. 

T. N27

[/quote] Itse olen 42v eikä mikään kirjoittamastasi pitänyt kohdallani paikkaansa.

Vierailija
8/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lähestyy keski-ikää kun useimmat naiset elävät siinä 85 vuotta.

muuta mielipidettä ei ole tuolla infolla.

Vierailija
9/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin vertaa. Parikymmiseen verrattuna on. 60 verrattuna ei.

Ajattelen, että jos elämä on mennyt suotuisasti ja on suunnilleen psyykeltään normaalisti rakentunut, on tuohon ikään mennessä nainen löytänyt itsensä. Tietää mistä on tulossa ja hyväksyy sen. Tietää mihin on menossa ja ymmärtää, että voi omilla päätöksillään ja valinnoillaan myötavaikuttaa siihen. On perustyytyväinen tai on tekemässä ratkaisuja ja töitä sen tyytyväisyyden eteen. Tuntee itsensä, tietää mistä tykkää ja mistä ei sekä tietää mitä haluaa ja mitä ei halua. Viimeistään nelikymppinen on kasvanut "aikuiseksi" ja tunnustaa oman keskeneräisyytensä. Ammatillinen ura on vakiintuntunut. Pahin ikäkriisi pitäisi olla jo ohi.

Vierailija
11/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan nainen parhaassa iässä. Lapset tod.näk. tehty, samoin ura, perse ja muutkin muodot parhaimmillaan, luonteeltaan jo rauhoittunut, mukavaa keskustelu-, harrastus- ja muutakin seuraa. Tykkään.
M54

Vierailija
12/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:22"]

T. N27

[/quote] Itse olen 42v eikä mikään kirjoittamastasi pitänyt kohdallani paikkaansa.

[/quote]

Sitten ei varmaan muidenkaan 42-vuotiainen kohdalla voi pitää paikkaansa vai mitä?

Vierailija
13/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:23"]

Ei ole, vaan nainen parhaassa iässä. Lapset tod.näk. tehty, samoin ura, perse ja muutkin muodot parhaimmillaan, luonteeltaan jo rauhoittunut, mukavaa keskustelu-, harrastus- ja muutakin seuraa. Tykkään. M54

[/quote]

Mitä tarkoitat rauhoittumisella?

Vierailija
14/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mihin?

Vierailija
15/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:22"]

T. N27

[/quote]

Sitten ei varmaan muidenkaan 42-vuotiainen kohdalla voi pitää paikkaansa vai mitä?

[/quote] Tottakai voi pitää paikkaansa. Minulla vielä pienet lapset, ei kummoista uraa eikä lainkaan omaisuutta. Elämä mennyt eri lailla.

Vierailija
16/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viiden vuoden päästä 51-vuotias ja tajusin juuri, etten ole sittenkään vielä kovin vanha. Lapseni ovat silloin 30-, 28- ja 20-vuotiaita:)

Aion pitää itseni hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa ja alan nauttimaan elämästä, kunhan tuo nuorimmainen lentää pesästä, ehkäpä jo alle kolmenkin vuoden kuluttua:)

Vierailija
17/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etköhän itsekin tajua, ettei ole vanha, tietenkään.

Vierailija
18/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etköhän itsekin tajua, ettei ole vanha, tietenkään.

Vierailija
19/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:23"]

Ei ole, vaan nainen parhaassa iässä. Lapset tod.näk. tehty, samoin ura, perse ja muutkin muodot parhaimmillaan, luonteeltaan jo rauhoittunut, mukavaa keskustelu-, harrastus- ja muutakin seuraa. Tykkään. M54

[/quote]

Mitä tarkoitat rauhoittumisella?
[/quote]

Kolmenkymmenen korvilla "kaikilla" naisilla tulee vaihe jolloin täytyy "lähteä etsimään itseään". Jos mies ei tätä ymmärrä, ja naiselta lähtee mopo käsistä, niin jälki on karmeeta. Tulee avioeroja ym muuta paskaa ihan turhan takia. Lapset kärsii eniten.

Vierailija
20/38 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:15"]Mitä ajattelet sen ikäisestä naisesta?
[/quote]
Ainakin pari vuotta nuorempi mies on palstan mukaan ikäloppu. Ehkä naiset ei vanhene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi